Black Leopard
Pantera negra
Saisivat edes vapaasti päättää ajaako: V6, V8, V10 tai V12.
Ei välitankkauksia :thumbup: :ahem:
Ei välitankkauksia :thumbup: :ahem:
Miks sen pitäis olla vee?Black Leopard sanoi:Saisivat edes vapaasti päättää ajaako: V6, V8, V10 tai V12.
Tuohan itseasiassa on ollut suunnitelmissa, millekäs kaudelle sen nyt pitäisikään tulla?bigbear sanoi:F1 hybridi luokassa saisi ottaa talteen jarrutuksissa energiaa ja ekstra energiaa voisi käyttää turbona.
Ai niin taisikin. Siis jarru energian uusiokäyttö.naukkis sanoi:Tuohan itseasiassa on ollut suunnitelmissa, millekäs kaudelle sen nyt pitäisikään tulla?
Kilvan ajoa syntyy kun ajettava kapistus on tarpeeksi haastava kuljettajalle. Nykypäivän F1:set eivät sitä ole. Liian vähän virheen mahdollisuuksia.. Väitän tietämättä mitään, että esim vaihteen vaihtoa ei voi mokata.. Eli et voi vaihtaa vahingossa kolmosen sijasta vitosta, mikä onnistuu H laatikolla. Kuljettaja ei voi myöskään vaihtaa liian pienelle tai liian aikaisin isommalle, jos ohjelmisto on hyvin tehty.. Kuten Keke sanoi, niin ennen ei ollut aikaa säätää nappuloita ratissa kun kaikki aika meni ajamiseen ja vaihteisiin jne..bigbear sanoi:http://www.youtube.com/watch?v=BplWPco6REg&mode=related&search=
Wanhat paremmat ajat ainakin ajon vaikeuden osalta...
Lisää turboa
Mikään asia ei mene eteenpäin ilman että sitä kehitetään ja F1:ssä kehitys on nopeampaa kuin missään. Tässähän nimenomaan ajetaan takaa sitä että rahalla saataisiin jotain muutakin kuin se "yksi motti". Mutta en odottanutkaan että sinä ymmärtäisit mitään näin monimutkaista. Ignoret napsahti, ei jaksa jarnata. Sori vaan.Mikkoz84 sanoi:Kyllä olisikin aivan uskomaton ekologinen teko Jälleen kerran valmistajat käyttäisivät äärettömästi rahaa uuden motin tekemiseen ja testaamiseen. Jos Formuloissa aletaan ajattelemaan ekologisesti niin ekologisin ratkaisu olisi sitten lopettaa koko sarja. Hondankin ratkaisu on niin korni kuin olla ja voi.
Paitsi että kehityssuunta on väärä kun F1-autojen suunnittelussa panostetaan enemmän ja enemmän aerodynamiikkaan tekniikan kustannuksella. Siviiliautopuolella on jo tarvittava tietämys aerodynamiikasta ja esteettinen puoli jyrää muotoilussa. F1:stä siviilipuolelle voidaan tuoda moottoritekniikkaa, vaihteistotekniikkaa ja vaikkapa jarrutekniikkaa.Hevimies sanoi:Mikään asia ei mene eteenpäin ilman että sitä kehitetään ja F1:ssä kehitys on nopeampaa kuin missään. Tässähän nimenomaan ajetaan takaa sitä että rahalla saataisiin jotain muutakin kuin se "yksi motti". Mutta en odottanutkaan että sinä ymmärtäisit mitään näin monimutkaista. Ignoret napsahti, ei jaksa jarnata. Sori vaan.
Jep Jep voisin lyödä sun kanssa vaikka satasesta vetoa, että ymmärrän monimutkaisempia asioita kuin sinä. Vaikka, et tätä näekkään niin pakko purkautua. Luuletko tosiaan hippaleikkien kuningas, että sun ignoret nappaa mua yhtään? Suosittelisin sua vaihtamaan nikkiä, olet häpeäksi kaikille hevimiehille. Hernemies sopisi sulle paljon paremmin... paitsi jos oletkin kaupan hedelmä-vihannes mies niin sittenhän sulla on ihan oikea nikki, tosin neitimieskään ei olisi hullumpi :ahem:Hevimies sanoi:Mikään asia ei mene eteenpäin ilman että sitä kehitetään ja F1:ssä kehitys on nopeampaa kuin missään. Tässähän nimenomaan ajetaan takaa sitä että rahalla saataisiin jotain muutakin kuin se "yksi motti". Mutta en odottanutkaan että sinä ymmärtäisit mitään näin monimutkaista. Ignoret napsahti, ei jaksa jarnata. Sori vaan.
Jos sie et mies halua katella eriäviä mielipiteitä niin mittee sie täällä forumilla sitten edes teet?Hevimies sanoi:Mikään asia ei mene eteenpäin ilman että sitä kehitetään ja F1:ssä kehitys on nopeampaa kuin missään. Tässähän nimenomaan ajetaan takaa sitä että rahalla saataisiin jotain muutakin kuin se "yksi motti". Mutta en odottanutkaan että sinä ymmärtäisit mitään näin monimutkaista. Ignoret napsahti, ei jaksa jarnata. Sori vaan.
Kääntäjä/tekstittäjä (yleensä sama) ei ollut oikein perillä moottoriurheilusta. Ainakin seuraavat nimet menivät häneltä pieleen:HÖYNÄ sanoi:Tiedoksi vain että tänään tulee dokkari Enzo Ferrarista JIM-kanavalla kello 21.00.
Siis ihan oikeasti? Kyllä nyt paikannimet pitäisi ainakin saada oikein :thumbdownWebSlave sanoi:Kääntäjä/tekstittäjä (yleensä sama) ei ollut oikein perillä moottoriurheilusta. Ainakin seuraavat nimet menivät häneltä pieleen:
Scooteria (Scuderia)
Lamau (Le Mans)
Tepo (Tipo, oli ensin oikein, myöhemmin väärin)
Manza (Monza)
Madana (Modena)
Samanlaista töhöä käännöstä näkyi ainakin alkuaikoina Max:lla Top Gearin osalta. :mad_old:WebSlave sanoi:Kääntäjä/tekstittäjä (yleensä sama) ei ollut oikein perillä moottoriurheilusta. Ainakin seuraavat nimet menivät häneltä pieleen:
Scooteria (Scuderia)
Lamau (Le Mans)
Tepo (Tipo, oli ensin oikein, myöhemmin väärin)
Manza (Monza)
Madana (Modena)