kouvotsvoni
Banjottu
Sedät heiluu yöt läpeensä.
Kyllä minä ainakin nukuin 21-02:30Sedät heiluu yöt läpeensä.
Sehän riittää:ahem:Kyllä minä ainakin nukuin 21-02:30
Jussi aka F1-forumin TAKUMA!Hässäkkä oli hyvin pieni ja hoideltiin se ihan hienosti. Pieni luistelu, pieni kontakti mutta kaikki jatkoivat siitä mutkasta eteenpäin. Ratkaisut kunkin osalta tulivat sitten myöhemmin muodossa jos toisessa. Se radanpitäjä kyllä toitotti sitä ekaa "hässäkkäpaikkaa" sen verran että meni kyllä perille
\o/Älä sinä mies pikkuasioihin takerru! Me voitettiin kisa, tajuuksä?
Mä yksinkertaisesti unohdin asian. En selittele enempiä. En voi muuta kuin pyytää anteeksi.
Jälkipeleistä: pahoittelen ettei huomattu wilskulle ilmoittaa aikataulun muutoksesta, tosin Jacq kyllä yritti jossain kohtaa soittaa ja itsekin oletin meidän viipyvän siellä pidempään kuin tuon 1,15h...
Ei liene kuitenkaan sopiva selitys, jotenka pahoittelen vielä kerran, meidän olisi tietenkin pitänyt ilmoittaa asiasta tarkemmin.
Kunhan tällaista ei tapahdu enää jatkossa, niin I'm happy. Täytyy kyllä myöntää, että kävin vähän turhankin kuumana asian suhteen, ei tämä nyt sentään maailmanloppu ollut..Mun ehdotus oli että kaikki saapuvat radalle, niin takuulla päästään kaikki syömään yhtäaikaa. Se on aika paha sanoa että milloin tuolloiset sessiot päättyvät. Joku Suzukart on eri asia, mutta noin pitkät ulkoratasessiot voivat venyä tunnin sinne tai tänne.
Olen kyllä pahoilla viltskun puolesta!
Sun kierrosajat kyllä tuli huomioitua! Olit kolmas heppu joka ajoi alle 50 ajan kisassa. Hieno suoritus. Harmi että kisa tökkäs tekniseen vikaan :nope: Meillä oli hyvä vääntö sen ekan kiekan ajan, mutta pienestä ajovirheestä pääsin kuittamaan ja taisin vähän painaa sua siinä ulostulossa ahtaalleMietin jo keskeyttämistä koska harmitti tosissaan, mutta päätin pistää vielä pari nopeaa pr-kierrosta mahdollisia tallineuvotteluja ajatellen.
Kunhan tällaista ei tapahdu enää jatkossa, niin I'm happy. Täytyy kyllä myöntää, että kävin vähän turhankin kuumana asian suhteen, ei tämä nyt sentään maailmanloppu ollut..
Kiitos ehdotuksista!Näin sarjaa seuraavana yleisön edustajana ja forumistina pari rakentavaa ehdotusta:
- tuloksiin olisi mukava saada myös ajat esille eikä pelkästään nopeimmat kierrokset
- myös rataennätykset olisi hyvä mainita, saisi vähän vertailupohjaa (ehkä ovat jossain mainittu, mutta piilotettuna)
- kun näyttää siltä, ettei läheskään kaikki pääse kaikkiin kisoihin, niin voisiko yhteispisteistä pudottaa pari kisaa pois per lärvi? Näin saattaisi mestaruustaisto pysyä auki kauemmin. Tämä ja seuraava ehdotus ensi kautta varten.
- toinen tasaava elementti olisi menestyspainot lailla DTM:n tai WTCC:n. Jussille kun mätkäistäisiin 50kg hiekkasäkki kyytiin niin eipähän kekkuloisi liian ylivoimaisena.
- kuka on sarjan Bööni & Max? Minä voisin olla Max, Antti voisi VIP-manilla tilata jo piiskat ja tytöt..
Ja se ruokailu olikin aivan mahtava idea! Paikkakin oli oivallinen! :thumbup:Jos joku miettii sitä, mitä mä tuolla tein, niin olin paikalla Jussin kutsumana.
Tosin Jussi pyysi mua radan varteen, mutta mä ideoin ruokailun meille Medicine Maniin.
Oot vaan vikon panemati välillä niin kassit painaa 10,7 kiloa.Kiitos ehdotuksista!
Menestyspainojen käytö ei onnistu teknisistä syistä johtuen.