Albert Oil
Hippi ja juntti
Joojoomukana.
Ja tämä kommentti saa minut entistä enemmän innostumaan mukaan. Olishan se Jussilekin mannaa hävitä "vanhukselle".Jussi sanoi:Mukana, ja vain voittamassa!
Ei me liikkuvaa shikaania sinne tarvitaJacques sanoi:26.7. - 27.7. olen varmuudella Suomessa, joten silloin pääsisin mukaan. Ottakaas joku videokuvaaja sinne sitten mukaan.
Mutta kun mä olen se vanhus enkä häviä :thumbup:Micael sanoi:Ja tämä kommentti saa minut entistä enemmän innostumaan mukaan. Olishan se Jussilekin mannaa hävitä "vanhukselle".
Niinjoo, hyvä muistutus. Eli ei tuo viikonloppu.Jussi sanoi:Ja meinas unohtua ilmoitella eli 19.7 ei oikein käy mulle kisapäiväksi. Iron Maiden ratinassa. Tai sitten kisan pitää olla sellaiseen aikaan että ehtii takaisin Tampereelle ja suihkuun & syömään. Keikka alkaa 19:00->
Olisiko tarkempaa infoa, eli onko kone esim. raket125 tms? Olen mukana jos nuo on jotein ihan kunnon autoja, mutta jos jollain 60 kuutioisilla pörötetään, niin ei sitten...Jussi sanoi:Kulku on kuulemma melkoisen ripeää, joten vauhdin hurma on taattu.
En tiedä koneista, mutta huiput on kuulemma yli 100 km/h. Riittääkö?Toni_V sanoi:Olisiko tarkempaa infoa, eli onko kone esim. raket125 tms? Olen mukana jos nuo on jotein ihan kunnon autoja, mutta jos jollain 60 kuutioisilla pörötetään, niin ei sitten...
Elokuulle ei mene missään nimessä, ja jaksan hieman tuota heinäkuun loppuakin epäillä....Thunder sanoi:Viikko 30 olisi minulla lomaviikko ja seuraava lomaviikko 34.