Kun normaalilla autolla vaihtaa välikaasulla alaspäin, ei kytkintä tarvitse käyttää.
Kaasun annostelu jarrutuksen lopussa, mutkaan käännettäessä on todennäköisesti kuljettajan "käsialaa" ja niistä spekuloiminen on hauskaa, mutta valitetavasti tuloksetonta ja usein johtaa tuloksettomaan riitelyyn. Arvelenpa, että tempulla irrotetaan perää luistoon ja ennakoidaan kierrokset mukavalle tehoalueelle. Saattaa olla jäänne oppivuosilta, silä F1-mottorit vastanevat tehon pyyntöön melko nopeasti
Mä luulen, että suuri merkitys takarenkaden luistatukselle on niiden pinnan puhdistus, niihin jarrutusalueella tarttuneista roskista, joka myös nostaa pinnan lämpötilaa ja siten auttaa mutkapitoa ja myös sallii suremman mutkavauhdin ja paremman uloskiihdytyksen.
Kaasun annostelu jarrutuksen lopussa, mutkaan käännettäessä on todennäköisesti kuljettajan "käsialaa" ja niistä spekuloiminen on hauskaa, mutta valitetavasti tuloksetonta ja usein johtaa tuloksettomaan riitelyyn. Arvelenpa, että tempulla irrotetaan perää luistoon ja ennakoidaan kierrokset mukavalle tehoalueelle. Saattaa olla jäänne oppivuosilta, silä F1-mottorit vastanevat tehon pyyntöön melko nopeasti
Mä luulen, että suuri merkitys takarenkaden luistatukselle on niiden pinnan puhdistus, niihin jarrutusalueella tarttuneista roskista, joka myös nostaa pinnan lämpötilaa ja siten auttaa mutkapitoa ja myös sallii suremman mutkavauhdin ja paremman uloskiihdytyksen.