Charliella 5 voittoa, mulla 4 ja kuus tai seittämän isoo.Kukas tuon sitten voitti? Kaikki?!
Mut tää oli esiturnaus, jossa vaan treenataan pelikuntoa.....
Charliella 5 voittoa, mulla 4 ja kuus tai seittämän isoo.Kukas tuon sitten voitti? Kaikki?!
Itsellä lähti alun jälkeen kulkemaan jonkunmoisesti ihan, ja punaisia pussitin mutta harmillisen usein sitä kämmäsi sitten isompien pisteiden pallojen kohdalla. Kerran meni väritkin sekaisin, ja tähtäsin pinkkiä vaikka piti vihreää (muistaisin). Domppari juuri istunut kävelykeppeineen selän taakse ja ehkä pelkäsin iskua polvitaipeeseen hetkenä minä hyvänsä. Pasmat sekaisin ja vastustajalle ilmaiset typerän virheeni pisteet.Ekat kolme peliä pelattiin 15 punasella, loput 6 peliä 10 punaista käyttäen.
tmoi-Cmoney 77-15
Charlie-tmoi 35-49
Cmoney-Charlie 24-38
Cmoney-tmoi 18-48
tmoi-Charlie 5-42
Charlie-Cmoney 60-25
tmoi-Cmoney 44-16
Charlie-tmoi 36-2
Cmoney-Charlie 10-79
Pieniä harvemmin tulle osteltuaIsoa tuoppia?
Eli toi vitsailuhan meni sitten aivan pieleen. Älkää kukaan nyt sit naurako.Kaisassa on pussit, mutta karassa ei
Ei oo Leevissäkään.:frown:Buaaaaaahhh.
Kaisassa on pussit, mutta karassa ei
Jos 25.5. johonkin möötteen osallistun, niin tampereen möötteen.Tässä tarttis kesäkuuta silmällä pitäen jo kohta aktivoitua, lomatkin alkaa siitä puolesta välistä kesäkuuta ja ennen sitä pitäis turné saada pakettiin.
Elikäs ehdottelempa välittömästi seuraavia päiviä:
25.5 la
1.6 la
8.6 la
Keikarit.
Pjärkele otetaan kööt tampesteriin nyt kun kerta olis jatkopaikka saunoineen jo tiedossa!Joko TAAS on joku kööllähuitomistapahtuma samana päivänä kuin perinteinen Monaco-möötte? MAHTAVAA!