Toi maan alle kaivautunut Jacques oli muuten ainoo juttu mitä mä en alkuunkaan hiffannuRunar ja Kyllikki sanoi:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maan alle kaivautunut Jaques kirvoitti sellaset naurut että naurattaa vieläkin.. Kyllä se Jacques on TYHMÄ kun menee maan alle kaivautumaan!!![]()
Niin tosiaan, jos me kaikki mentäis kysymään sitä sätistä Jacquesilta!OoPee sanoi:Toi maan alle kaivautunut Jacques oli muuten ainoo juttu mitä mä en alkuunkaan hiffannuIlmeisesti tää oli niitä juttuja, joiden ymmärtämiseen edesauttais dzätissäkäynti
![]()
Tuskin nyt lattialla sentään!Ace17 sanoi:Aivan loistavaa settiä!!!![]()
Nauroin kippurassa lattialla!![]()
![]()
![]()
:thumbup:
Noh...Jacques, vaikka ei sitä tiedäkään itse, oli ainoa joka säästyi ornariudelta koska maan alle kaivautuminen suojaa siltä!!!OoPee sanoi:Toi maan alle kaivautunut Jacques oli muuten ainoo juttu mitä mä en alkuunkaan hiffannuIlmeisesti tää oli niitä juttuja, joiden ymmärtämiseen edesauttais dzätissäkäynti
![]()
:nope: :nope: :nope:arnold sanoi:Niin tosiaan, jos me kaikki mentäis kysymään sitä sätistä Jacquesilta!![]()
![]()
![]()
![]()
Jaa soli niin zimppeli.. mä kuvittelin että tähän liittyis joku pitkä insider-taustastoori Jakkeuksen tosielämän tempauksistaRunar ja Kyllikki sanoi:Noh...Jacques, vaikka ei sitä tiedäkään itse, oli ainoa joka säästyi ornariudelta koska maan alle kaivautuminen suojaa siltä!!!![]()
Kuulin (ala huu'a!Albert Oil sanoi:Surkea paskaa! KUULITKO???
Kostoks. Varma tieto.Matxi sanoi:Mutta miksi osien nimet ovat :
forumovie.wmv
forum2.wmv
Forumelokuva3.wmv
Kyllä, näin on.OoPee sanoi:Kostoks. Varma tieto.
:jaska:arnold sanoi:Niin tosiaan, jos me kaikki mentäis kysymään sitä sätistä Jacquesilta!![]()
![]()
![]()
![]()
Eivät varmasti ole !J.Heldenview sanoi:![]()
Ornarit on muten ornitologeja! Ihan vaan tiedoksi![]()