DriveForYourLife
Banned
- Liittynyt
- 26.9.2009
- Viestit
- 40
Ihan varmasti. Sulla jo peukut(kin) pystyssä rankun puolesta?
Ihan varmasti. Sulla jo peukut(kin) pystyssä rankun puolesta?
Jos aihetta rangaistukseen on niin sitten se on ihan oikeutettua, mutta EN toivo rangaistuksia kenellekkään. :ahem:Ihan varmasti. Sulla jo peukut(kin) pystyssä rankun puolesta?
Tietenkin rankkua pitää antaa jos sääntöjä on rikottu.Ihan varmasti. Sulla jo peukut(kin) pystyssä rankun puolesta?
Alkuperäinen lähde taisi olla tämä:Silverstonen 6 tunnin kisan lähetyksessä kuuleman mukaan sanottiin, että Webber on tehnyt diilin Porschen kanssa. Pystyykö joku varmistamaan?
https://twitter.com/NobleF1/status/324394889179713536Heikki Kovalainen to drive for Caterham in FP1 in Bahrain and Spain.
"Testikuljettajaksi en lähde" -Heikki näköjään yrittää roikkua mukana viimeiseen asti.https://twitter.com/NobleF1/status/324394889179713536
Kirjoittaja on Autosportin toimittaja, eli pitänee paikkansa.
F1-kuljettaja Heikki Kovalainen ajaa Caterham-tallin toisella autolla tulevana perjantaina Bahrainin GP:n harjoituksissa. Talli tiedotti asiasta tänään verkkosivuillaan.
Kovalainen on jatkossa tallin varakuljettaja. Toinen varakuski Alexander Rossi ajaa jatkossa GP2-sarjassa. Kovalainen ajaa perjantaiharjoituksissa myös Espanjan GP:ssä. Kovalaisen tehtävä on auttaa tallia auton kehittämisessä.
Kovalainen ajoi Caterhamilla kolme kautta, mutta hän ei saanut jatkosopimusta tälle kaudelle.
Kovalainen oli Caterhamin vieraana Malesian GP:ssä.
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/2013/04/1738542/mika-salo-nakee-kovalaisen-ratkaisussa-selvan-pointinMika Salo näkee Kovalaisen ratkaisussa selvän pointin
MTV3:n F1-asiantuntija Mika Salo pitää Heikki Kovalaisen Caterham-paluuta esimerkkinä siitä, miten tärkeää F1:ssä on säilyttää hyvät välit myös entisiin talleihin.
Salo yllättyi siitä, että Kovalainen suostui vielä työskentelemään Caterhamilla, jolta sai huonoa kohtelua sopimusneuvotteluissa viime kauden päätteeksi.
– Tämä on tietysti osoitus siitä, ettei formula ykkösissä koskaan kannalta polttaa siltoja takanaan. Sen takia minäkin ajoin siellä 111 kisaa seitsemässä eri tiimissä, kun minulla oli paljon tuttuja ja minuun luotettiin, kun en koskaan puhunut paskaa niistä. Silti jos jokin tiimi olisi tehnyt minulle noin, niin en olisi mennyt takaisin. Esimerkiksi Arrows teki, enkä mennyt enää sinne, Salo kommentoi Kovalaisen Caterham-paluuta F1 Salon silmin -blogissaan.
– Heikin kannalta pointtina tässä on se, että hänellä pysyy tuntuma F1-auton ajamiseen ja hän käyttää Caterhamia nyt sitten omalla tavalla hyväkseen: saa ajokilometrejä ja pysyy varikolla. Ei sitä koskaan tiedä, missä vaiheessa jollain tiimillä palaa hihat toiseen kuljettajaan. Jos vaikka Red Bullilla tulehtuu välit niin pahasti, että jompikumpi lähtee sieltä. Kaikkihan sen tietää kumpi, Salo kirjoittaa.
Vähän kuin toi Suomussalmen Heikki.On toi Salo kanssa aika surkuhupaisa tapaus:
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/2013/04/1738542/mika-salo-nakee-kovalaisen-ratkaisussa-selvan-pointin
Boldattu kohta ja lisäksi Salo käsittääkseni lensi Toyotalta pois juuri hänen tallille antaman julkisen kritiikin vuoksi.
Kova poika unohtelemaan.
Boldattu kohta ja lisäksi Salo käsittääkseni lensi Toyotalta pois juuri hänen tallille antaman julkisen kritiikin vuoksi.
Salo ja Heikki eivät puhuneet paskaa.Vähän kuin toi Suomussalmen Heikki.
Itseasiassa Salohan ei puhunut tallista paskaa, vaan haukku auton pataluhaksi. olihan talli viettänyt koko edellisen kauden testaamassa ja tuo 2002 auto oli sen 2001 testiauton kehitysversio (?) Toyotan isot pomot ei tykänny ollenkaan, et heidän autoa haukuttiin.On toi Salo kanssa aika surkuhupaisa tapaus:
Boldattu kohta ja lisäksi Salo käsittääkseni lensi Toyotalta pois juuri hänen tallille antaman julkisen kritiikin vuoksi.
Kova poika unohtelemaan.
On myös parempi kaunistelemaan ja unohtamaan faktoja joita ei mielellään muistele.Mä en ihme kyllä tällä kertaa näe Salon mutinoissa mitään vikaa. Kyllä Salo varmasti tuntee paremmin esimerkiksi oman uransa kuin joku foorumilainen.
Tuo nyt pätee lähes kaikkiin kuljettajiin.On myös parempi kaunistelemaan ja unohtamaan faktoja joita ei mielellään muistele.
ihmisiinTuo nyt pätee lähes kaikkiin kuljettajiin.
Ainakin takavuosinahan noita häntäpään talleja on pyöritetty jonkin sortin busineksena. Eli ei ole haviteltukaan mitään sijoituksia, vaan kyse on pelkästään liiketoiminnasta, eli sponssien saamisesta ja minimibudjetilla auton rakentamisesta. Auto on ollut vain markkinointialusta, ei muuta. Ymmärrän, että Eccclestone halua tuollaiset pois. Sinne pitää tulla menestymään ei pelkästään jotain markkinointiorganisaatiota pyörittämään.Voitaisiin myös sellainen muutos tehdä, että valmistajien sarjassa sijoituksen saadakseen on ajettava MM-pisteille. Nollalla pisteellä on turha unelmoida mainosmiljuunista.