WebSlave sanoi:
Pahoitteluni. En lue MotoGP-uutisia (tai tämän foorumin kyseistä palstaa) käytännössä ollenkaan. Lähestymiseni koski puhtaasti ykkösiä, MotoGP oli vain välttämätön sivujuonne. Linkittämäni juttu julkaistiin tiistaina, joten ei se nyt kovin "wanha" ollut.
Olen huomannut, että nykyään uutinen ehtii menemään vanhaksi jo yhdessä tunnissa. Tietoyhteiskuntaa parhaimmillaan...
Viestini oli lähinnä tarkoitettu niille motoristeille, joille tuo uutinen tuli täytenä yllätyksenä. Miller kuitenkin uutisoi siitä jo helmikuussa ja viestit IMS:n toimistolta antoivat luvan odottaa jotain tämän suuntaista jo viime kesänä. Vaikka sopimus julkistettiinkin tiistaina niin kyllä tämä melkolailla vanha juttu jo on.
Törni sanoi:
Joo, olis pitänyt antaa radan uudelleen suunnittelu tänne foorumille, niin olisi saatu siihen jotain järkeä -ja kustannustehokkuutta-
Muistan pyöritelleeni Indianapolisin radan suunnitelmaa vuosia sitten ja tulleeni lopulta siihen tulokseen, että entistä F1-rataa parempaa ei ovaalin sisälle luultavasti saa mahtumaan. Maailmassa ei taida olla yhtään "rovaalia" joka olisi lähelläkään oikeaa moottorirataa ja syy lienee siinä ettei ovaalien sisälle mahduta rakentamaan. Viikonlopun Iowan lyhyt ovaalin moottorirata on loistava esimerkki, miten ei tulisi suunnitella kilparataa. Georgen konservatiivisuuden muistaen Brickyardia ei voida uhrata F1:n alttarilla ja massiivisuudestaan huolimatta sen sisälle ei valitettavasti Silverstonea eikä Spata mahdu.
Odotan kuitenkin mielenkiinnolla minkälaisen luonnoksen WebSlave meille tuo näytille.
Black Leopard sanoi:
--eikä nopeasti väkisin tehty persoonaton pyöritys ja suuri mainostaulu.
Mielenkiintoiset sanavalinnat. Disneyllä nimittäin on kokemusta molemmista samaan aikaan: