Zervuska Haidis
Well-known member
Erittäin hienoa jos tuo pitäisi paikkansa. :ahem:PSA ostaa Hondan?
Jutun mukaan kuskiksi Bourdais...
Sitten kaudeksi 2010 toinen Sebastian ihan toisesta sarjasta...
Erittäin hienoa jos tuo pitäisi paikkansa. :ahem:PSA ostaa Hondan?
Hemmetti, tulkaas mukaan. Ei alle 20 autolla tee mitään. :thumbup:PSA ostaa Hondan?
Engine life to be doubled. Each driver will use a maximum of eight engines for the season plus four for testing (thus 20 per team). // The three-race rule voted on 5 November remains in force.Mielestäni kyllä ensi kaudella motin pitää kestää neljä kisaa ja on rajoitettu 18.000 kr/min..
En nyt löydä linkkiä varmistamaan..
Cosworthilla olisi homologoitu moottori. Oli tosin varsin korkeaviritteinen ja kehitystyössäkin on varmaan jääty jälkeen, mutta muutama kuukausi saattaisi riittää.Jotenkin en näe PSA:n käyttävän Hondan moottoreita. Tai sen kummemmin Ferrarinkaan. Eikä oman tekeminen kolmessa kuukaudessa edes FIA:n erivapaudella voi mitenkään olla realistista.
Moottorien teko on nykysäännöillä helppo ulkoistaa vaikka Mecachromelle.Itselle tuli kyllä vähän puun takaa toi PSA. Saa nähdä, miten motit sitten hoidettaisiin. Veikkaisin, että ostavat Hondan myllyjen piirrustukset ja siirtävät valmistuksen Ranskaan. Vaikka sinne, missä 908-protoa tehdään.
Urheilutoimintojen yhdistäminen vähän tukis huhua. Jos toteutuu niin sitten kuitenkin rallin kustannuksella... :frank:PSA ostaa Hondan?
Näistä Montenzemolon kommenteista huomaa kyllä hyvin, kummasta kuskista mies pitää enemmän. Tuostakin saa sellaisen vaikutelman, että jos jompi kumpi olisi potkittava ulos, niin Massa lähtisi.Ferrari ei ottaisi Hamiltonia
17.12.2008 12:20
Ferrarin hallituksen puheenjohtaja Luca di Montezemolo ei harmistunut siitä, että hallitseva F1-maailmanmestari Lewis Hamilton on ilmoittanut ajavansa koko loppu-uransa McLaren-tallissa. Ferrarin joulujuhlassa italialaistoimittajille puhuneen Montezemolon mukaan Ferrari ei ole edes kiinnostunut palkkaamaan Hamiltonia.
- Hamilton on toki loistava kuljettaja. Hän oli lähellä mestaruutta ensimmäisellä F1-kaudellaan ja voitti sen toisella. Kaikella kunnioituksella häntä kohtaan, en kuitenkaan vaihtaisi Felipe Massaa häneen. Ferrari valitsee itse kuljettajansa ja olen vakuuttunut siitä, että juuri Ferrari tekee kuljettajasta suositun, Montezemolo sanoi Tuttosport-lehden mukaan.
Montezemolo vakuutti jälleen kerran Ferrarin luottavan sataprosenttisesti kuljettajakaksikkoonsa. Ferrari-pomon mielestä oli yksinomaan tallin syytä, että mestaruus pääsi viime kaudella karkaamaan Hamiltonille.
- Kimi Räikkönen voitti mestaruuden Ferrarille tultuaan. Massasta ei tullut mestaria tänä vuonna meidän takiamme. Hänen olisi pitänyt voittaa mestaruus, mutta meidän virheidemme vuoksi niin ei käynyt, Montezemolo harmitteli.
Olin vielä jokin aika sitten itsekin tuota mieltä mutta Valtteri Bottas on kuitenkin alkanut vaikuttamaan sellaiselta kaverilta, että voisi olla aikalailla samasta puusta veistetty kuin Kimi. Jo kaverin olemuskin on aika samanoloinen; vähän sellainen positiivisella tavalla tylyn ja omapäisen oloinen. Ja olihan se jo hylännyt niin Renaultin kuin Red Bullinkin sopimustarjoukset, että taitaa myös olla luotto omiin kykyihin aika kova. Kyllä mä voisin tän kaverin kuvitella ykkösissä. Sen sijaan noi Mika Mäet ja Markus Niemelät on kyllä ihan maitopoikia vaikka vielä noissa pikkuformuloissa pärjäävätkin...Saadaan odotella tovi ennenku suomesta löytyy Kimille korvaajaa. Tai yleensäkkään ykkösiin yhtälailla kovaa jätkää. Nämä muut on vähä sellasia vellihousuja :yuck:
Äläs arvostele Niemelää, itse mursu-Mansell sanoi kaverin päätyvän vielä Ykkösiin.Olin vielä jokin aika sitten itsekin tuota mieltä mutta Valtteri Bottas on kuitenkin alkanut vaikuttamaan sellaiselta kaverilta, että voisi olla aikalailla samasta puusta veistetty kuin Kimi. Jo kaverin olemuskin on aika samanoloinen; vähän sellainen positiivisella tavalla tylyn ja omapäisen oloinen. Ja olihan se jo hylännyt niin Renaultin kuin Red Bullinkin sopimustarjoukset, että taitaa myös olla luotto omiin kykyihin aika kova. Kyllä mä voisin tän kaverin kuvitella ykkösissä. Sen sijaan noi Mika Mäet ja Markus Niemelät on kyllä ihan maitopoikia vaikka vielä noissa pikkuformuloissa pärjäävätkin...
Pakkohan sen oli kehua, kun omat pojat olivat ihan vastaantulijoita. Jos olisi vähätellyt, niin olisi vähätellyt omia poikiaan vielä enemmän.Äläs arvostele Niemelää, itse mursu-Mansell sanoi kaverin päätyvän vielä Ykkösiin.
Jokatapauksessa, jaetaan pisteitä miten vain, kuskit ajaa sen mukaan miten viisainta on, eli esim nykyisellä ei kannata kakkospaikalta isoja riskejä ottaa. kai jokaisessa pistejaossa on puolensa. Voishan vanhaan palata, tai eikös 15, 12, 10... ole jossain käytössä.Ei sillä, että ihan tottahan se on, että nykynen 10-8-6 systeemi on persustasta.
Kiitos tästä syvääluotaavasta analyysista.Pakkohan sen oli kehua, kun omat pojat olivat ihan vastaantulijoita. Jos olisi vähätellyt, niin olisi vähätellyt omia poikiaan vielä enemmän.