F1-forumin elokuva osa III

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Maan alle kaivautuminen oli paras veto :thumbup:

Loistotavaraa, lisää hahmoja vaan kehiin ja uutta trilogiaa vääntämään.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
:D :D :D :D :D :D
Maan alle kaivautunut Jaques kirvoitti sellaset naurut että naurattaa vieläkin.. Kyllä se Jacques on TYHMÄ kun menee maan alle kaivautumaan!! :D
 

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12872
Sijainti
Ladon takaa
Nyt on vähän vaikea sanoa juuta taikka jaata tuosta, kun koneesta ei kuulu ääniä. :dunno:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
:D :D :D :D :D :D
Maan alle kaivautunut Jaques kirvoitti sellaset naurut että naurattaa vieläkin.. Kyllä se Jacques on TYHMÄ kun menee maan alle kaivautumaan!! :D
Toi maan alle kaivautunut Jacques oli muuten ainoo juttu mitä mä en alkuunkaan hiffannu :( Ilmeisesti tää oli niitä juttuja, joiden ymmärtämiseen edesauttais dzätissäkäynti :rolleyes:
 

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12872
Sijainti
Ladon takaa
OoPee sanoi:
Toi maan alle kaivautunut Jacques oli muuten ainoo juttu mitä mä en alkuunkaan hiffannu :( Ilmeisesti tää oli niitä juttuja, joiden ymmärtämiseen edesauttais dzätissäkäynti :rolleyes:
Niin tosiaan, jos me kaikki mentäis kysymään sitä sätistä Jacquesilta! :D :D :D :D
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Toi maan alle kaivautunut Jacques oli muuten ainoo juttu mitä mä en alkuunkaan hiffannu :( Ilmeisesti tää oli niitä juttuja, joiden ymmärtämiseen edesauttais dzätissäkäynti :rolleyes:
Noh...Jacques, vaikka ei sitä tiedäkään itse, oli ainoa joka säästyi ornariudelta koska maan alle kaivautuminen suojaa siltä!!! :)
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Noh...Jacques, vaikka ei sitä tiedäkään itse, oli ainoa joka säästyi ornariudelta koska maan alle kaivautuminen suojaa siltä!!! :)
Jaa soli niin zimppeli.. mä kuvittelin että tähän liittyis joku pitkä insider-taustastoori Jakkeuksen tosielämän tempauksista :rolleyes:
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Mutta miksi osien nimet ovat :

forumovie.wmv
forum2.wmv
Forumelokuva3.wmv

EI NIIN MITÄÄN JATKUMOA!!!
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
:D

Ornarit on muten ornitologeja! Ihan vaan tiedoksi :eek:
 
Ylös