sooda
Alan Parsa
JML82 sanoi:Itse uskon, siihen että Schumia tarvitaan auton kehityksessä. Eihän Räikkönen ole Schumin veroinen kyseisellä osa-alueella.
Toivottavasti Shumi ei ainakaan Kimin autoa ala säätää.
JML82 sanoi:Itse uskon, siihen että Schumia tarvitaan auton kehityksessä. Eihän Räikkönen ole Schumin veroinen kyseisellä osa-alueella.
Schumacher on paras mahdollinen 3-kuljettaja. Eikai kenenkään tarvii epäillä etteikö valinta olisi viisas. Asialla taas ei ole mitään tekemistä Räikkösen autonkehitystaitojen mittarina. Kimin kehittämä Mäkki oli monesti se nopein, mutta surullista kun kuljettajan työ meni aivan hukkaan kun insinöörit pilasivat kilpailut huonolla luotettavuudella.sooda sanoi:Toivottavasti Shumi ei ainakaan Kimin autoa ala säätää.
Johan lähtee ferrarin suosio taas nousuun ja fiat myy ku schumi repäsee sapattivuodella monzas varakuskina voitonJason Voorhees sanoi:Omasta mielestäni Schumi on ennemminkin tallin varakuljettaja (eikä niinkään testikuljettaja koska nykyiset testausrajoitukset rajoittavat sellaisten käyttöä), jos vaikka toiselle sattuu jotain yllättävää niin kyllä kelpaa päästää "nälkäinen eläkeläinen" takaisin rattiin. :ahem:
IS sanoi:Muuten Räikkönen ei halunnut vertailla eroja entisen työpaikkansa McLarenin ja Ferrarin välillä.
- Suurin ero on se, että Ferrari on italialainen tiimi. Joka tallissa on omat työtavat. Olen joka tapauksessa tyytyväinen elooni täällä. En halua mennä sen syvemmälle näihin asioihin, koska joku voisi muuten pahoittaa mielensä, Räikkönen sanoi.
Arvostan kyllä tuota Kimin ominaisuutta, ettei hän ei sorru puhumaan pahaa McLaren-ajoistaan, vaan ainoastaan jättää asian luettavaksi rivien välistä. Saati että puhuisi pahaa nykytallistaan. Esimerkiksi Alonso ja Salo ovat mielestäni sitten sitä toista ääripäätä.Autosport sanoi:Q. Kimi, you know Ron Dennis quite well. He told us a while ago that he was a very honest man. It turns out that he wasn't as honest as he told us. Were you surprised by that?
KR: I don't really want to get involved in things about other people because it's nothing to do with me. It's better not to say anything because otherwise people start thinking differently about us. I think he's a nice guy, seriously. There are many different ways to look at the whole situation. Everybody has their own ideas.
En tiedä, oliskohan sukua Felipe Massalle?Astraali sanoi:Kuka vittu on Felibe?
Taas hahmolta rakentavaa palautetta.Astraali sanoi:Kuka vittu on Felibe?
:thumbup:forti sanoi:Hondan F1-väritys muuttuu
Lienenkö nyt väärässä, mutta eikö McLarenin entisen tupakkasponssi Westin värit ole punavalkoinen. Yurikin varmasti tietää miksi McLaren edelleen hopeisella värillä ajaa. Tässä kuva Zakspeedin F1-autosta joskus 80-luvun puolenvälin jälkeen ja käsittääkseni juuri Westin toivomissa väreissä.Yuri Borzenokóv sanoi:Niin no olihan se hieno ele, että tupakkamainostuksen tultua kielletyksi, myös siihen liittynyt väritys vaihdettiin. Toisin kuin eräässä muussa tallissa, jossa sätkäaskista kopioitu hopea edelleen kiiltää. Ferrarin pelleilystä nyt puhumattakaan.
Mutta mitäs sitä miljoonista ihmishengistä, kun sääntöjen henkeä voi rikkoa ihan huvikseen.
Olet aivan oikeassa. Ennen McLaren-yhteistyön alkamista Westillä ei ollut mitään hopeista. Sitten tehtiin tuon yhteistyön kunniaksi askeja F1-auton väreissä. Joten kyllä se hopea on ihan Mersulta lähtöisin...Pete sanoi:Lienenkö nyt väärässä, mutta eikö McLarenin entisen tupakkasponssi Westin värit ole punavalkoinen. Yurikin varmasti tietää miksi McLaren edelleen hopeisella värillä ajaa. Tässä kuva Zakspeedin F1-autosta joskus 80-luvun puolenvälin jälkeen ja käsittääkseni juuri Westin toivomissa väreissä.
Alkuperäinen Saksan kilpailuväri oli valkoinen. Hopea/metalli tuli väriksi vasta, kun autot jätettiin maalaamattomiksi painonsäästön takia. Porsche ja BMW palasivat valkoiseen, kun korit lakkasivat olemasta metallisia.sooda sanoi:Hopeahan on Saksan kilpailuväri. Jo 1930 luvulla niin Auto-Union kuin Mersukin olivat hopeanvärisiä.