F1- forumin Elokisa 30.8.2008 Toijalassa

  • Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Starttaamme siis Kannelmäen aseman parkkipaikalta sillan alta klo. 12.30. Öö Ruzille laitetaan tekstiviesti kun ollaan lähellä Hyvinkään ABC:ta
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Starttaamme siis Kannelmäen aseman parkkipaikalta sillan alta klo. 12.30. Öö Ruzille laitetaan tekstiviesti kun ollaan lähellä Hyvinkään ABC:ta
Ok, sinne pääsen helposti. Sillan allahan sijaitsee toinen kotini.. eiku..
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Starttaamme siis Kannelmäen aseman parkkipaikalta sillan alta klo. 12.30. Öö Ruzille laitetaan tekstiviesti kun ollaan lähellä Hyvinkään ABC:ta

Siitä ajaa ABC:lle noin 40 min. Laittakaa viesti viimeistään kun olette Keimolassa.
 

Örfil

Guest
Mulla on salainen ase lauantain kisaan....olen laihtunut 1.9 kiloa :D
 

Örfil

Guest
Aijaijai.....nyt ei ole Cabreralla ainakaan elopainosta nopeus kiinni :thumbup:

Saan itteni kovasti lenkkeilemällä 66 kg:n tuntumaan (-7 kg vielä nykypainosta) eli kai se on aloitettava ettei anna turhaa painoetua muille ;)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Aijaijai.....nyt ei ole Cabreralla ainakaan elopainosta nopeus kiinni :thumbup:

Saan itteni kovasti lenkkeilemällä 66 kg:n tuntumaan (-7 kg vielä nykypainosta) eli kai se on aloitettava ettei anna turhaa painoetua muille ;)
just luin lehdestä jossa varoteltiin viiskymppisiä nivelongelmista jos rääkkää kroppaa liikaa, eli varovasti siellä ;)
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716
Niin, ja se enempi massa ainakin fyysisesti rasittaa enempi niveliä ym. :) Eli Jussi alle 70-kiloisena on juoksukunnossa vielä 25 vuodenkin kuluttua :thumbup:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Niin, ja se enempi massa ainakin fyysisesti rasittaa enempi niveliä ym. :) Eli Jussi alle 70-kiloisena on juoksukunnossa vielä 25 vuodenkin kuluttua :thumbup:
Joo Helsinki City Maratoninkin oli vetänyt joku ~75 vuotias papparainen aikaan 4h10min, eli yli 10min nopeemmin kuin minä. ;)
 

Örfil

Guest
Vaatimaton tavoitteeni on vetäytyä KKWCS sarjasta seitsenkertaisena mestarina ;) :D
 
Ylös