Silti outoa avautumista. :thumbdown :yuck:Juzo sanoi:Muistetaan nyt kuitenkin, että Mario Illien ei enää työskentele Mersulle tai McLarenille.
Silti outoa avautumista. :thumbdown :yuck:Juzo sanoi:Muistetaan nyt kuitenkin, että Mario Illien ei enää työskentele Mersulle tai McLarenille.
Jos en ole nyt ihan väärin ymmärtänyt niin homma lähti siitä liikkelle kun ron kyseenalaisti Kimin motivaatiota, Kimiltä kysyttäessä Kimi vastasi että ongelma oli pikemminkin auto kuin hänen tekemisensä tai tekemättä jättämäisensä.Mossi Superstar sanoi:Ettei vaan Kimi juossut itse selkä edellä niihin moriin... Ei nimittäin tuon Räikkösenkään kommentitkaan ole olleet pelkästään positiivisia Mclarenista.
Tosin uskon, että koko homma on tabloid lehtien vääristelyä.
Diivailu ei auta kun peiliin pitäisi katsoa.. Ja tarkoitan tällä MI:tä.Warwick sanoi:Jos en ole nyt ihan väärin ymmärtänyt niin homma lähti siitä liikkelle kun ron kyseenalaisti Kimin motivaatiota, Kimiltä kysyttäessä Kimi vastasi että ongelma oli pikemminkin auto kuin hänen tekemisensä tai tekemättä jättämäisensä.
Haug oli sovitteleva. Mutta Illien veti herneet nenään.
Joskus kinattiin siitä että Kimi jättäis kaasun täysille myös silloin kun auto menee kanttarin yli, ja rikkoo sillä tavalla moottorin, väitettiin ettei mikään digitaali-kierroslimitteri pystyis korjaan sitä kun renkaat on ilmassa ja kaasu pohjassa......if u know what i mean......ja sit taas Kimifosit väitti ettei sillä olis mitään merkitystä........mun mielestä joku mclaren-mekaanikko väitti tällaista toissavuonna mm. Ranskan GP:n yhteydessä kun Kimiltä hajos moottori samantien harjoituksissa, että se olis johtunu nimenomaan siitä että Kimi oli (taas) ajanu kanttarin väärin vaikka sille oli siitä sanottu.....en pysty linkkiä antaan tälle jutulle.....mut jotenkin kuulostaa samalta kuin noi Illienin ja Sauberin kommentit Kimin kiinnostuksesta, tai pikemminkin EI KIINNOSTA asenteesta kaikkeen.......joku mekaanikko oli erehtyny neuvoon Kimiä, ja Kimi näytti heti kaapin paikan......Onkohan Kimi oikeesti diiva?? Näyttelee vaan jotenkin coolia.....Pasi73 sanoi:...mutta jos auto kestää sen, niin sen jälkeen kun avaa taas kaasut täysille...
http://www.youtube.com/watch?v=wPzA4EXw0_Areason sanoi:Joskus kinattiin siitä että Kimi jättäis kaasun täysille myös silloin kun auto menee kanttarin yli, ja rikkoo sillä tavalla moottorin, väitettiin ettei mikään digitaali-kierroslimitteri pystyis korjaan sitä kun renkaat on ilmassa ja kaasu pohjassa......if u know what i mean......ja sit taas Kimifosit väitti ettei sillä olis mitään merkitystä........mun mielestä joku mclaren-mekaanikko väitti tällaista toissavuonna mm. Ranskan GP:n yhteydessä kun Kimiltä hajos moottori samantien harjoituksissa, että se olis johtunu nimenomaan siitä että Kimi oli (taas) ajanu kanttarin väärin vaikka sille oli siitä sanottu.....en pysty linkkiä antaan tälle jutulle.....mut jotenkin kuulostaa samalta kuin noi Illienin ja Sauberin kommentit Kimin kiinnostuksesta, tai pikemminkin EI KIINNOSTA asenteesta kaikkeen.......joku mekaanikko oli erehtyny neuvoon Kimiä, ja Kimi näytti heti kaapin paikan......Onkohan Kimi oikeesti diiva?? Näyttelee vaan jotenkin coolia.....
Tarkotin yleensä Kimin ajotyyliä, JOS Kimi ajaa kanttareiden yli täydellä kaasulla ja muut ajaa kanttareihin täysillä mut nostaa niiden kohdalla niin kyseessähän on ihan eri ajotyylit, Kimi "voittaa" kanttareissa mut ei ilmeisesti aja niihin sisään niin lujaa kuin esim. Alonso. Tarkoitan että jos Kimi alkaa nyt nostaan niin sen tyyli menee "sekaisin" eli just se että vauhti on kovimmillaan mutkan keskikohdassa......mut en tiedä miten asia on, jotenkin kaikki viimeaikaiset kommentit ja vuosien varrella puhutut ja huhutut jutut Kimin ajotyylistä alkaa kohtaan, vaikka vuositolkulla kaikki "paha" puhe Kimistä onkin torjuttu forumeilla aika totaalisesti. Mario Illen vielä selvästi viittaa että Kimi on tyhmä, sanoo sen vaan kauniimmin, eli että Kimi ei oo "ajattelevan miehen kuski" tai jotain suoraan käännettynä....voihan Illien olla katkerakin jostain....who knows......mutta toi viittaus siihen että Kimi ei ajattele on sit taas aika helppo uskoo kun lukee Kimin toilailuista viinan kanssa etc..... Jälleen kerran, en tiedä miten asia on, mutta jotenkin nää kaikki jutut alkaa kohtaan pikkuhiljaa......mut voihan Kimi silti voittaa WDC:n....ylivoimaisella Ferrari-panssarivaunulla.....Jeeves sanoi:EDIT: Tuli jälkeenpäin mieleen.. mitenkäs Silverstonen ja Monzan tapaukset?
"The 57-year-old Swiss also suggested that, perhaps unlike Michael Schumacher or Fernando Alonso, Raikkonen is not a thinking man's racer.serial sanoi:Jotenkin tästä tulee päällimäisenä se mieleen että jos se kerta tosiaan on kimistä kiinni miten laitteet kestää, niin miks ihmeessä se kerta toisensa jälkeen aivan tahallaan rikkoo laitteet. Varsinkin MM-kamppaillun keskellä selvästä johtoasemasta :alppu: .
Ahaa. Siis Räikköstä eivät Illienin mukaan maailmanmestaruudet kiinnosta. Täytyy vaan saada mennä kaasu pohjassa. :doubtful:reason sanoi:"The 57-year-old Swiss also suggested that, perhaps unlike Michael Schumacher or Fernando Alonso, Raikkonen is not a thinking man's racer.
"Kimi only wants to go to full power. He is not interested in anything else," Illien, now involved in MotoGP, told Sport Bild."
Nürburgringilla 2005 Denikset rukoili varikolla tule Kimi hakemaan uus rengas. Mut Kimi painaa kaasu pohjassa auto räjähtämispisteessä menemään eiku voitetaan tää kisa Kova kuski tuo Kimi. Ei puntti tutise :alppu:Jeeves sanoi:Ahaa. Siis Räikköstä eivät Illienin mukaan maailmanmestaruudet kiinnosta. Täytyy vaan saada mennä kaasu pohjassa. :doubtful:
Vähän samaan tapaan kuin Michael viime kaudella Unkarissa. :wink:Lonso_567 sanoi:Nürburgringilla 2005 Denikset rukoili varikolla tule Kimi hakemaan uus rengas. Mut Kimi painaa kaasu pohjassa auto räjähtämispisteessä menemään eiku voitetaan tää kisa Kova kuski tuo Kimi. Ei puntti tutise :alppu:
McLadalla kuvittelivat, että ongelmat on saatu korjattua ja pannaan ongelmat kimin syyksi, no alonsiolla ne vehkeet paukkui aivan samalla tavalla:ahem:serial sanoi:Jotenkin tästä tulee päällimäisenä se mieleen että jos se kerta tosiaan on kimistä kiinni miten laitteet kestää, niin miks ihmeessä se kerta toisensa jälkeen aivan tahallaan rikkoo laitteet. Varsinkin MM-kamppaillun keskellä selvästä johtoasemasta :alppu: .
Tota, itse olen elänyt siinä käsityksessä että päätös oli yhteinen?Lonso_567 sanoi:Nürburgringilla 2005 Denikset rukoili varikolla tule Kimi hakemaan uus rengas. Mut Kimi painaa kaasu pohjassa auto räjähtämispisteessä menemään eiku voitetaan tää kisa Kova kuski tuo Kimi. Ei puntti tutise :alppu:
Alonso ottaa onkeensa ja löysää kaasua joka kanttarilla ettei kone kärsi. :thumbup:Rip3 sanoi:McLadalla kuvittelivat, että ongelmat on saatu korjattua ja pannaan ongelmat kimin syyksi, no alonsiolla ne vehkeet paukkui aivan samalla tavalla:ahem:
Seurauksena onkin melkoisen hidas kierros, jos meinaa jokaisella kanttarilla löysätä.Shoemaker sanoi:Alonso ottaa onkeensa ja löysää kaasua joka kanttarilla ettei kone kärsi. :thumbup:
Luuletko että Kimiä kiinnostaa viidennet sijat? :nope:Lonso_567 sanoi:Nürburgringilla 2005 Denikset rukoili varikolla tule Kimi hakemaan uus rengas. Mut Kimi painaa kaasu pohjassa auto räjähtämispisteessä menemään eiku voitetaan tää kisa Kova kuski tuo Kimi. Ei puntti tutise :alppu:
No kyllä se rajotin ihan samalla tavalla toimii kanttareidenkin ylityksissä. Ihan sama tilanne siinä kuin vaihteen vaihdossa ylöspäin. Sillä ei todellakaan ole merkitystä onko kaasu "pohjassa" kanttareita ylitettäessä. Ja aika harvassa ovat paikat jossa kanttarit ylitetään kaasu "pohjassa". Ainoa jolla voi olla merkitystä moottorin kestämiseen on kierroslukurajottimen asetus, ja ne kyllä tiimi ilmoittaa kuskille. Ei Kimi sentään sellaista kehoitusta jätä noudattamatta.reason sanoi:Joskus kinattiin siitä että Kimi jättäis kaasun täysille myös silloin kun auto menee kanttarin yli, ja rikkoo sillä tavalla moottorin, väitettiin ettei mikään digitaali-kierroslimitteri pystyis korjaan sitä kun renkaat on ilmassa ja kaasu pohjassa......if u know what i mean......ja sit taas Kimifosit väitti ettei sillä olis mitään merkitystä........mun mielestä joku mclaren-mekaanikko väitti tällaista toissavuonna mm. Ranskan GP:n yhteydessä kun Kimiltä hajos moottori samantien harjoituksissa, että se olis johtunu nimenomaan siitä että Kimi oli (taas) ajanu kanttarin väärin vaikka sille oli siitä sanottu.....en pysty linkkiä antaan tälle jutulle.....mut jotenkin kuulostaa samalta kuin noi Illienin ja Sauberin kommentit Kimin kiinnostuksesta, tai pikemminkin EI KIINNOSTA asenteesta kaikkeen.......joku mekaanikko oli erehtyny neuvoon Kimiä, ja Kimi näytti heti kaapin paikan......Onkohan Kimi oikeesti diiva?? Näyttelee vaan jotenkin coolia.....