Bobakki sanoi:
Taisi mennä niin, että rataa väärään suuntaan ajamalla Hawthorn pääsi käynnistämään autonsa uudelleen alamäkeen. Ei siis työntöapua, mutta sääntöjen vastaista joka tapauksessa.
Edit: jos nyt oikein muistan, niin työntöapu ei itse asiassa ole ollut laitonta ennen 90-luvun vaihdetta. Eikä taida olla tälläkään hetkellä, vaikka Maikkarin selostajat mielellään muuta väittävätkin.
Tuossa kun sääntökirjaa luin, niin työntöapu ratavirkailijoilta ei ole laitonta. Eli auto voidaan tuupata radalle ja kuski saa jatkaa kisaa normaalisti. Hamiltonin nosto radalle toi lisäpykälän jonka mukaan koneellista apua saanut kuski joutuu keskeyttämään vaikka radalle takaisin pääsisikin.
Ratavalvojat voivat siten vieläkin toimia puolueellisesti, suosikkiauto työnnetään miehissä radalle ja muut sitten tuupataan jollain koneella jolloin ne tipahtavat leikistä pois.
Massan touhuihin; Seuraava kisa lienee miehelle jo raskaampi paineiden puolesta. Jos nyt tulee taas keskeytys pyörähtämiseen, alkaa miehen paikka Ferrarilla olla jo aika epävarma.