Revolt
Lead Singer
- Liittynyt
- 19.1.2007
- Viestit
- 3395
Jep jep. Sustahan vois tulla isona hyvänä henkilöstöjohtaja johonkin isoon firmaanlisäksi liian paljon porukkaa on vaikeampi hallita ja jakaa työt + kommunikaatio ei ole varmasti yhtä tehokasta![]()
Jep jep. Sustahan vois tulla isona hyvänä henkilöstöjohtaja johonkin isoon firmaanlisäksi liian paljon porukkaa on vaikeampi hallita ja jakaa työt + kommunikaatio ei ole varmasti yhtä tehokasta![]()
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/motorsport/formula_one/7957788.stm"We'll have 26 cars on the grid next year - we've got a lot of people confirmed," said Ecclestone.
Siinä on kilpakavereiden niskat entistä tiukemmalla ku KoP ajaa niskaan.Mielenkiintoista. Tämä saattaa muuttaa hieman varikkotaktiikoita.------------------------------------------
Varikolla saa ajaa nyt 100 km/t
F1-sähkeet 25.3.
Kansainvälinen autoliitto FIA on korottanut varikkoalueen nopeusrajoitusta. Jatkossa autot saavat tulla varikolle kisoissa 100 km/t, kun se vauhdiksi piti pudottaa 80 km/t.
- Käytännössä tämä merkitsee vain sitä, että varikkokäynnit ovat hieman nopeampia, Ferrarin tallipäällikkö Stefano Domenicali kuittaa muutoksen.
FIA julkistaa aika-ajojen jälkeen kymmenen nopeimman finaalivaiheessa käyttämät bensiinimäärät. Näin jokainen pystyy arvailematta sijoittamaan kuskien aika-ajosuoritukset nopeusjärjestykseen bensiinimääriin suhteuttaen.
- Tietysti bensiinimäärän julkistus muuttaa hieman peliä. Sehän on ollut tärkeä elementti, joka on vaikuttanut tiimien väliseen taktikointiin, Domenicali tuumii.
TS/Melbourne
Julkaistu 25.3.2009 22:43:18
Lämpimikseenkö "pappa" puhelee!`
Formula ykkösiin tulee vuonna 2010 mukaan kolme uutta tallia, vakuuttaa F1:n kaupallisia oikeuksia hallinnoiva Bernie Ecclestone.
- Meillä on ensi vuonna 26 autoa lähtöruudukossa - monet ihmiset ovat vahvistaneet asian, Ecclestone kertoi Associated Press -uutistoimiston mukaan.
Alkavalla kaudella on mukana 20 autoa.
Uusista talleista osallistumisestaan kaudelle 2010 on tähän mennessä ilmoittanut julkisesti vain yhdysvaltalaistalli US Grand Prix Engineering.
(MTV3) 26.3.2009
Taitaa tulla aika rumaa jälkeä kun Kamikaze-Nakajima päräyttelee varikolle satasta...Mielenkiintoista. Tämä saattaa muuttaa hieman varikkotaktiikoita.------------------------------------------
Varikolla saa ajaa nyt 100 km/t
F1-sähkeet 25.3.
Kansainvälinen autoliitto FIA on korottanut varikkoalueen nopeusrajoitusta. Jatkossa autot saavat tulla varikolle kisoissa 100 km/t, kun se vauhdiksi piti pudottaa 80 km/t.
- Käytännössä tämä merkitsee vain sitä, että varikkokäynnit ovat hieman nopeampia, Ferrarin tallipäällikkö Stefano Domenicali kuittaa muutoksen.
FIA julkistaa aika-ajojen jälkeen kymmenen nopeimman finaalivaiheessa käyttämät bensiinimäärät. Näin jokainen pystyy arvailematta sijoittamaan kuskien aika-ajosuoritukset nopeusjärjestykseen bensiinimääriin suhteuttaen.
- Tietysti bensiinimäärän julkistus muuttaa hieman peliä. Sehän on ollut tärkeä elementti, joka on vaikuttanut tiimien väliseen taktikointiin, Domenicali tuumii.
TS/Melbourne
Julkaistu 25.3.2009 22:43:18
Turha sääntö. Vois ihan hyvin poistaa koko rajotuksen. Saatais edes niistä varikko käynneistä jännittävämpi, kun toi radalla ajo on tupannu olemaan aika väritöntäTaitaa tulla aika rumaa jälkeä kun Kamikaze-Nakajima päräyttelee varikolle satasta...Muutenkin on joka kausi jäänyt varikkomiehiä renkaiden alle ym. on kyllä ihme että nopeuksia vaan nostetaan...
![]()
Öh. Olisivat mieluummin laskeneet sitä vaikka kuuteenkymppiin. Kun tiimeillä on ongelmia rengaskulutuksen kanssa ja hitaammat varikkopysähdykset olisivat suosineet vähemmän stoppeja sisältäviä kisastrategioita --> mielenkiintoisia tilanteita radalla. Vähän kuin v. 2005 kisojen loppuvaiheissa.Mielenkiintoista. Tämä saattaa muuttaa hieman varikkotaktiikoita.------------------------------------------
Varikolla saa ajaa nyt 100 km/t
F1-sähkeet 25.3.
Kansainvälinen autoliitto FIA on korottanut varikkoalueen nopeusrajoitusta. Jatkossa autot saavat tulla varikolle kisoissa 100 km/t, kun se vauhdiksi piti pudottaa 80 km/t.
- Käytännössä tämä merkitsee vain sitä, että varikkokäynnit ovat hieman nopeampia, Ferrarin tallipäällikkö Stefano Domenicali kuittaa muutoksen.
FIA julkistaa aika-ajojen jälkeen kymmenen nopeimman finaalivaiheessa käyttämät bensiinimäärät. Näin jokainen pystyy arvailematta sijoittamaan kuskien aika-ajosuoritukset nopeusjärjestykseen bensiinimääriin suhteuttaen.
- Tietysti bensiinimäärän julkistus muuttaa hieman peliä. Sehän on ollut tärkeä elementti, joka on vaikuttanut tiimien väliseen taktikointiin, Domenicali tuumii.
TS/Melbourne
Julkaistu 25.3.2009 22:43:18
Ihan hyvä vain tämä korotus. Mitä vähemmän varikolla ratkaistaan peliä, niin sitä parempi.Öh. Olisivat mieluummin laskeneet sitä vaikka kuuteenkymppiin. Kun tiimeillä on ongelmia rengaskulutuksen kanssa ja hitaammat varikkopysähdykset olisivat suosineet vähemmän stoppeja sisältäviä kisastrategioita --> mielenkiintoisia tilanteita radalla. Vähän kuin v. 2005 kisojen loppuvaiheissa.
Jos varikkokäyntejä hidastetaan tarpeeksi, niin fokus siirtyy ihan varmasti enemmän radalle. Tämä taisi olla Jeevesinkin ajatus, tosin 20 kilometrin muutos nopeusrajoituksessa nyt on jokseenkin yhdentekevä.Ihan hyvä vain tämä korotus. Mitä vähemmän varikolla ratkaistaan peliä, niin sitä parempi.
Siis mitä kovempaa varikolla voi ajaa, sitä vähemmän siellä häviää aikaa ja sitä enemmän stoppeja kannattaa tehdä --> sitä enemmän varikolla vietetään aikaa ja sitä enemmän varikkopeli on se tekijä, joka ratkaisee kisoja.Ihan hyvä vain tämä korotus. Mitä vähemmän varikolla ratkaistaan peliä, niin sitä parempi.
Sadan ja kuudenkympin ero on neljäkymmentä.Jos varikkokäyntejä hidastetaan tarpeeksi, niin fokus siirtyy ihan varmasti enemmän radalle. Tämä taisi olla Jeevesinkin ajatus, tosin 20 kilometrin muutos nopeusrajoituksessa nyt on jokseenkin yhdentekevä.
Satasen ja kahdeksankympin ero taas kaksikymmentä.Sadan ja kuudenkympin ero on neljäkymmentä.
Siis mielestäsi 20km/h ero olisi yhdentekevä. Ok.Satasen ja kahdeksankympin ero taas kaksikymmentä.
Toisaalta nyt varikolla käynti vaatii myös kanttia jarruttaa myöhään varikkomiesten väliin, Nakajima nyt jyrää samantien edessä olevan varikkomiehen.Siis mitä kovempaa varikolla voi ajaa, sitä vähemmän siellä häviää aikaa ja sitä enemmän stoppeja kannattaa tehdä --> sitä enemmän varikolla vietetään aikaa ja sitä enemmän varikkopeli on se tekijä, joka ratkaisee kisoja.
Siis mitä sitten. Se on kaikille sama.Siis mielestäsi 20km/h ero olisi yhdentekevä. Ok.
Kyllä se 20 km/h vain vaikuttaa näin pienten marginaalien lajissa kuin mitä Formula 1 on.
Suurin osa luvuista on sitten hihasta vedettyjä. Tarkoituksena oli vain havainnollistaa, ei tehdä mitään äärimmäisen tarkkoja laskelmia.