CCMK
Well-known member
- Liittynyt
- 9.11.2009
- Viestit
- 15034
8.9.1993 seuraavassa kalenterissa kaudelle 1994 kilpailut olivat menossa näin:
Kyalami: 13.3.1994 (mahdollisesti korvattavissa Jerezin osakilpailulla.)
Interlagos: 27.3.1994
Donington: 10.4.1994
TI Circuit Aida: 17.4.1994 (Pieni ja erittäin suurelta osin tuntematon japanilainen rata oli suorittamassa melkoista ohimenoa Jerezin ratayhtiöstä sillä Aidan radan omistajat maksoivat Tyynenmeren Grand Prixin pidosta reippaasti enemmän kuin mitä Jerezin ratayhtiö olisi maksanut. Tuolloin Autopolisin ratayhtiö oli vajonnut lopulliseen konkurssiin.)
Barcelona: 24.4.1994
Imola: 1.5.1994
Monaco: 15.5.1994
Montreal: 12.6.1994
Magny-Cours: 3.7.1994
Silverstone: 10.7.1994
Hockenheim: 31.7.1994
Hungaroring: 14.8.1994
Spa-Francorchamps: 28.8.1994
Monza: 11.9.1994
Estoril: 25.9.1994
Suzuka: 23.10.1994
Adelaide: 6.11.1994
Tuossa vaiheessa kaikkien tallien hyväksynnän myötä ja ehkä F1:n fanien lisäämisen toivossa Bernie Ecclestone oli valmis tuomaan Jerezin ratayhtiölle poikkeusluvan ajaa erillinen Espanjan Grand Prix 29.5.1994 eli kaudella aivan teoreettisesti oltiin valmiit jopa 18 osakilpailua, mutta se aiottiin päättää vasta 8.10.1993 pidettävässä FIA:n kokouksessa.
Kyalami: 13.3.1994 (mahdollisesti korvattavissa Jerezin osakilpailulla.)
Interlagos: 27.3.1994
Donington: 10.4.1994
TI Circuit Aida: 17.4.1994 (Pieni ja erittäin suurelta osin tuntematon japanilainen rata oli suorittamassa melkoista ohimenoa Jerezin ratayhtiöstä sillä Aidan radan omistajat maksoivat Tyynenmeren Grand Prixin pidosta reippaasti enemmän kuin mitä Jerezin ratayhtiö olisi maksanut. Tuolloin Autopolisin ratayhtiö oli vajonnut lopulliseen konkurssiin.)
Barcelona: 24.4.1994
Imola: 1.5.1994
Monaco: 15.5.1994
Montreal: 12.6.1994
Magny-Cours: 3.7.1994
Silverstone: 10.7.1994
Hockenheim: 31.7.1994
Hungaroring: 14.8.1994
Spa-Francorchamps: 28.8.1994
Monza: 11.9.1994
Estoril: 25.9.1994
Suzuka: 23.10.1994
Adelaide: 6.11.1994
Tuossa vaiheessa kaikkien tallien hyväksynnän myötä ja ehkä F1:n fanien lisäämisen toivossa Bernie Ecclestone oli valmis tuomaan Jerezin ratayhtiölle poikkeusluvan ajaa erillinen Espanjan Grand Prix 29.5.1994 eli kaudella aivan teoreettisesti oltiin valmiit jopa 18 osakilpailua, mutta se aiottiin päättää vasta 8.10.1993 pidettävässä FIA:n kokouksessa.