Misa1 sanoi:
No eipä voi ensi kauden voimasuhteista sanoa vielä yhtään mitään. Sen verran muuttuu kalusto sääntöjen takia, että melkein mikä vain voi nousta voittajaksi.
Toki melko suurella todennäköisyydellä siellä ovat varakkaimmat tallit mutta aivan yhtä hyvin RB, Renault tai jopa Honda voivat nousta kärkihaastajaksi. Sekä ihan yhtä nopeasti voi Bemari tippua pari pykälää Renaultin taakse.
Hmm. Jos mietitään, että mikä talli pärjäisi ilman härpäkkeitä, niin ei taitaisi nousta keskikastin tallit ihan ensimmäisenä mieleen.
Ensi kaudella alkaa olla oikiasti merkitystä kaikilla virtauksilla, silleen ettei härpäkkeillä tasapainotella tai korjailla yms.
Eli on totta, että Renault voi nousta vähän (pitihän niitten nousta tälläkin kaudella) tai BMW tippua hieman (niillä ku niitä härpäkkeitä on). Nää oon siis jos juttuja.
Mutta sen uskaltaa varmaan aika moni sanoo, ettei Toyotan, TR (riippuu RBR:stä), SA, FI:n tarvi haaveilla kärkisijoista. Kyllä ne on tutut tallit kärjessä, erot voi muuttua toki.
DaSilva sanoi:
Honda taitaa kehittää nyt jo ensi vuoden autoa, koska tietävät ettei tällä kaudella voiteta.
Taitaa kehittää 5 muutakin tallia ensi kauden autojaan. Hondalla vaan on se juju, että ne ei kehitä enää pahemmin tän kauden autoa. (siis ku puhutaan resurssien suuntaamisesta)
Muistetaan vielä se, että Renault kehitteli tän kauden autoaan aiemmin kuin kukaan muu talli (en usko, mutta väittivät) ja tulos taitaa olla puhas paska.