Turpa kiinni, sanat on jo lyöty sun suuhun!En mä niin sanonut...
Turpa kiinni, sanat on jo lyöty sun suuhun!En mä niin sanonut...
Mitääh??? Mähän olen ollu ihan hiljaa.Turpa kiinni, sanat on jo lyöty sun suuhun!
Niin. Tiedä vaikka hääpäivää tulis lähdettyä möötteen viettämään. Nuo mööttet kun on jäänyt hieman väliin. Ja itseasiassa tuosta asemalta tallustaessa voisi jopa tuonne Galaxyyn eksyä parin tunnin pohjille... :doubtful:Onhan se vähän niin, että Tampereen snookerkerma olisi saanut edes kerran näyttäytyä näissä turnauksissa aiemmin jotta siirtäisimme kisat suosiolla Tampereelle. Vähän sama tilanne kuin vuoren ja Muhammedin kohdalla, mutta eri paikassa.
Hienoimmassa tilanteessa pelaisimme turnausta Tampereella, mutta siihen ei osallistuisi ainuttakaan paikallista, sen sijaan kaikki osallistujat olisivat saaneet matkustaa 150 km suuntaansa.
Sen verran voidaan kyllä tulla vastaan, että kun nyt historiallisesti forumin mööttepäivä on saatu lyötyä lukkoon ennenkuin snookerturnausta on sovittu, niin EI järjestetä snookerturnausta samana päivänä. Eipähän se ole sitten kenellekään syy jäädä pois mistään. Tosin samat hahmot loistavat aina poissaolollaan, oli turnaus missä ja milloin tahansa.
Mulla ei ole mitään Tamperetta vastaan, mutta äänestän silti Turkua.
En tiedä mistä kermasta tässä höpistään kun en pelata osaa pahemmin, mutta jos muhun viittaat niin aika hankalaa on päivystysvuoroja siirtää, aikalailla ajoissa ilmoitin talvellakin että se toteutunut pvm. ei käy koska pomo on ulkomailla ja päivystysnakki iski.Onhan se vähän niin, että Tampereen snookerkerma olisi saanut edes kerran näyttäytyä näissä turnauksissa aiemmin jotta siirtäisimme kisat suosiolla Tampereelle.
Niin, jos aikataulut sallii niin miksei pari harkkapeliä voisi käydä lätkimässä pohjien seuraksiNiin. Tiedä vaikka hääpäivää tulis lähdettyä möötteen viettämään. Nuo mööttet kun on jäänyt hieman väliin. Ja itseasiassa tuosta asemalta tallustaessa voisi jopa tuonne Galaxyyn eksyä parin tunnin pohjille... :doubtful:
Se on muuten ollut jo 14 vuoden ajan Monacon aika-ajopäivänä.kun nyt historiallisesti forumin mööttepäivä on saatu lyötyä lukkoon ennenkuin snookerturnausta on sovittu
Eipäs, vaan Monacon aika-ajohan ajetaan perinteisesti sinä päivänä, kun meidän mööttekermalle sopii. Täällähän on linjat kuumina Ecclestonelle ja Hornerille ja Barrichellolle ja keitä niitä on.Se on muuten ollut jo 14 vuoden ajan Monacon aika-ajopäivänä.
Ekana tulis mieleen Vauhdin Seppo, Rindtin Jokke ja Rosbergin Keke.Täällähän on linjat kuumina Ecclestonelle ja Hornerille ja Barrichellolle ja keitä niitä on.
Ei se mitään.Noi mullekin tuli ekana mieleen mutta en kehdannu laittaa ku en ollu ihan varma.
Parissa viime möötessä onkin ollut sitä jengiä ihan pipona . Järjestäjäkin yleensä eksynySe on muuten ollut jo 14 vuoden ajan Monacon aika-ajopäivänä.
Ehdotan päivää 8.6. Sopeis parhaiten mulle.Tässä tarttis kesäkuuta silmällä pitäen jo kohta aktivoitua, lomatkin alkaa siitä puolesta välistä kesäkuuta ja ennen sitä pitäis turné saada pakettiin.
Elikäs ehdottelempa välittömästi seuraavia päiviä:
25.5 la
1.6 la
8.6 la
Keikarit.
Sopii kanssa mulle.Ehdotan päivää 8.6. Sopeis parhaiten mulle.
En ole tulossa Tampereelle pelaamaan snookeria Monacon aika-ajopäivänä. Möötteen saatan tulla, mutta snookeria en pelaa.25.5. kun ehdotettiin kerta teidän toimesta tälle vuodelle, ja Jaqukin totesi olevansa ehkä Tampereella tuolloin niin toki tuo tuli mieleen aika loogisesti että miksi ei järkkäisi samassa paikassa
(itselläkin tuo 25.5. lyöty lukkoon jo) varsinkin kun jatkopaikkakin tiedossa olisi
Sama täällä, täytyy pistää reissuanomus vetämään emännälle8.6 näyttää hyvältä. Siitähän alkaa myös meikäläisen loma.