Ferrarilta saattaa joskus hajota moottori kiihkeässä mestaruustaistelussa, Mersun nuhapumppu hajoaa, kun yritetään jotenkuten päästä pisteille kotikisassa.pmv sanoi:Mutta kun tarkastelee luotettavuusongelmia muilla kausilla, niin ei siitä oikein muuta yhtäläisyyttä löydy, kuin että Nürburgringillä on mennyt keskimäärin päin helvettiä.
Näin mä tämän ymmärtäisin. Muuten en asiaan ota kantaa, koska en tiedä Kimin ajotyylistä sen enempää. Kauden alkaessahan se sitten nähdään hajottaako Kimi Ferrarinsakin joka kisassa, vai oliko enempi Mäcin päässä se vika (jota itse kuitenki enempi epäilen... ). Mutta tosiaan, sen näkee sitten kun lähdetään ajaman taas.Razah sanoi:Vai tarkoittaako tuo sitä, ettei Kimi tarpeeksi himmalisi tilanteissa, joissa ei tarvitse painaa täysillä.
Martin Brundlen kuvaillessa Alonson ajotyyliä taannoin ITV:n ohjelmassa, mentiin esimerkkivideossa muistaakseni jo kanttareiden yli nurmikonkin puolelle mutkaan tultaessa.Razah sanoi:Täällä on tuo ilmeisesti alkuperäinen Ilienin kommentti, saksaksi. Siinä hän puhuu nimenomaan kanttikivien yli ajamisesta, eikä mistään "kovaa mutkiin ajamisesta".
Theissen ja Symonds tuskin ovat niitä jotka eniten hyötyisivät autonvalmistajien "monopolista"..Suomen Huippu sanoi:BMW-pomo: Asiakasautot eivät ole hyväksi F1:lle
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2007/01/498190
Myös Renaultin Symonds on huolissaan.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/56360
Autonvalmistajat autonvalmistajien hirmuvaltaa vastaan?
On se kyllä kumma paikka tuo McLaren talli kun kuski lähtee tallista niin heti vedetään kymmenen moraa selkään pystyyn. Muka ammattilaisia.Suomen Huippu sanoi:"Illienin haastattelu julkaistiin saksalaisessa Sport Bild -lehdessä. Kirjoittajan tyttöystävä on Mercedeksen F1-projektin leivissä. Ja siellä Räikkönen ei tällä hetkellä ole missään erityisen hyvässä huudossa."
Niimpä!:jaska:sakuraba sanoi:On se kyllä kumma paikka tuo McLaren talli kun kuski lähtee tallista niin heti vedetään kymmenen moraa selkään pystyyn. Muka ammattilaisia.
Elikkä mennään mutkaan jouhevasti pienessä sladissa että saadaan siitä mutkasta pyöreämpi... jolloin mutkan taitekohdassa on suurempi tilannenopeus ja jos siinä taitekohdassa on kanttaria, niin totta mooses auto iskee siihen kovemmin, mutta jos auto kestää sen, niin sen jälkeen kun avaa taas kaasut täysille niin ollaan jo hiukan edellä vert. sellaseen tyylliin missä mennään mutkaan sisään täysillä loppuun saakka ja jarrutetaan viime tipassa.. mutkasta ulostulonopeus on parempi kun tekee mutkasta smoothin ja moottorikin sekä jarrutkin tykkää siitä enemmän.. *hmm.. tää oli nyt vaan mitä mä itse ajettelin GPL pelin kokemuksen kautta *Suomen Huippu sanoi:"...yksikään muu ei mene niin raa'asti mutkiin kierros toisensa jälkeen."
Mitä tämä on muka tarkoittavinaan? Asiantuntijat ovat yleensä kuvailleet Alonson mutkiinmenotyyliä aggressiiviseksi, sen sijaan Kimin ja Schumin mutkiinmenotyylejä hyvin samantapaisiksi, pehmeiksi ("smooth").
sakuraba sanoi:On se kyllä kumma paikka tuo McLaren talli kun kuski lähtee tallista niin heti vedetään kymmenen moraa selkään pystyyn. Muka ammattilaisia.
Muistetaan nyt kuitenkin, että Mario Illien ei enää työskentele Mersulle tai McLarenille.sakuraba sanoi:On se kyllä kumma paikka tuo McLaren talli kun kuski lähtee tallista niin heti vedetään kymmenen moraa selkään pystyyn. Muka ammattilaisia.