Mercedesillä on ihan yhtä paljon valtaa.Sehän nähtiin tässä Mclaren jupakassa,kun Mersu uhkasi lähteä jos rangaistus on kova,niin mitäs tapahtui? Näpäytys sormille:frank:Ei, mutta jos Ferrari alkaa uhkailla jotain, ne todennäkösesti muutetaan
Mercedesillä on ihan yhtä paljon valtaa.Sehän nähtiin tässä Mclaren jupakassa,kun Mersu uhkasi lähteä jos rangaistus on kova,niin mitäs tapahtui? Näpäytys sormille:frank:Ei, mutta jos Ferrari alkaa uhkailla jotain, ne todennäkösesti muutetaan
Mahtaisikohan Ferrarin imago olla niin vahva, että yhtiön autourheilupuolen panoksen siirtyminen pois Formula 1:stä vaikka sinne kestävyysajoihin tai kunnolla FIA GT-luokkaan, nostaisi kyseisen luokan moottoriurheilun "kuninkuusluokaksi". Siis mielikuvatasolla. :doubtful:Moottoriurheilussa ja automaailmassa yleensäkään ei ole mitään lähellekään yhtä isoa ja merkittävää kuin Ferrari. Mitkään Mersut, Lotukset jne. jne. eivät edes yhteensä pääse valovuosien päähänkään Ferrarista. Tämä voi jo kuulostaa ylilyönniltä mutta Ferrari on jo vähän kuin jotain elämää suurempaa. Se on käsite sillä tasolla, että nimi ja imago elävät omaa elämäänsä niin kaukana todellisuudesta, että heidän suoritustasollaan formuloissa on hyvin vähän vaikutusta niihin.
Kallistun nyt tarkemmin ajateltuna kuitenkin enemmän sille kannalle, että ykköset tarvitsevat Ferraria enemmän kuin Ferrari ykkösiä mutta en silti väitä, että ykköset kuolisivat ilman Ferraria. Mutta todella suuri vahinko se olisi monella tasolla ja vaikuttaisi aivan varmasti merkittävästi lajin imagoon ja talouteen.
Italian armeija hyökkää Monacoon, valtaa ja liittää sen osaksi Pohjois-Italiaa.Heikki kullan kirjoituksesta:
"Mutta jos Ferrari kuitenkin lähtisi perustamaan omaa sarjaansa, se veisi muut autovalmistajat ja Monacon mennessään. "
Millä tavalla Ferrari pystyisi Monacon viemään mukanaan? :doubtful:
Onhan olemassa formulasarja jota ajetaan vain Ferrarin rungoilla. Valmiit kisat ynnä muuta...Mahtaisikohan Ferrarin imago olla niin vahva, että yhtiön autourheilupuolen panoksen siirtyminen pois Formula 1:stä vaikka sinne kestävyysajoihin tai kunnolla FIA GT-luokkaan, nostaisi kyseisen luokan moottoriurheilun "kuninkuusluokaksi". Siis mielikuvatasolla. :doubtful:
Reilu peli:thumbup:urheiluviikko sanoi:Bernie Ecclestone: Me saatamme pitää Hondan osuuden rahoista
F1:n kaupallisten oikeuksien haltija Bernie Ecclestone vahvisti The Independent -lehden sivuilla, ettei Honda-tallin tilalle täksi kaudeksi sarjaan liittynyt Brawn GP ole saamassa edeltäjänsä osuutta sarjan tuotoista.
Kansainvälinen autoliitto FIA katsoo, ettei Brawn GP ole Hondan perillinen vaan kokonaan uusi talli. Ecclestone väläytti The Indepentissä myös sitä mahdollisuutta, että muut tallit eivät saisi Hondan rahoja.
- Me saatamme pitää rahat, F1-pomo sanoi viitaten siihen, että jos muut tallit eivät pääse yksimielisyyteen rahoista, saattavat ne jäädä Ecclestonelle.
Samassa haastattelussa Ecclestone kritisoi myös Brawn GP:n nimeä.
- Se ei tarkoita mitään yleisölle.
Kuluvalla kaudella Brawnin kisakuskit Jenson Button ja Rubens Barrichello ovat saalistaneet yhteensä jo 50 MM-pistettä.
Tai Bernie GP ja pyllyn kuvat kylykee, sekin kertois aika paljon.Ei muuta kuin tallin nimeksi Brown Gp ja autot ruskeiksi. Se sentään tarkoittaa suurelle yleisölle jotain.
Hah! Onko historian tunnit jääneet väliin? Kyse on siis ITALIAN armeijasta. Jos Monacoa olisi puolustamassa edes yksi sokea 100-vuotias ukko ritsa aseenaan, niin valtaamatta jäisi.Italian armeija hyökkää Monacoon, valtaa ja liittää sen osaksi Pohjois-Italiaa.
Terminologiakysymys. Tarkoitin niitä faneja, jotka eivät muita sarjoja juuri seuraa. Heihin verrattuna sinä olet moottoriurheilufani.F1-fanina olen täysin päinvastaista mieltä. Ihme väite.
30 seuraamisvuoteni aikana F1 on muuttunut niin paljon, etten jaksa uskoa tulevienkaan muutosten sitä yht'äkkiä tappavan. Itse asiassa näen Maxin ja Bernien väistämättömän vaihtumisen tuntemattomampiin ihmisiin suurempana uhkana kuin mitkään sääntömuutokset tai tallien poistumiset. Jos henkilöt tulevat F1:n ulkopuolelta, niin tilanne menee huonompaan eikä parempaan suuntaan. Huolimatta siitä, että näitä nykyisiäkin vallanpitäjiä kritisoidaan.Ylipäätään WebSlaven argumentti, jonka mukaan F1 on F1 on F1, antaa oikeutuksen vaikka touhun muuttamisesta neppiskisoiksi. Se nyt vaan ei mene niin. Samoin vaikka joku aina valittaakin, ei se tarkoita, että kaikki kritiikki olisi paskaa.
Vaikka muita sarjoja seuraankin, on F1 minulle täysin selkeästi se suurin juttu, ts. olen nimenomaan F1-fani. Fanit, joita tarkoitat, ovat yleensä kiinnostuneita pikemminkin jostakin kuljettajasta kuin itse sarjasta. Nimenomaan sarjaa seuraavista valtaosan väittäisin olevan hyvinkin tarkkoja siitä, onko se GP2-kopio vai onko siinä F1:lle yksilölliset piirteet.Terminologiakysymys. Tarkoitin niitä faneja, jotka eivät muita sarjoja juuri seuraa. Heihin verrattuna sinä olet moottoriurheilufani.
Täysin samaa mieltä.Vaikka muita sarjoja seuraankin, on F1 minulle täysin selkeästi se suurin juttu, ts. olen nimenomaan F1-fani. Fanit, joita tarkoitat, ovat yleensä kiinnostuneita pikemminkin jostakin kuljettajasta kuin itse sarjasta. Nimenomaan sarjaa seuraavista valtaosan väittäisin olevan hyvinkin tarkkoja siitä, onko se GP2-kopio vai onko siinä F1:lle yksilölliset piirteet.
ei kaikki muutos ole väärin mitä ne ehdottaa, mutta katsopa viimesen 10v. muutoksia ja kerro mitä hyötyä niistä on ollut:Kaikki muutos on väärin, kaikki mikä tulee Bernieltä tai Maxilta on väärin. En väitä, että kaikki ajattelevat niin, mutta aina jotkut tulevat kertomaan, kuinka F1 (taas) kuolee.
Ymmärrän kyllä WebSlaven harmituksen silloin, kun muutokset esitellään näin yksipuolisesti pelkästään negatiivisia asioita etsien. Muutoksiin on kuitenkin lukeutunut hyviäkin juttuja, joiden ansiota on pitkälti myös se, että kaksi viime kautta olivat niin hienot.ei kaikki muutos ole väärin mitä ne ehdottaa, mutta katsopa viimesen 10v. muutoksia ja kerro mitä hyötyä niistä on ollut:
--
Jep, totta tämäkin.Ymmärrän kyllä WebSlaven harmituksen silloin, kun muutokset esitellään näin yksipuolisesti pelkästään negatiivisia asioita etsien. Muutoksiin on kuitenkin lukeutunut hyviäkin juttuja, joiden ansiota on pitkälti myös se, että kaksi viime kautta olivat niin hienot.