Deep Throat
Well-known member
Miksi muuten Buemi ajaa pienemmällä numerolla kuin Bourdais tulevalla kaudella? Luulin, että tulokkaat ajavat aina suuremmalla?
Toro Rosso on ilmeisesti näin pyytänyt. Jollei talli erikseen pyydä, FIA lätkäisee vähemmän pisteitä keränneelle suuremman numeron.Miksi muuten Buemi ajaa pienemmällä numerolla kuin Bourdais tulevalla kaudella? Luulin, että tulokkaat ajavat aina suuremmalla?
Toro Rosso on ilmeisesti näin pyytänyt. Jollei talli erikseen pyydä, FIA lätkäisee vähemmän pisteitä keränneelle suuremman numeron.
Paitsi Ferrarille tänä vuonna.
Normaalisti taitaa ajella juu, Mugellossa ajoi numerolla 3. Kyse oli siitä mitkä numerot FIA on kuskeille määrännyt.
Eikös Kimi ajele normaalisti numerolla 4. (eriasia varmaan se, mitä jossai office sivulla lukee)
Just olin tulossa samaa kirjoittamaan. Huhhuh :nope:Ilta-Sanomat taas ihan pihalla:
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/t/formula1/
"Tuplamestari pitää Brawn GP:n ilmiömäistä vauhtia silmänlumeena"
Autosportin tekstissä Alonso kylläkin pitää Brawnin vauhtia oikeana
http://www.autosport.com/news/report.php/id/73678
"Alonso says Brawn GP pace is real"
On kyllä taas surkeaa käännöstyötä ja tulkintaa.
Hyvä kysyä Heikiltä, joka ajaa siis McMursulla. Ei kait sillä oo tällä hetkellä helppo ajaa missään....Ohitusten piti helpottua, mutta Heikki Kovalainen kertoo muuta
Mä kun oon aika varma, että auto on ainakin Red Bullin...
Toro Rosson Sebastien Buemi.
sama tuli mieleen ku luin tota tekstiäIltasanomista:
Hyvä kysyä Heikiltä, joka ajaa siis McMursulla. Ei kait sillä oo tällä hetkellä helppo ajaa missään....
Grandprix.com tulee sitten kolmantena, yleensä ihan eri uutisia tai eri näkökulmasta kerrottuna.^ Eihän kukaan näitä kotimaisia medioita nyt seuraakaan, moottoriurheilun pyhättö Autosport antaa vastauksen kaikkeen :ahem: F1-live tulee siinä hyvänä aisaparina.
nyt kun moottorien kehittäminen on jäädytetty, brawnin on helppo reklamoida jokaisesta koneesta joka poikkeaa suorituskyvyltään näistä testikoneista. ei mersu voi toimittaa brawnille huonompia koneita. se vasta noloa mersulle olisi, jos tuollainen vehkeily paljastuisi - ja sitähän ei voi huomaamatta tehdä.Minulla on hieman ristiriitaiset fiilikset katsoessani McLarenin hitautta. Toisaalta nautin siitä ajatuksesta, että Hamiltonin taidot mitattaisiin nyt hieman hitaammalla autolla mutta toisaalta pelkään, että tämän käytännössä Mersun tehdastallin auton hitaus saattaa olla negatiivinen tekijä Brawnin menestyksen kannalta. On aika järkyttävän huonoa PR:ää jos tuollainen yksityispulju nokittaa tehdastallia parilla sekunnilla, joten voidaan hyvin kuvitella, että BGP:lle toimitettavat moottorit alkavatkin yllättäen olla hieman tehottomampia ja vikaherkempiä kauden edetessä. Ja tällaista skenaariota maalatakseen ei edes tarvitse olla mikään salaliittoteoreetikko, ikävä kyllä.
Jos Lareni tosiaan on läheskään yhtä surkea kuin testit antaa odottaa, niin luulis että Kovalainen sais taistella Elwistäkin vastaan. Jos nollasta on lähdettävä nin hyvä se olisi saada edes Helppoheikki pisteille jos Luuis ei siihen pysty. Venataan nyt silti ne pari viikkoa ja katsotaan sitten mikä se Mäkkärin vauhti on.Toivon että McLaren on koko kauden ajan surkea ja Kovalainen pääsisi haastamaan Hamiltonin.
Minusta vähän tuntuu, että nuo toiveet ovat ristiriidassa. Se, kumpi McLarenin heikosta autosta enemmän kärsii on mielestäni juuri Heikki. Heikki ei ole Lewisin tasoinen kuski, joten romahtaa vielä tätäkin alemmas. Lewis on enemmän taistelijaluonne, joten kykenee paikkaamaan hanskalla auton heikkouksia Heikkiä enemmän. Varsinkin märällä. Tosin virheitäkin tulee sitten enemmän.Toivon että McLaren on koko kauden ajan surkea ja Kovalainen pääsisi haastamaan Hamiltonin.
Niin, mutta toisaalta mitä eroa on olla kuljettajien sarjassa 5. eikä 10? Alonso nyt vaati tietysti ykköskuskin statuksen ja ehkä sillä on hänelle merkitystä, mutta en usko että Hamiltonia kiinnostaa ajella 8. sijasta MM pisteissä. Uskoisin Heikillä olevan mahdollisuuksia taistella Lewiksen kanssa, se on sitten eri asia pärjääkö Heikki Hamiltonia vastaan, mutta jos pärjää niin hallitsevan maailmanmestarin lyöminen ei silti ole huono saavutus, oli alla miten huono auto tahansa.Epäilen myös, että tallissa saattaa tulla houkutus panostaa vain toiseen autoon, että edes yksi kuski saataisiin mahdollisimman korkealle. Vähän niin kuin Rellulla.