F1-Forumin Kesä-Karting 2008

Don Vito

Sekakäyttäjä
Sijainti
Event horizon
Mukana suurella varauksella. Hyvingee on aika etäällä ja heinäkuun työvuorot yms. on vielä pahasti epätietoisuuden verhon takana...

Jos olis Kaanaassa niin sopis paljon paremmin...

Örfil

Guest
Tre - Kaanaa: 40 min

Tre Hyvinkää - 75 min

.. eli 35 min per suunta eroa ajo-ajoissa ;) ;)

Thunder

Vihan aiheuttaja
No, kunhan olisi joku varma päivämäärä, niin voisi ehkä ilmoittautua. Ellei sitten tuppaa olemaan joku este? Mutta lauantait ihan jees.

Kun on eri karting-järjestelyitä, niin osallistuisin niihin kaikkiin kunhan tiedän päivämäärät...

FO110K

Banned
Thunder sanoi:
No, kunhan olisi joku varma päivämäärä, niin voisi ehkä ilmoittautua. Ellei sitten tuppaa olemaan joku este? Mutta lauantait ihan jees.
no ymmärrät varmaan että maaliskuussa jos varaan tapahtuman satavarmaksi vain muutamalle osanottajalle, niin ongelmaksi saattaa äkkiä muodostua se että monelle olisikin käynyt juuri se viereinen vkl, mutta juuri nyt ei kerkeä ;)

todennäköisin pvm. on joko 12.7. tai 13.7., olettaen tietty että nuo ovat vapaana hyvinkäällä vielä
(soitan ensi viikon alussa sinne ja tiedustelen tämän päivän hinnat & aikataulut)

ikävä kyllä tällä hetkellä ilmoittautuneita on vasta 8 (varmoja siis) ja se ei vielä riitä tapahtuman varaamiseen, vaan min. 10 henkeä tarvitaan, mieluummin enemmänkin...

mutta, aiheesta ensi viikolla lisää...

edit. sen verran kuitenkin ajoista, että tämä kesäkisa hyvinkäällä voidaan järjestää myös sunnuntaina, lähinnä yleisen loma kk:n takia.
muut ajot ovat aina lauantaisin, jotta keritään myöskin jälkipelit hoitamaan tarvittaessa ;)

Örfil

Guest
Oliko niin että ens viikolla selviää tarkemmin päivämäärät ym?

Mulla on heinäkuu kesälomaa ja tarttee priorisoida menemiset niin että pääsee varmasti kisaan mukaan. En ole vielä lupautunut mihinkään muualle.

FO110K

Banned
Jussi sanoi:
Oliko niin että ens viikolla selviää tarkemmin päivämäärät ym?
jeps, ensi viikolla selvinnee hinnat & pvm:t... yritän ma. soitella tuonne hetikärkeen.

Örfil

Guest
Kun pvm selvillä kerää rahat etukäteen ja koska tuon rahoitus poikkeaa vorssan vastaavasta = hinta per kisa, niin ainoa keino varmistaa ettei tule ohareita on kerätä rahat etukäteen.

Mitä todennäköisimmin mun junnu Kirkkonummelta tulee mukaan kisaan, jotta saadaan minimimäärä kasaan, jos se vaan sopii muille. Lasketaanko lisäksi perheenjäseniksi kummisetä ja siskonmiehes? Siinä mulla olis pari potentiaalista ehdokasta lisäksi mukaan ajamaan.

FO110K

Banned
no itseasiassa kun pääluku vaikuttaa hintana suoraan, niin pidän tuon osan auki mahd. pitkään....
ts. osallistujia odotetaan mukana mahd. pitkään, ja rahat kerätään vasta 3-4vk ennen kisaa
(sitova ilmottautuminen siis käsittää puh. nron, osoitetiedot yms jotta yllä oleva on mahdollista, tuntui pelittävän viimeksikin hyvin, niin noudatetaan samaa kaavaa :) )

FO110K

Banned
noniin, hinta & pvm uutisia saatu, tsekkailkaapa ekaa postausta!!! :)

Örfil

Guest
- kova on hinta, mutta kerran se vaan kirpaisee, toivottavasti saadaan 10 kuskia kasaan
- sopii kumpikin päivä

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Jussi sanoi:
Kun pvm selvillä kerää rahat etukäteen ja koska tuon rahoitus poikkeaa vorssan vastaavasta = hinta per kisa, niin ainoa keino varmistaa ettei tule ohareita on kerätä rahat etukäteen.

Mitä todennäköisimmin mun junnu Kirkkonummelta tulee mukaan kisaan, jotta saadaan minimimäärä kasaan, jos se vaan sopii muille. Lasketaanko lisäksi perheenjäseniksi kummisetä ja siskonmiehes? Siinä mulla olis pari potentiaalista ehdokasta lisäksi mukaan ajamaan.
No kai ne lasketaan, jos muuten ois porukkaa liian vähän, mutta ei se sitten olisi nimeltään f1-forum-karting tai sit näitä ylimääräisiä ei lasketa "virallisiin" tuloksiin?

Itse olen 12.-13.7. todennäköisesti Ranskassa, joten no can do. :(

Örfil

Guest
Sovittiinkin jo "Bernien" kanssa että ulkopuolisia ei tule :)

FO110K

Banned
Otto Hokkanen sanoi:
Taitaa olla pikkusen turhan tyyristä mulle :frown:
ok, otan sut listalta pois, harmi tietty että toi hinta on noinkin kova nykyisin :(

mites muiden jo ilmoittautuneiden laita? oletteko vielä mukana vai peruuko muitakin?
ja lisää väkeä kaivattaisiin edelleen mukaan....

Örfil

Guest
Mukana ilman muuta! Kai me päästään ajamaan sinne Hyvinkäälle, mikä on viimeisin tilanne?

FO110K

Banned
Jussi sanoi:
Mukana ilman muuta! Kai me päästään ajamaan sinne Hyvinkäälle, mikä on viimeisin tilanne?
viimeisin tilanne on että tuo 12.-13.7. päivät on vapaana vielä,
mutta osanottajia ei ole tarpeeksi jotta tapahtuman voisi varata :(

Örfil

Guest
Jos ajetaan seuraava Hyvinkään kisa vasta kahden vuoden päästä niin kahdelle vuodelle jaettuna toi ei ole paha hinta ;)

Siis joku kisahan meidän on PAKKO ajaa!