F1 Forumin kesäkisan lehdistötilaisuus

  • Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
Katos kun vanhuusiän nivelrikko on näivertänyt sormet siihen kuntoon ettei editointikaan enää suju ;)
 

Örfil

Guest
Tässä näemme F1-forumin fyysiset terveydelliset vaikutukset :ahem: ;)
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Saavuin Medicine Maniin heti 14 jälkeen, ja onneksi niin, sillä porukka olikin lopetellut jo 13.40, joten herraseurue oli juuri ehtinyt istahtaa kellariravintolan pöytään.
Tuohon 72:n viestiin liittyen, minkä helkkarin takia mulle ei ilmoitettu tuosta etuajoissa olemisesta riittävän ajoissa? Varsinkin jos se minimöötte kesti sen about 1,15 tuntia. Jacquesilla ainakin on mun puhelinnumero.. Kyllä mä olisin sinne kahden aikoihin päässyt. Lievästi sanottuna ottaa päähän toi asia..
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Näytätte kyllä paljon nuoremmilta.
Ei voi sanoa muuta kuin KIITOS! Toki sitä yrittää pitää itsensä fressinä ja oikeesti toi mieli on sellainen että esim.diggaa samoja bändejä mitä omat skiditkin, ehkä ei ikinä sillä tavalla kasva aikuiseksi mutta tätäkin kirjoittaessa piti kaivaa nuo vitun lukulasit esille.:tongue:
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Tuohon 72:n viestiin liittyen, minkä helkkarin takia mulle ei ilmoitettu tuosta etuajoissa olemisesta riittävän ajoissa? Varsinkin jos se minimöötte kesti sen about 1,15 tuntia. Jacquesilla ainakin on mun puhelinnumero.. Kyllä mä olisin sinne kahden aikoihin päässyt. Lievästi sanottuna ottaa päähän toi asia..
Mun osalta tilanne oli se, että olin ajatellut mennä istuskelemaan tuntia ennen muita, ja olin pyytänyt Alppua ilmoittamaan, kun kisa loppuu, oletin sen olevan ohi puol kolmen ja kolmen välillä, kuten täällä arvioitiin. Olin just juna-asemalla kun Alpun viesti tuli, joten ylläri minullekin. Muut oli kutakuinkin paikalla kun itse saavuin. Käsittääkseni sulle yritettiin soittaa kun istuttiin pöytään.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Ei voi sanoa muuta kuin KIITOS! Toki sitä yrittää pitää itsensä fressinä ja oikeesti toi mieli on sellainen että esim.diggaa samoja bändejä mitä omat skiditkin, ehkä ei ikinä sillä tavalla kasva aikuiseksi mutta tätäkin kirjoittaessa piti kaivaa nuo vitun lukulasit esille.:tongue:
Itse yritin olla näyttämättä liikaa tädiltä. :p
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Tuohon 72:n viestiin liittyen, minkä helkkarin takia mulle ei ilmoitettu tuosta etuajoissa olemisesta riittävän ajoissa? Varsinkin jos se minimöötte kesti sen about 1,15 tuntia. Jacquesilla ainakin on mun puhelinnumero.. Kyllä mä olisin sinne kahden aikoihin päässyt. Lievästi sanottuna ottaa päähän toi asia..
Mä yksinkertaisesti unohdin asian. En selittele enempiä. En voi muuta kuin pyytää anteeksi. :(
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mun osalta tilanne oli se, että olin ajatellut mennä istuskelemaan tuntia ennen muita, ja olin pyytänyt Alppua ilmoittamaan, kun kisa loppuu, oletin sen olevan ohi puol kolmen ja kolmen välillä, kuten täällä arvioitiin. Olin just juna-asemalla kun Alpun viesti tuli, joten ylläri minullekin. Muut oli kutakuinkin paikalla kun itse saavuin. Käsittääkseni sulle yritettiin soittaa kun istuttiin pöytään.
Soitin vasta kun oltiin jo syöty.. Joku (vissiin sinä) kyseli että onko kellään wilzkun numeroa..
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
njooo, penkin alle meni, oli vähän ohjelmaa jos jonkinlaista, mutta tällä kertaa kuskilla vaan ei kulkenut.
B-finaalissa olisin yltänyt pykälää paremmaksi, mutta auto jostain mystisestä syystä sammui keskes kierroksen, ja tästä syystä lfb pääsi kuittaamaan
(taisi yllättää pään kääntymisen määrästä päätellen lfb:n myös :D)

matkalla tosiaan arvottiin tuota Hyvinkään hintapolitiikkaa, vaan ei arvota enää.
keskimäärin vastaavanpituinen/kestoinen tapahtuma ulko- ja tai sisäradalla maksaa n. 30-60€/nuppi, jotenka se 85€/nuppi ei ole paha kun autot tosiaan ovat täysin omaa luokkaansa.
hinnan kovuus selittyy myöskin varaosilla jne, tämänkin pienenkisan saldona yksi poikki mennyt akseli, pikkuisen ponttooneita ja pari kunnon ulosajoa hiekalle, niin verottavathan nuo kalustoltakin äkkiä paljon....

eli summasummarum, yritetään ensi kesäksi Hyvinkäälle kisaa myös, sen verran hjuva kokemus tuo kuitenkin on :thumbup::thumbup:

Jälkipeleistä: pahoittelen ettei huomattu wilskulle ilmoittaa aikataulun muutoksesta, tosin Jacq kyllä yritti jossain kohtaa soittaa ja itsekin oletin meidän viipyvän siellä pidempään kuin tuon 1,15h...
Ei liene kuitenkaan sopiva selitys, jotenka pahoittelen vielä kerran, meidän olisi tietenkin pitänyt ilmoittaa asiasta tarkemmin.

Medicine Man oli ihan asiallinen paikka kyllä, safka & puitteet oli kunnossa ja samalla kerkesi vaihtamaan ajatuksia forumistien kanssa, varsinkin kun osa tällä kertaa oli täysin uusia myöskin itselle.
Kiitokset myöskin 72:lle paikalle ilmestymisestä vaikka hieman tulikin ehkä sanottua pahasti alkuun tuolla toisessa topicissa :eek:

Mutta, seuraavaa kisaa odotellessa, kylki otti taas hieman lisää iskua, yritetään parannella Toijalaan mennessä :)

edit. kiitokset muuten osanottajille vielä erikseen tuosta maksupuolesta, harmittaa itseäkin hieman tuo sekoilu sen kymmenennen ihmisen takia...

TolloK signing off :thumbup:
 
Viimeksi muokattu:

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Kiitokset myöskin 72:lle paikalle ilmestymisestä vaikka hieman tulikin ehkä sanottua pahasti alkuun tuolla toisessa topicissa :eek:
Mutta sulla oli silloin paha päivä. Kaikki ok, oli kiva tavata.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Mutta sulla oli silloin paha päivä. Kaikki ok, oli kiva tavata.
juu hieman, ja forumin ulkopuolisten asioiden takia, tämä tietty ei tarkoita että ne täytyisi forumille asti mukanaan tuoda :D
hyvä homma että asia ok ja kyllä, oli kiva tavata irl :)
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Edit:
Nyt nuoriso herätys! Kisan kaksi ekaa sijaa nappasivat 45- ja 47-vuotiaat ukonkäppyrät - tähän täytyy tulla muutos :D
Asiaa puhut. Luokaton esitys meikäläiseltä ainakin. Vauhti kateissa ja VIRHEITÄ, edit: näkyvimpinä lähinnä ulosajoja. Niitä on kyllä vaikea selittää....

Teidän i'issä ei ole sinällään mitään vikaa. Ihan hyvin voi yli nelikymppnenkin olla nopea edit: niin kuin tietenkin tässä kisassa. Esim. vaikkapa Pertti S. Kuismanen. Mansell taas otti GP-voiton vuonna -94 Adelaidessa ollen 41. Avovaimo muuten tokaisi kun näytin hänelle tätä viestiketjua, että miten vanhat äijät jaksavat leikkiä tuonlaisia lasten leikkejä. Toisaalta ihmetteli kun tulin kotiin ja valittelin, että hengästymisen takia en saanut kertaakaan ehjää kierrosta aikaiseksi, että miten ajaessa voi hengästyä. Eihän hänkään hengästy kun ajelee autolla kauppaan tms. Kisarapoa, jos jotakuta nyt kiinnostaa, kirjoitan sitten kun :jaska: :jaska: :jaska: surkeasta suorituksesta laantuu. Hyvinkään radan autot olivat muuten pirun kivoja. Mutkien läpiajon epäonnistumisen pystyi paikkaamaan kivasti kaasulla kun tehoa löytyi.
 
Viimeksi muokattu:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
pari kunnon ulosajoa hiekalle
Joo ne oli mun. Samalla kierroksella harjoituksissa. Ekassa ulosajossa meni visiiri ja silmät hiekkaisiksi. Sitten missasin seuraavankin vasurin. Ja siis sain haukut autojen omistajalta. Enhän tietenkään nöyränä pystynyt haukkuja kuuntelemaan, taisi tulla pari sanaa vastaan. En kuitenkaan hajoittanut autoa...
 
Ylös