F1-Forumin Kesä-Karting 2008

FO110K

Banned
nostetaas ylöspäin + muistutetaan, eli pliis, laittakaa ne ilmottautumiset mulle privaan, vittumaista muuten täältä kaivaa kaikki listat :)

noh anyway, hyvin on lähtenyt liikenteeseen systeemit, eli ilmottautuneitakin on jo :)
12.-13.7. on nyt tapetilla vahvin vaihtoehto, löytyykö lisää kannatusta?

Örfil

Guest
Up...ja varajäseninä 1 kpl mun poikia, jos muuten ei saada porukkaa kasaan.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Heinäkuu kuulosta ihan hyvältä ajankohdalta koskapa silloin olen varmaan muutenkin lomareissulla jossain päin eteläistä Suomea. Harkitaan vielä, josko sitä ilmoittautuisi kisaan mukaan.

Jussi sanoi:
Mukana, ja vain voittamassa!
Ja tämä kommentti saa minut entistä enemmän innostumaan mukaan. Olishan se Jussilekin mannaa hävitä "vanhukselle".:D

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
26.7. - 27.7. olen varmuudella Suomessa, joten silloin pääsisin mukaan. Ottakaas joku videokuvaaja sinne sitten mukaan. ;)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jacques sanoi:
26.7. - 27.7. olen varmuudella Suomessa, joten silloin pääsisin mukaan. Ottakaas joku videokuvaaja sinne sitten mukaan. ;)
Ei me liikkuvaa shikaania sinne tarvita ;)

Örfil

Guest
Micael sanoi:
Ja tämä kommentti saa minut entistä enemmän innostumaan mukaan. Olishan se Jussilekin mannaa hävitä "vanhukselle".:D
Mutta kun olen se vanhus enkä häviä :thumbup:

Nukun tästälähtien Hvnkään radan figuuri yöpöydällä vieressä ja käyn reenaamassa siellä ainakin 5-6 kertaa ennen kisaa :cool:

Örfil

Guest
Ja meinas unohtua ilmoitella eli 19.7 ei oikein käy mulle kisapäiväksi. Iron Maiden ratinassa. Tai sitten kisan pitää olla sellaiseen aikaan että ehtii takaisin Tampereelle ja suihkuun & syömään. Keikka alkaa 19:00->

Toni_V

Well-known member
Jussi sanoi:
Ja meinas unohtua ilmoitella eli 19.7 ei oikein käy mulle kisapäiväksi. Iron Maiden ratinassa. Tai sitten kisan pitää olla sellaiseen aikaan että ehtii takaisin Tampereelle ja suihkuun & syömään. Keikka alkaa 19:00->
Niinjoo, hyvä muistutus. Eli ei tuo viikonloppu.

Mites, minkälaiset autot on millä ajellaan? Eli onko ihan oikeita ulkoajoon mikroautoja? Onko FIA:n ecut? Kärähtääkö punasista autoista moottorit?

Örfil

Guest
Kulku on kuulemma melkoisen ripeää, joten vauhdin hurma on taattu.

Uskoisin että ecu kärähtää korkeintaan kuskin korvien välistä ;)

Toni_V

Well-known member
Jussi sanoi:
Kulku on kuulemma melkoisen ripeää, joten vauhdin hurma on taattu.
Olisiko tarkempaa infoa, eli onko kone esim. raket125 tms? Olen mukana jos nuo on jotein ihan kunnon autoja, mutta jos jollain 60 kuutioisilla pörötetään, niin ei sitten...

Örfil

Guest
Toni_V sanoi:
Olisiko tarkempaa infoa, eli onko kone esim. raket125 tms? Olen mukana jos nuo on jotein ihan kunnon autoja, mutta jos jollain 60 kuutioisilla pörötetään, niin ei sitten...
En tiedä koneista, mutta huiput on kuulemma yli 100 km/h. Riittääkö? ;)

Ei todellakaan ole mitään röpöttäjiä!

FO110K

Banned
autojen tehoa en muista, mutta olisko ollut 120 raket tjsp
(muistaako joku paremmin?)

edit. pääpostauskeen päivitelty pvm ehdotus + osallistujalistaa...

Thunder

Vihan aiheuttaja
Viikko 30 olisi minulla lomaviikko ja seuraava lomaviikko 34.

FO110K

Banned
Thunder sanoi:
Viikko 30 olisi minulla lomaviikko ja seuraava lomaviikko 34.
Elokuulle ei mene missään nimessä, ja jaksan hieman tuota heinäkuun loppuakin epäillä....
tällä hetkellä vkot 27 ja 28 vahvimmilla

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Ottakaa vaan minut tuolta epävarmojenkin listalta pois. Forssassa mukana kun sinne ei vielä niin kauhean pitkä matka kotoa.