Feminismi, tasa-arvo?

Archie

Well-known member
Trubaduureille pitää maksaa, jotta lähtevät.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ja ne vitun ruusukauppiaat, jotka kulkee tuolla kermaperseravintoloissa sais laittaa kiven sisään siitä hyvästä millasen karhunpalveluksen ne tekee naisen ja miehen väliselle luonnolliselle flirtille. Ja serenaadien laulajat samaan selliin. Perkele.
Voi vittu sentään että ne on säälittäviä. Sitten ne läskimahaäijät pelaa hirveetä kasanoovaa jurrissa ja luulevat olevansa upeita valentinoja vaikka persviiva näkyy lököttävissä housuissaan kun ostavat noita ruusuja turskannäköisille akoille.:yuck:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Alkaa olla varmaan aika paljon makkaraa tuon kuvan ulkopuolella siinä oikealla :ahem:.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Tällaista tasa-arvoa
Miesten mäkihyppy halutaan pois Vancouverin olympiaohjelmasta
Tiistai 21.4.2009 klo 11.28

Uutistoimisto Reutersin mukaan naishyppääjien koalitio on vienyt asian oikeuteen.

Naismäkihyppääjien koalitio kertoi maanantaina kanadalaiselle oikeuslaitokselle, että miesten ei pitäisi saada kilpailla Vancouverin talviolympialaisissa 2010, jos hekään eivät saa.

Uutistoimisto Reuters kertoo naishyppääjien kokevan, että se, etteivät sekä miehet että naiset saa kilpailla mäkihypyssä, perustuu epätarkkoihin stereotypioihin naisista ja rikkoo Kanadan syrjimistä koskevia lakeja. Tämän takia naishyppääjät haastavat Vancouverin kisajärjestäjät oikeuteen.

Naisten mäkihyppy ei ole vielä koskaan ollut olympialaisten ohjelmassa.
Mun mielestä on perusteltua jättää naismäkihyppy olympialaisista pois. Tämän vuoden MM-kisoissa nähtiin että tasoerot ovat liian suuria olympialaisiin.

Toisaalta ei mua toki haittaa vaikka naismäkihyppy olisikin olympialaisissa. Viihdyttävää katseltavaahan sekin oli.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Viimeksi muokattu:

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Ei hitto piti sitten tästäkin asiasta nostaa haloo :eek: Jos asia menee oikeuteen asti niin toivottavasti järjestäjät voittavat sen.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Teekkareiden vappulehtiin Julkkuun ja Äpyyn ei huolita naisia toimituskuntien jäseniksi, kertoo Ylioppilaslehti. Lehden mukaan Äpyä toimittavan Sitsimiesliiton ja Julkkua toimittavan Luolamiesten jäseniksi ei oteta naisia. Naiset voivat kyllä kirjoittaa lehtiin avustajina.

Myöskään lehtiä julkaisevien Äpy-lehtien liiton ja Teekkarikulttuurin tuki ry:n hallinnossa ei Ylioppilaslehden mukaan ole lainkaan naisia
:jaska:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Tällaista tasa-arvoa

Mun mielestä on perusteltua jättää naismäkihyppy olympialaisista pois. Tämän vuoden MM-kisoissa nähtiin että tasoerot ovat liian suuria olympialaisiin.

Toisaalta ei mua toki haittaa vaikka naismäkihyppy olisikin olympialaisissa. Viihdyttävää katseltavaahan sekin oli.
Siis, jos noi todella vaatisivat tasa-arvoa, niin hehän voisivat osallistua niihin Vancouverin olympialaisten mäkihyppykisoihin, eivätkä vaatis, että heille pitäis järjestää erikseen omat kilpailut.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Siis, jos noi todella vaatisivat tasa-arvoa, niin hehän voisivat osallistua niihin Vancouverin olympialaisten mäkihyppykisoihin, eivätkä vaatis, että heille pitäis järjestää erikseen omat kilpailut.
Eikös niille olisi jo ne paraolympialaiset?

SLÄPS! AUTS!

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Mä en ainakaan toivo täyttä tasa-arvoa kaikessa. Enkä odota. Tässä maailmassa naiset on aina olleet erilaisissa tehtävissä kuin miehet.
Sitä, että naisen tulisi saada joka tehtävässä samaa palkkaa kuin miesten on vaikea sanoa. Ensin haluaisin nähdä todisteet siitä, että näissä tehtävissä on myös tasa-arvoiset tulokset naisen ja miehe välillä. Tottakai se, että mies saa työtehtävän vain siksi, että on mies on mielestäni väärin. Ymmärrän kuitenkin, että lapsen saavan naisen elämän arvot heittää kuperkeikkaa kun lapsia ruvetaan hankkimaan. Kyllä mä ainakin toivon, että siinä vaiheessa kun saan lapsia, oon painanut töitä riittävän kovasti ansainneeksi hyvän aseman ja että olen löytänyt miehen, jonka palkka kestää sen, että tekisin vähemmän töitä kuin nyt ja voisin viettä aikaa lasten seurassa ja kotia hoitaen.

Mitä taas armeijaan ja muihin tulee, niin pidä epäreiluna sitä, että naisilta ei vaadita edes ensiapukurssin käymistä. Jos sota tulee niin pannaan miehet rintamalle ja me loput aletaan miettiä, että miten heitä vois auttaa. Nykyajan naiset tuntuvat tietävän/ymmärtävän sodan raakuudesta kohtuullisen vähän, huvittais tietää monestako olisi lotan hommiin jos sellaisia tarvittaisiin.

Perheessä mä taas toivon tasa-arvoisuutta sen suhteen että puolisot arvostavat toisiaan tilanteesta huolimatta aina. Silti kuitenkin haluan, että mies on mies ja suoja ja turva mulle jos sellaista kaipaan.