BMW Sauber - varmaa
Iso budjetti. Toiminta turvattu, vaikka BMW:n myynti on pudonnut 25 prosentilla.
Ferrari - erittäin varmaa
Tulevaisuus ei ole vaarassa. Tallilla on huikea määrä faneja. Ferrari on kuninkuusluokan sykkivä sydän.
Force India - varmaa
Tallin omistaa miljonääri Vijay Mallya. Tallin rahoitus on kunnossa ainakin kaudelle 2009.
McLaren - erittäin varmaa
Rahoitus turvattu. Sponsorit vahvalla pohjalla.
Red Bull - varmaa
Tallin omistaa miljardööri Dietrich Mateschitz. Raha ei ole este.
Renault - haavoittuvainenValmistajan suuret tappiot tekevät tallin haavoittuvaiseksi Honda-tallin kaltaiselle vetäytymiselle.
Toro Rosso - turvallinen
Sama omistaja kuin Red Bullilla. Kuinka kauan Mateschitz pystyy hallinnoimaan kahta tallia?
Toyota - haavoittuvainen
Erittäin suuri budjetti. Automyynti jäissä, voi tietää vaikeuksia.
Williams - haavoittuvainen
Suuret tappiot vuonna 2007. Ei autonvalmistajaa tai miljardööriä tukijoukoissa...
Toyota on käsittääkseni parhaita tuloksentekijöitä myös nykymarkkinoilla. Joten jos Toyota joutuu lopettamaan puhtaasti rahojen vähyydestä, myös muilla on vaikeuksia. Onko Red Bullilla rahaa pyörittää nykyisissä olosuhteissa? Saati Force India. Eikös siltä Mallyalta omaisuus jo huvennut olemattomiin, joten McLarenin syli oli välttämätön.
Tuliko muuten kukaan miettineeksi, että Hondahan taisi rahoittaa omakustanteisesti F1-toimintaa suurimmilta osin. Esim. McLarenia ei rahoita Mercedes kokonaan tai pääasiasssa.