Puupää
Señor Member
Niin, itse epäilen että autonvalmistajaa lähtisi ajamaan jonkun toisen autonvalmistajan moottorilla. Esim. Audi-Honda.Bobakki sanoi:Selvennä toki vähän.
Vaikka onhan näitä tietysti siviiliautoissakin esim. Peugeot-BMW tms.
Niin, itse epäilen että autonvalmistajaa lähtisi ajamaan jonkun toisen autonvalmistajan moottorilla. Esim. Audi-Honda.Bobakki sanoi:Selvennä toki vähän.
Mikä on vielä enemmän perseestä koska se on keinotekoista. Mikäli se toimisi kuten push-to-pass.Torres sanoi:Tuon piti olla ohittamista helpottava härpäke
GOD modepoko sanoi:Ihan kun jossain arcade ajo pelissä :alppu:
Sama tuli mieleen.poko sanoi:Ihan kun jossain arcade ajo pelissä :alppu:
Ei tartte McLarenin ainakaa hirveesti miettii et mihi sen Boost-namiskan sijoittais. :alppu:Mikkonen sanoi:Kyllä nyt käy KoS:ia jo valmiiksi vähän sääliksi.
Nappimäärä sen kun kasvaa...
Niin sitä en tajunnut, että millä perustein talli jatkaisi asiakasmoottoreilla tuossa tapauksessa.Mutku sanoi:Niin, itse epäilen että autonvalmistajaa lähtisi ajamaan jonkun toisen autonvalmistajan moottorilla. Esim. Audi-Honda.
Vaikka onhan näitä tietysti siviiliautoissakin esim. Peugeot-BMW tms.
GP2:n budjetti 765 000 - 1 200 000 € (ei sen kummempaa lähdettä kuin tämä). Super Agurin budjetti vuonna 2006 oli 36 miljoonaa (lähde).Mutku sanoi:Jospa tallin ostaisi joku GP2- tai vastaavaa talliapyörittävä taho, mutta voi tietysti olla haaste ensi kauden isohkot muutokset. Pätevälle tallille ne voisivat tietysti olla myös mahdollisuus, mutta mitä enemmän aikaa kuluu sitä hankalammaksi menee.
Jep, ja niin keinotekoinen taas ettei mitään rajaa. Ja luuleeko ne, että tuo lisää ohituksia, hah.poko sanoi:Ihan kun jossain arcade ajo pelissä :alppu:
Aguri vaarassa joutua missaamaan Espanjan kisan:Bobakki sanoi:Grandprix.comin mukaan Magma-kuvio saattaisi vielä toteutua, mikäli SA ja Honda suostuvat tinkimään myyntihinnasta. Itse toivon tallin kykenevän jatkamaan, sillä sen muut edellytykset toimia ovat varsin hyvät, kunhan rahaa vain löytyisi.
Kisan väliinjättämisessä on se ongelma, että noin periaatteessa talli menettää samalla kokonaan osallistumisoikeutensa. Arrows tosin sai 2002 väliinjäämisen anteeksi... tarvinnee muiden tallien hyväksynnän tuo. Joka tapauksessa uskoisin jonkun tahon raottavan sen verran kukkaronnyörejä, että SA nähdään mukana. Tallin kaatuminen olisi huonoa PR:ää Hondalle, jonka kasvojenpelastus oli suurena syynä perustamiseen, minkä lisäksi koko F1:n tason kannalta 11. talli on varsin tärkeä TV-rahojen jaon kymmenelle parhaalle takia. Tämä voisi saada Bernien mukaan rahoineen, Minardiahan hän rahoitti vähän vastaavassa tilanteessa 2003.Teme-84 sanoi:Aguri vaarassa joutua missaamaan Espanjan kisan:
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2008/04/636652
Jännä vertaus tuolla yhdellä tallin omistajalla:
Me laskimme Magma-kaupan varaan, mutta he kieltäytyivät siitä. Tuntuu samalta kuin silloin, jos joutuu rakastajansa hylkäämäksi, Akita kertoi.
Luonnollisestikin lisärahoitustarvetta olisi. Onhan noita huhuja ollut, että ainakin muutamalla GP2-tallia pyörittävällä taholla olisi kiinnostusta myös F1-ympyröihin GP2:n rinnalla.Silk Cut Jaguar sanoi:
Varmaan ollut huvittavaa katsella formuloita ennen moottorikehityksen pysäyttämistä? Ei siitä ole kuin muutama vuosi kun nappia painamalla sai lisää kierroksia moottorista irti tietyksi aikaa. Sama asia mutta eri tekniikka.Mediaprofeetta sanoi:Heh samaa mieltä. Vai että nappi jota painamalla saadaan lisää tehoja![]()
Kuulostaa jotenkin niin huvittavalta.
edit: tosin aika hienolta vehkeeltä vaikuttaa jos se todella toimii
Onko Mosley tästä aiemmin maininnut? Jos ei, niin erikoiseen saumaan se sitten kertoo siitä. "Eiii haittaa ollenkaan kun mä olin jo kumminkin lopettamassa ensi vuonna".Mosley valmis vetäytymään ensi vuonna
20.04.2008 12:09
Kansainvälinen Autoliiton puheenjohtaja Max Mosley on valmis jättämään tehtävänsä liiton johdossa vapaaehtoisesti ensi vuonna.
16 vuotta FIA:n puheenjohtajana toiminut 68-vuotias Mosley ei kuitenkaan aio jättää tehtäväänsä häneen liitetyn seksiskandaalin vuoksi. Mosleyn nykyinen pesti FIA:n johdossa on katkolla muutenkin ensi vuonna.
- Syy on hyvin yksinkertainen. Jos lopetan 2009, olen 69-vuotias ja voin tehdä vielä jotain hyödyllistä, Mosley sanoo The Sunday Telegraph -lehden haastattelussa.
Englantilaisen News of the World -lehden uutisoi maaliskuun lopulla, että Mosley oli ottanut osaa sadomasokistisiin, natseihin viittaaviin orgioihin prostituoiduksi epäiltyjen naisten kanssa. Tämän jälkeen muun muassa maailman suurin autoliitto yhdysvaltalainen AAA (Automobile Association of America) on vaatinut Mosleyn eroa.
FIA pitää ylimääräisen yleiskokouksen 3. kesäkuuta, jolloin äänestetään Mosleyn luottamuksesta liiton johdossa.
- Jos he haluavat, että jatkan, niin silloin jatkan. Jos eivät, niin sitten lopetan, Mosley painottaa.
- Haluan kuitenkin kertoa heille myös sen, että en ole koskaan aikonut jatkaa vuoden 2009 jälkeen, Mosley jatkaa.
Mosley on omien sanojensa mukaan saanut vahvaa tukea jatkolleen, huolimatta skandaalista. Hänen mukaansa yksikään merkittävä autourheilutoimija ei ole kyseenalaistanut hänen asemaansa.
- Kun kyse on ihmisistä lajin parissa, on mielenkiintoista, että yksikään raskassarjalaisista ei ole sanonut mitään, Mosley tähdentää.
Suomen Autourheilun kansallinen kattojärjestö AKK-Motorsport ei ole myöskään julkistanut virallista kantaansa Mosleyn asemasta FIA:n johdossa.
Mosley on aloittanut oikeusprosessin News of the World -lehteä vastaan.
(MTV3-Reuters)
hoho mikä jätkä..Lancer sanoi:Onko Mosley tästä aiemmin maininnut? Jos ei, niin erikoiseen saumaan se sitten kertoo siitä. "Eiii haittaa ollenkaan kun mä olin jo kumminkin lopettamassa ensi vuonna".![]()