F1-uutisia

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Spam

Well-known member
Liittynyt
7.6.2003
Viestit
638
formulastara sanoi:
Hehheh, *otetaan kuski sisään, ettei saisi ajaa nopeita kierroksia kevyellä autolla ja kuluneilla renkailla* hehheh. Tuo oli ihan uutta mutua jopa mulle. Vaikka renkaat ovat kuluneet, silti kevyellä autolla ajetaan usein ne nopeimmat kierrokset ennen stoppia. Tottahan se liukui, kun täydellä veti, ihan normaalia. Ja ennenkaikkena: ei Hämin olisi tarvinnutkaan sitä eroa ottaa siinä kohtaa kiinni, kun se olisi ohittanut Alonson, kun tämä olisi tullut toiselle stopilleen. HALOO. Silti, suurella todennäköisyydellä ero olisi jo tuossa vaiheessa ollut pienempi - ehkä jopa negatiivinen - jos Hämi olisi saanut ajaa suunnitellun 5:n kierroksen verran Alonsoa pidempään.

Ja sehän ei auttanut Alonsoa yhtään, että oli vetänyt 9 sekunnin kaulan, kun se kumminkin menetti valtaosan siitä. Life is a bitch and then you die.

Ensin jossittelet postaus postauksen perään (myös tässä lainatussa jutussasi) tuota Monacon kisan tilannetta, mutta sitten, kun joku muu jossittelee Alonson johdon menetyksellä kierroksella ohitettavien takia, niin toteat "Life is a bitch and then you die". Samanhan todellakin voisi toistaa sinun kirjoitteluihisi, sillä Alonsohan voitti ja Hamiltonille sattui tuo "Life is a bitch and then you die".


Tuon yläpuolella lainatun tekstisi jälkeen (seuraava postaus tähän topikkiin) kirjoitit:

formulastara sanoi:
Peesaan täysin. Vaikka lähellä oli, että Ronin taktiikka olisi kussut jo aika-ajoissa. Alonsolla kävi munkki, koska Hämi menetti jonkun "apinan" vuoksi omien sanojensa mukaan puoli sekuntia. Toki Alonso osoitti kylmäpäisyyttä viime hetken rutistuksellaan. Hämi vain oli mielestäni aika selkeästi se nopeampi kuljettaja tällä kertaa Monacossa.
Virkkeelle "Alonsolla kävi munkki, koska Hämi menetti jonkun "apinan" vuoksi omien sanojensa mukaan puoli sekuntia." voisi todeta, että "Life is a bitch and then you die", mutta jäipä sinulta kuitenkin tuossa yhteydessä se toteamatta.

Myös virkkeelle "Hämi vain oli mielestäni aika selkeästi se nopeampi kuljettaja tällä kertaa Monacossa." voisi todeta, "Life is a bitch and then you die", sillä nopein ei aina voita.

Eli älä selittele ja jossittele, jos toteat muiden eri mieltä asiasta kanssasi olevien selittelyille ja jossitteluille "Life is a bitch and then you die".
 

Rapu-70

Well-known member
Liittynyt
26.8.2005
Viestit
544
formulastara sanoi:
Peesaan täysin. Vaikka lähellä oli, että Ronin taktiikka olisi kussut jo aika-ajoissa. Alonsolla kävi munkki, koska Hämi menetti jonkun "apinan" vuoksi omien sanojensa mukaan puoli sekuntia. Toki Alonso osoitti kylmäpäisyyttä viime hetken rutistuksellaan. Hämi vain oli mielestäni aika selkeästi se nopeampi kuljettaja tällä kertaa Monacossa.
Aivan totta, harjoitusten eikä aika-ajojen perusteella ei Alonson suosimiselle eli sille, että saa valita kisastrategian ekana löydy mitään perusteita. Tämä asia lienee määritelty kuljettajasopimuksessa. Ja tosiaan alkaa olla lähellä ne hetket että Alonson hommat alkaa kusta vihtaan. Paljon puhutaan Kimin maineen menetyksestä, joka tietenkin jollain asteella on tosiasia, mutta eipä kestä enää Alonsonkaan "maine" tällaista vähintään epäilystäherättävää "voittoa".

Vastoin kaikkia viimekaudella esittämiäni mielipiteitä haluaisinpa nähdä tällä hetkellä sen tilanteen, että Räikkönen ja Alonso ajaisivat Mäcillä, ilman tietenkään tätä Alonson wannabe-schumisopimusta. Rumaa olisi jälki espanjattaren kannalta.

Varmaa on se, että ensinnäkin ongelmia Mäcillä on kuskien välisissä suhteissa kun tällainen häikkälä pääsee läpi tallin tiedotuskoneistosta. Varmaa on sekin, että seuraavaan kisaan ei lähdetä Mäcillä ihan perhepiirifiiliksissä. Talli on varmasti aika selkeästi jakautunut kahtia. Spekulointi voinee siirtyä siihen, miten tämä tosiseikka näkyy tallin suoritustasossa. Toivottavasti jotenkin. Räikkönen tarttee kaikki avut mitä on saatavissa.
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
azai sanoi:
Mä en ymmärrä. Hamilton hävisi Alonsolle aika-ajoissa juuri "apinan" takia ehkä, normaali kilpailutilanne, ei niitä sijoja FIA:n toimesta parannella jos-jos jutuilla, vaikka moni Kimifani toivookin viime aikoisten Kimin näyttöjen perusteella .
Alonso kuitenkin otti paalupaikan, pääsi ekana ekasta mutkasta lähdössä, otti nopeimman kisan nopeimman kierroksen tittelin ajamalla, tuli ajamalla ja virheetömällä suorituksella maaliin.
Mitä Alonson muuta olisi pitänyt tehdä että se sinun mielestä olisi ansaittu ja rehti voitto? Hamiltonhan ei näitä kolmea (paalupaikka, nopein kierros, ajoi hillitysti ja virheettömästi) tehnyt? Hamilton ei ansainnut voittoa, eikä ollut edes nopein mies radalla. Ehkä keltainen neste on alkanut lirahtaa Hamiltonin päähän? Toki ymmärrän että makoisin paikka ja tuhkimo tarinan unelma jatko olisi ollut ottaa ensimmäinen voitto ruhtinaskunnassa.

Ääh, miten sää nyt taas saat tuon Kiminkin sekoitettua tähän soppaan. Sieltähän se taas lähtee.

Ja mitä aiheeseen tulee, niin se on HYVIN yksinkertainen. Hamilton pelattiin kisassa Alonson taakse. Mieti, mieti ja valaistu :idea: Ei tässä Alonsoa suinkaan dissata. Mies teki minkä pystyi. Ajoi niin paljon kuin lähtee ja virheettömästi, hyvä niin. Se ei kuitenkaan muuta sitä, että Fernando olisi hävinnyt Hämille, jos Laren olis pitäytynyt loppuun asti Hämin yhden pysäytyksen taktiikassa, ja lisäksi antanut Hämin ajaa, kun auto oli kevyt. Alonso ei ollut tällä kertaa nopeudessa Hämin tasolla. Siitä syystä Hämi olisi ansainnut voiton, jonka tallipeli vei häneltä. Ei yksi nopein kierros kesää tee, varsinkin kun se oli ainakin 0,04 nopeampi kuin Hämillä, joka siis joutui roikkumaan Alonson perässä...
 

Rapu-70

Well-known member
Liittynyt
26.8.2005
Viestit
544
azai sanoi:
Mä en ymmärrä. Hamilton hävisi Alonsolle aika-ajoissa juuri "apinan" takia ehkä, normaali kilpailutilanne, ei niitä sijoja FIA:n toimesta parannella jos-jos jutuilla, vaikka moni Kimifani toivookin viime aikoisten Kimin näyttöjen perusteella .
Alonso kuitenkin otti paalupaikan, pääsi ekana ekasta mutkasta lähdössä, otti nopeimman kisan nopeimman kierroksen tittelin ajamalla, tuli ajamalla ja virheetömällä suorituksella maaliin.
Mitä Alonson muuta olisi pitänyt tehdä että se sinun mielestä olisi ansaittu ja rehti voitto? Hamiltonhan ei näitä kolmea (paalupaikka, nopein kierros, ajoi hillitysti ja virheettömästi) tehnyt? Hamilton ei ansainnut voittoa, eikä ollut edes nopein mies radalla. Ehkä keltainen neste on alkanut lirahtaa Hamiltonin päähän? Toki ymmärrän että makoisin paikka ja tuhkimo tarinan unelma jatko olisi ollut ottaa ensimmäinen voitto ruhtinaskunnassa.
Get real, Hamilton hävisi Alonsolle aika-ajossa sen takia että oli liikkeellä viimeisessä osuudessa raskaammalla autolla ja siksi tarvitsi enemmän puhdasta kierrosta nappisuoritukseen kuin Alonso. Silti ajoi päivän nopeimman kiepin sessiossa, jossa ei ollut kisabensat tankissa.

Hamilton on aina aika-ajoissa raskaammalla autolla siksi, että on kakkoskuski. Eli kisa rakennetaan hänen osaltaan tukemaan Alonson kisaa. Näinhän tämä toimi Ferrarillakin, sieltähän tämä malli on kopsattu Mäcille tälle kaudelle.

Nyt vaan on ongelma siinä, että tämä ykköskuskia tukeva kakkoskuski on osoittautunut ihan toisen luokan rattimieheksi kuin aluksi luultiin. Toinen vaihtoehto, jonka kannattaja itse olen, on se että Alonso onkin vaan keskitason kuski, joka hyötyi Ranskalaisessa tallissa Ranskalaisen rengasmerkin ykköstallin asemasta. Ja tietysti siitä, että autot kesti maaliin asti.

Hamiltonin pää on varmasti täynnä ureaa tällä hetkellä, mutta vaikea tilanne tämä on Dennisille (jonka pään sisällöstä voidaan olla vain yhtä mieltä); toisaalla on pääsponssien paineet Alonson suosimiseksi ja toisaalla on kotimaan lehdistö ja kilpa-ajolliset tekijät seä se fakta, että jääkö Ron the Don Formulahistoriaan kaikkien aikojen Rookien suoritusten suurimmaksi esteeksi vai kummisedäksi?
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Rapu-70 sanoi:
Varmaa on sekin, että seuraavaan kisaan ei lähdetä Mäcillä ihan perhepiirifiiliksissä. Talli on varmasti aika selkeästi jakautunut kahtia. Spekulointi voinee siirtyä siihen, miten tämä tosiseikka näkyy tallin suoritustasossa. Toivottavasti jotenkin. Räikkönen tarttee kaikki avut mitä on saatavissa.
Kun tätä tilannetta nyt on hätiköidysti menty jo vertaamaan jopa Senna-Prost-kaksikkoon, niin muistetaan se, ettei tallikavereiden välirikko tuloksiin ainakaan silloin hirvittävästi vaikuttanut. Toki McLaren oli silloin ylivoimaisempi kuin nyt. Tai no, olihan tuo Monacon ylivoima aika selkeää sekin. ;)
 

Juzo

Well-known member
Liittynyt
20.2.2005
Viestit
906
Sijainti
Taipalsaari
formulastara sanoi:
Hehheh, *otetaan kuski sisään, ettei saisi ajaa nopeita kierroksia kevyellä autolla ja kuluneilla renkailla* hehheh. Tuo oli ihan uutta mutua jopa mulle. Vaikka renkaat ovat kuluneet, silti kevyellä autolla ajetaan usein ne nopeimmat kierrokset ennen stoppia. Tottahan se liukui, kun täydellä veti, ihan normaalia. Ja ennenkaikkena: ei Hämin olisi tarvinnutkaan sitä eroa ottaa siinä kohtaa kiinni, kun se olisi ohittanut Alonson, kun tämä olisi tullut toiselle stopilleen. HALOO. Silti, suurella todennäköisyydellä ero olisi jo tuossa vaiheessa ollut pienempi - ehkä jopa negatiivinen - jos Hämi olisi saanut ajaa suunnitellun 5:n kierroksen verran Alonsoa pidempään.

Ja sehän ei auttanut Alonsoa yhtään, että oli vetänyt 9 sekunnin kaulan, kun se kumminkin menetti valtaosan siitä. Life is a bitch and then you die.
Hamiltonilla oli viidelle kierrokselle enemmän bensaa kuin Alonsolla. Hamilton pysähtyi kolme kierrosta myöhemmin eli Hamilton kutsuttiin sisään kaksi kierrosta liian aikaisin.

Tietenkään Hamiltonia ei kutsuta joka kisassa sisään silloin kun hän yrittää ajaa stintin lopussa kovia kierroksia, mutta Monaco on hiema erilainen rata kuin muut. Hamiltonin olisi ollut ihan turha vetää kaiteisiin sen takia, että olisi koittanut ottaa sitä lähes mahdotonta 4-5 sekunnin eroa kiinni niillä kahdella kierroksella.

Sitä en kyllä vieläkään ymmärrä, että millä logiikalla Hamilton olisi ohittanut Alonson paremmin toisilla stopeilla kun se ohitus ei olisi onnistunut ensimmäisilläkään stopeilla. Alonso teki eroa Hamiltoniin ensimmäisellä stintillä kuin myös toisellakin stintillä, eikä se tee Hamiltonista kisan nopeinta kuskia, vaikka hänet kutsuttiinkin kaksi kierrosta suunniteltua aiemmin sisään.
 

Mikkoz84

Schufosi
Liittynyt
26.1.2006
Viestit
1197
Juzo sanoi:
Sitä en kyllä vieläkään ymmärrä, että millä logiikalla Hamilton olisi ohittanut Alonson paremmin toisilla stopeilla kun se ohitus ei olisi onnistunut ensimmäisilläkään stopeilla. Alonso teki eroa Hamiltoniin ensimmäisellä stintillä kuin myös toisellakin stintillä, eikä se tee Hamiltonista kisan nopeinta kuskia, vaikka hänet kutsuttiinkin kaksi kierrosta suunniteltua aiemmin sisään.
Tiesitkö, että varikolla käynnissä menee aikaa? Kun lähdetään yhdellä stopilla liikkeelle niin alku kisasta on tottakai hitaampaa, mutta se korvaantuu sitten toisilla stopeilla kun saa ajella radalla sillä aikaa kun toiset on varikolla. En usko, että Alonso olisi saanut revittyä niin isoa kaulaa ennen toista stoppiaan Hämiin, etteikö Hämi olisi mennyt ohi kun Alonso olisi varikolla.
 

Juzo

Well-known member
Liittynyt
20.2.2005
Viestit
906
Sijainti
Taipalsaari
Mikkoz84 sanoi:
Tiesitkö, että varikolla käynnissä menee aikaa? Kun lähdetään yhdellä stopilla liikkeelle niin alku kisasta on tottakai hitaampaa, mutta se korvaantuu sitten toisilla stopeilla kun saa ajella radalla sillä aikaa kun toiset on varikolla. En usko, että Alonso olisi saanut revittyä niin isoa kaulaa ennen toista stoppiaan Hämiin, etteikö Hämi olisi mennyt ohi kun Alonso olisi varikolla.

Kahden stopin taktiikka oli nopeampi kuin yhden stopin taktiikka.
 

azai

Pornokeisari
Liittynyt
15.10.2004
Viestit
1448
Sijainti
Affalterbach
Rapu-70 sanoi:
Get real, Hamilton hävisi Alonsolle aika-ajossa sen takia että oli liikkeellä viimeisessä osuudessa raskaammalla autolla ja siksi tarvitsi enemmän puhdasta kierrosta nappisuoritukseen kuin Alonso. Silti ajoi päivän nopeimman kiepin sessiossa, jossa ei ollut kisabensat tankissa.

Hamilton on aina aika-ajoissa raskaammalla autolla siksi, että on kakkoskuski. Eli kisa rakennetaan hänen osaltaan tukemaan Alonson kisaa. Näinhän tämä toimi Ferrarillakin, sieltähän tämä malli on kopsattu Mäcille tälle kaudelle.
Edelleen jos-jos-jos-jos-jos leikki saa loppua. Lopputulos kun ei enää tämänpäiväisen FIA:n tulkinnan myötä tule enää muuttumaan. Se viimeinen ja lopullinen totuus joka ikisessä asiassa tuntuu täällä foorumilla olevan vaikea myöntää :jaska:
 

Mikkoz84

Schufosi
Liittynyt
26.1.2006
Viestit
1197
Juzo sanoi:
Kahden stopin taktiikka oli nopeampi kuin yhden stopin taktiikka.
Ainako voittaa se jolla on paras taktiikka? Taktiikka Alonsolla oli paras, mutta huonommalla taktiikalla liikkellä ollut mies oli muuten niin paljon nopeampi. Lisäksi jos yhden stopin taktiikka olisi jotenkin paljon huonompi niin tuskinpa Ferrari olisi lähtenyt Kimiä ajattamaan hitaalla taktiikalla.
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
Jopa jäi vähälle huomiolle tuo viesti #2689, mut kaipa Ferrarin väri ja McLarenin mahdolliset tallimääräykset ovat kiinnostavampia.

Markukselle siitäkin huolimatta.
 

Juzo

Well-known member
Liittynyt
20.2.2005
Viestit
906
Sijainti
Taipalsaari
Mikkoz84 sanoi:
Ainako voittaa se jolla on paras taktiikka? Taktiikka Alonsolla oli paras, mutta huonommalla taktiikalla liikkellä ollut mies oli muuten niin paljon nopeampi. Lisäksi jos yhden stopin taktiikka olisi jotenkin paljon huonompi niin tuskinpa Ferrari olisi lähtenyt Kimiä ajattamaan hitaalla taktiikalla.

Silloin kannattaa tankata auto niin täyteen bensaa kuin on mahdollista, jos ajat ruuhkassa, jolloin et pääse käyttämään auton todellista nopeutta, mutta Hamilton ei kestänyt Alonson perässä eli hän sai ajaa vapaasti omaa vauhtiaan. Eli jos hän ei pystynyt vastaamaan Alonson vauhtiin kahden stopin taktiikalla, niin ei se olisi onnistunut yhden stopin taktiikallakaan.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Juzo sanoi:
Silloin kannattaa tankata auto niin täyteen bensaa kuin on mahdollista, jos ajat ruuhkassa, jolloin et pääse käyttämään auton todellista nopeutta, mutta Hamilton ei kestänyt Alonson perässä eli hän sai ajaa vapaasti omaa vauhtiaan. Eli jos hän ei pystynyt vastaamaan Alonson vauhtiin kahden stopin taktiikalla, niin ei se olisi onnistunut yhden stopin taktiikallakaan.
Tietenkään Hamilton ei kestänyt Alonson perässä raskaammalla autolla. Mutta Alonso olisi antanut noin 20 sekuntia tasoitusta toisella varikkostopillaan. Tuon verran Alonson olisi siis pitänyt pystyä repimään eroa.

Alussa se tyhjällä radalla toki onnistuikin, ja eroa Alonson tullessa ensimmäiseen stoppiin oli kahdeksisen sekuntia. Ennen omaa pysähdystään Hamilton otti Fernandoa kiinni parhaimmillaan 2,5 sekuntia kierroksella.

Sen jälkeen kärjen vauhti on pitkälti kiinni siitä miten usein joutuu liikenteen hidastamaksi. Painoeron merkitys vähenee huomattavasti, varsinkin Monacon kisassa, jossa ei tällä kertaa nähty juuri edes keskeytyksiä. Jos Hamilton olisi siis ensimmäisen stoppinsa jälkeen pystynyt pysyttelemään sen 20 sekunnin tuntumassa Alonsosta, hän olisi voittanut.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Otto Hokkanen sanoi:
Jopa jäi vähälle huomiolle tuo viesti #2689, mut kaipa Ferrarin väri ja McLarenin mahdolliset tallimääräykset ovat kiinnostavampia.

Markukselle siitäkin huolimatta.
En muistanut pistää kommenttia, mutta linkkasin khattiin ja peukutan kyllä kovasti tuolle
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Mikkoz84 sanoi:
Ainako voittaa se jolla on paras taktiikka?
Onhan kisassa nyt muitakin muutujia. Auton potentiaalinen nopeus ja lähtöpaikka vaikuttavat aika paljon siihen, minkä katsotaan olevan kenellekin paras taktiikka. Lisäksi Monacossa monet yhden pysähdyksen valinneet "luottivat" siihen, että tulee Safety Car. Ainakin BMW Sauber sanoi tämän suoraan.
Lisäksi jos yhden stopin taktiikka olisi jotenkin paljon huonompi niin tuskinpa Ferrari olisi lähtenyt Kimiä ajattamaan hitaalla taktiikalla.
Kimin lähtöruudusta eri taktiikka oli paras kuin eturivistä.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Otto Hokkanen sanoi:
Jopa jäi vähälle huomiolle tuo viesti #2689, mut kaipa Ferrarin väri ja McLarenin mahdolliset tallimääräykset ovat kiinnostavampia.
Kyllähän se tuli noteerattua, mutta eipä siitä tässä vaiheessa taida hirvittävästi keskustelua saada aikaiseksi, kun kaikkien mielestä kyseessä on hieno homma.

Kassotaan sitten syssymmällä. ;)
 

Juzo

Well-known member
Liittynyt
20.2.2005
Viestit
906
Sijainti
Taipalsaari
WebSlave sanoi:
Sen jälkeen kärjen vauhti on pitkälti kiinni siitä miten usein joutuu liikenteen hidastamaksi. Painoeron merkitys vähenee huomattavasti, varsinkin Monacon kisassa, jossa ei tällä kertaa nähty juuri edes keskeytyksiä. Jos Hamilton olisi siis ensimmäisen stoppinsa jälkeen pystynyt pysyttelemään sen 20 sekunnin tuntumassa Alonsosta, hän olisi voittanut.

Aika turhaa jossittelua joka tapauksessa. Mielestäni Alonso ei ollut tuossa kisassa ainakaan yhtään hitaampi kuin Hamilton, toisin kuin monet täällä tuntuvat uskovan. Jos Hamilton olisi ollut oikeasti nopeampi hän olisi ajanut Alonson kiinni ennen toisia stoppeja.


EDIT: http://turunsanomat.fi/f1/?ts=1,3:2001:0:0,4:34:0:0:0;4:35:477:1:2007-05-30;4:36:0:0:0,104:35:462698,1:0:0:0:0:0:
 
Viimeksi muokattu:

Black Leopard

Pantera negra
Liittynyt
23.5.2004
Viestit
8678
Sijainti
Läntinen Suomi
Otto Hokkanen sanoi:
Jopa jäi vähälle huomiolle tuo viesti #2689, mut kaipa Ferrarin väri ja McLarenin mahdolliset tallimääräykset ovat kiinnostavampia.

Markukselle siitäkin huolimatta.
Tämä oli hyvä muistutus :ahem:

Markus Niemelälle :thumbup: :thumbup:
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Juzo sanoi:
Aika turhaa jossittelua joka tapauksessa. Mielestäni Alonso ei ollut tuossa kisassa ainakaan yhtään hitaampi kuin Hamilton, toisin kuin monet täällä tuntuvat uskovan. Jos Hamilton olisi ollut oikeasti nopeampi hän olisi ajanut Alonson kiinni ennen toisia stoppeja.
Jossittelluunhan koko juttu perustuukin. Tottakai se on turhaa jälkikäteen. Hamilton itse uskoi, että yhden pysähdyksen taktiikalla hänellä olisi ollut mahdollisuus taistella voitosta, ja niin uskon minäkin. Sillä taktiikalla hänen ei olisi tarvinnutkaan olla missään vaiheessa nopeampi kuin Alonso.

Turun Sanomien juttu ei kyllä huomioi kunnolla sitä yhden pysähdyksen taktiikan vaikutusta. Tietenkään Hamilton ei olisi voittanut taktiikkamuutoksen jälkeen. Eikä hänen olisi tarvinnut ohittaa Alonsoa ensimmäisellä stopilla, mitä TS tarpeettomasti laskeskelee.
 

Juzo

Well-known member
Liittynyt
20.2.2005
Viestit
906
Sijainti
Taipalsaari
WebSlave sanoi:
Turun Sanomien juttu ei kyllä huomioi kunnolla sitä yhden pysähdyksen taktiikan vaikutusta. Tietenkään Hamilton ei olisi voittanut taktiikkamuutoksen jälkeen. Eikä hänen olisi tarvinnut ohittaa Alonsoa ensimmäisellä stopilla, mitä TS tarpeettomasti laskeskelee.
Siis no edelleenkin jos se ohittaminen ei onnistu ensimmäisillä stopeilla, niin miksi se sitten onnistuisi toisilla stopeilla? Ei kai Hamiltonista yhtäkkiä tule kesken kisan nopeampaa kuskia.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös