FO110K
Banned
no ei ihan kaikki onneksiJoo ne oli mun.
minä kynsin kertaalleen pari katajaa myös (ponttoonit meni siinä) ja Alppu pölläytti ehkä näyttävimmät hiekkasavumerkit ilmoihin aika-ajossa :ahem:
no ei ihan kaikki onneksiJoo ne oli mun.
jep, huomattiin tämä sieltä "varikkomuurilta" myös, ja pari kertaa siinä hymykin saattoi kasvoilla kävästäEnhän tietenkään nöyränä pystynyt haukkuja kuuntelemaan, taisi tulla pari sanaa vastaan. En kuitenkaan hajoittanut autoa...
On ihan hyvä, että tosikolle hymyillään, ja jopa nauretaan. Ehkä jossain vaiheessa oppii nauramaan jopa itselleen :thumbup:jep, huomattiin tämä sieltä "varikkomuurilta" myös, ja pari kertaa siinä hymykin saattoi kasvoilla kävästä
juu ja aika hyvin sä sieltä maanpinnalle palasit kun varikolle saavuit ja sait kypärän pois päästä, tuntui ne varikkomiehetkin ymmärtävän aika hyvin että kypäräpäässä adrenaliini virtaaOn ihan hyvä, että tosikolle hymyillään, ja jopa nauretaan. Ehkä jossain vaiheessa oppii nauramaan jopa itselleen :thumbup:
Juu totta kai pyydän anteeksi raukoilta, jotka joutuvat vääntämään luupäiden foorumistien autoja takaisin kondikseen. Eihän toi ollut ihan pieni könttämaksu kuitenkaan kisasta. Että kai pieni rajojen kokeileminen sisältyy hintaanjuu ja aika hyvin sä sieltä maanpinnalle palasit kun varikolle saavuit ja sait kypärän pois päästä, tuntui ne varikkomiehetkin ymmärtävän aika hyvin että kypäräpäässä adrenaliini virtaa
jep, totta tuokin, eosin pelkästään se akseli saattaa jo viedä noiden katteen tuosta tapahtumastaJuu totta kai pyydän anteeksi raukoilta, jotka joutuvat vääntämään luupäiden foorumistien autoja takaisin kondikseen. Eihän toi ollut ihan pieni könttämaksu kuitenkaan kisasta. Että kai pieni rajojen kokeileminen sisältyy hintaan
Mun ehdotus oli että kaikki saapuvat radalle, niin takuulla päästään kaikki syömään yhtäaikaa. Se on aika paha sanoa että milloin tuolloiset sessiot päättyvät. Joku Suzukart on eri asia, mutta noin pitkät ulkoratasessiot voivat venyä tunnin sinne tai tänne.Tuohon 72:n viestiin liittyen, minkä helkkarin takia mulle ei ilmoitettu tuosta etuajoissa olemisesta riittävän ajoissa? Varsinkin jos se minimöötte kesti sen about 1,15 tuntia. Jacquesilla ainakin on mun puhelinnumero.. Kyllä mä olisin sinne kahden aikoihin päässyt. Lievästi sanottuna ottaa päähän toi asia..
Yritin hakea ajofiilistä sillä käännöksellä. Mutta ei, jäi vajaaksi. Eivät olleet säätäneet käsijarrua Veholla, vaikka just oli huollossa. Yhä lukitsee saamari toisen renkaan ja toista vaan jarruttaa vähän. Maksun kyllä osasivat ottaa viimeisen päälle. Ajofiilistä yritin hakea matkalla Andrea Bocellin CD:tä huudattamalla. Ei onnistunut. Ja tosiaan, kahdet haukut päivän aikana eivät ainakaan edistä suorituksen onnistumista.Darrenilla alkoi ehkä iltapäivä muutenkin huonosti: isäntä karautti (hiekka)parkkikselle kera kässärin ja kahvilan emäntä vetäs siitä kunnon herneet nenuun. Piha nimittäin pöllys ihan kunnolla ja tietty kahvilan sisälle saakka. Onneksi Darren ei kuullut niitä ensikommentteja kun se mamma ryntäsi sieltä kahvilasta ulos ja huusi että kuka helvetin *** **** *** siellä oikein pelleilee
Sä kuulit sitten siinä pihalla lievemmän version asiasta
Ja se tupla vasen-oikea jonka pystyi ajamaan täydellä kaasulla - aaaaaaah!!!!! Sikamagee fiilis ajaa, lisää tälläistä!
Äläs nyt. Bocelli on myös MIKA Häkkisen suosikki.Kolmas takapakki oli nähdäkseni tuo Andrea Bocelli
:yuck::wink:
Ensi kerraksi suosittelen heavympää musaa, normaalia taskupysäköintiä ja radalla pysymistä
Miksi ihmeessä sinun mielestäsi :eek!: Luulisi että suht tervejärkisen kaverin mielestä omaan voittoputkeen ei välttämättä tarvitse tulla mitään muutostaNyt nuoriso herätys! Kisan kaksi ekaa sijaa nappasivat 45- ja 47-vuotiaat ukonkäppyrät - tähän täytyy tulla muutos
Hmm... :wink:Luulisi että suht tervejärkisen kaverin mielestä...
En missään nimessä, en voi voittaa sinua :eek!:Uskallatko Cmoney enää osallistua kisoihin tämän jälkeen?
Missä se sinulle on ennenkään hauskaa ollut?samaa viestiä sanoi:Olis ollut hauska ottaa kisa Cmoneytä vastaan tuollakin...
Joo mutta olisinko minä hoitanut sen hienosti vai rytinällä..Hässäkkä oli hyvin pieni ja hoideltiin se ihan hienosti.