Tuli tästä mieleen.Katsoiko joku eilen MTV3:ta realitia jossa miehet olivat naisten orjia ja naisilla oli "kuningatar" joka on ollut femkku 5 vuotiaasta asti.Respekti yhtä kilpailijaa kohtaan jota ei tämä pelleily kiinnostanut.
Ei se koti useimmille olekaan ongelma, vaan yhteiskunta. Mutta propsit teille tasa-arvon edistämisestä. :thumbup:Eiköhän se ole aika pitkälti omista valinnoista kiinni, minkälaista tasa-arvoa kotona toteutetaan?
Äsken mä imuroin ja muija kattoo formuloita tallennukselta.
Meidän firmassa tasa-arvo on toteutettu niin, että akat polttaa (melkein kaikki) ja pilaa terveytensä ja miehet on savuttomia ja terveitä.Ei se koti olekaan ongelma vaan yhteiskunta. Mutta propsit teille tasa-arvon edistämisestä. :thumbup:
Ai niin. Sellainenkin olisi ihan kivaa, että vaikkapa elektroniikka- ym. liikkeissä asioivat asiakkaat oppisivat uskomaan, että myös naispuoliset myyjät/muut henkilökunnan edustajat tietävät mistä puhuvat. Ei tarvitsisi heti ovensuusta alkaa karjua miesmyyjää.
Pitkälti samaa mieltä olen..Henk. koht. olisin tyytyväinen, jos hyväksyttäisiin se fakta että miehet ja naiset ovat erilaisia, mutta ei arvotettaisi näitä eroja, vaan saataisiin esimerkiksi sellaiset asiat kuin palkkaus ja suhteellinen johtavien paikkojen määrä samalle tasolle.
Mitä asepalvelukseen tulee, niin pitäisin ihan hyvänä sitä, että sekä miehet että naiset saisivat valita joko aseellisen palveluksen, tai sellaisen siviilipalveluksen joka valmistaisi kriisitilanteissa toimimiseen, jonkinlaisen Lotta-koulutuksen.
Saahan sitä aina toivoa.
Ihan tahallaan meuhkaat ja häiritset kun toinen yrittää katsoa urheilua telkkarista. Kolistele vielä imuria toisen jalkojen alla! :thumbdownÄsken mä imuroin ja muija kattoo formuloita tallennukselta.
Häädin sen soffalta pois siksi aikaa, kun imuroin sen.Ihan tahallaan meuhkaat ja häiritset kun toinen yrittää katsoa urheilua telkkarista. Kolistele vielä imuria toisen jalkojen alla! :thumbdown
Minusta miehen kuuluu pitää ovea auki naiselle ja maksaa ravintolassa. Olen ehkä vanhanaikainenkin, mutta minulle täysin itsestäänselvyyksiäKuuluuko naisen maksaa treffeillä oma osuutensa ravintolalaskusta? Onko vanhanaikaista pitää ovea auki naiselle?
Joo, olisi ihan mielenkiintoista tietää mikä on näiden ns. maltillisten feministien määrä.Joku voisi määritellä feminismin, jotta voisi edes miettiä että puhutaanko täällä samasta asiasta. Käsittääkseni monet feministit ovat hyvinkin järki-ihmisiä, ja ovat huolissaan niin naisten kuin miestenkin epätasarvoisesta asemasta jonkin muun ihmisryhmittymän suhteen. Osa feministeistä on taas enempi radikaalimpaa linjaa edustavia... Onpa siis kovin vaikeaa sanoa mielipidettään 'feminismistä'. Joistakin feministeistä toki sellaisen voisi sanoakin.
Hieman oudoksuen. Arvohan on miehen nimi. Miten feministit voisivat moiseen suostua?Miten suhtaudutte feministien vaatimuksiin sukupuolten välisestä tasa-arvosta?
Joskus on treffeillä käynyt niin, että olen luvannut tarjota kahvit tms. suht vähän maksavaa, niin treffiseura on lähestulkoon väkivaltaa uhaten kieltänyt ja halunnut maksaa itse. Ainakin erään tapauksen kanssa koko fiilis loppui siihen samantien.. Tosin ei se nainen muutenkaan ollut kovin kiinnostava.Kuuluuko naisen maksaa treffeillä oma osuutensa ravintolalaskusta?
En tiedä osuuksia, mutta yleensä ääriliikkeet ovat pieniä, mutta äänekkäitä. Ja että edes alkeellinen arvio tai laskutoimitus olisi edes teoriassa mahdollinen - pitäisi ko. termi määritellä.Joo, olisi ihan mielenkiintoista tietää mikä on näiden ns. maltillisten feministien määrä.
Itsestä ainakin tuntuu, että tämä kiihkein ja eniten äänissä oleva feministinen siipi vie suurimman huomion ja siten vaikuttaa melko negatiivisesti ihmisten asenteisiin.
Mikä lie on sitten heidän prosenttiosuutensa ja mikä on maltillisten kaikista feministeistä?