Kylläh! Hemmetin apinoijat! :thumbup: :ahem:Toni_V sanoi:Onko Ferrari kopioinut Mäccärin keskiputken?
Kylläh! Hemmetin apinoijat! :thumbup: :ahem:Toni_V sanoi:Onko Ferrari kopioinut Mäccärin keskiputken?
Mosley sanoi, että Ferrarilla on suurta ymmärrystä kulujen leikkaamista kohtaan, joten Ferrari voi mielensä mukaan testata kuinka paljon haluavat ja milloin haluavatObserver sanoi:Mitähän höpinää se oli kun Ferrari sanoi aloittavansa tämän auton testit ensi viikolla. Shakedownia (50km) pitempää matkaa ei kai saa edelleenkään ajaa?
"Auto on kaunis, kun se voittaaa"- Enzo Ferrari.WoPe sanoi:Wau, taas tekivät kauneimman auton lähtöruudukkoon
Kertoo jotain viime vuotisten Ferrarien ulkonäöstä, se että tuota sanontaa pitää käyttää jokaisen auton yhteydessä..312T4 sanoi:"Auto on kaunis, kun se voittaaa"- Enzo Ferrari.
Hoopo, se on juuri se innovaatio joka säästää renkaita. Ei pitoa, ei kulumista:ahem:J.Heldenview sanoi:Aika jännä toi pikkusiiven kulma takasiiven edessä. Forumin asiantuntijoiden mukaan se siis vähentää downforcea :thumbup:
Itseasiassa nykyisistä autoista ei juuri mikään näytä oikein kauniilta, ainakaan omasta mielestäni.vmjs sanoi:Kertoo jotain viime vuotisten Ferrarien ulkonäöstä, se että tuota sanontaa pitää käyttää jokaisen auton yhteydessä..
Taas näitä totuuksia, siitä kuka maksaa kenellekin, pohjautuvat tietenkin PS:n lausahduksiin. Se on kyllä 100 % varmaa, ettei Minardin tililtä lähde Ferrararin tilille suoraan yhtään centtiä rahaa. PS viittasi siihen, että Concorden pohjalta tuloja tilitetään Ferrarille (Concorde on salainen, siitä ei saisi puhua, PS unohti) luultavasti enemmin kuin muille teameille, eli tätä kautta Minardi epäsuorasti maksaa Ferrarille.kessel sanoi:
Ja rahapulassa (jokuhan tuolla vetää ihan kohtalaista liksaa) kun ovat on vissiin ihan ok että esim Minardi maksaa Ferrarille siitä että he ovat Ferrari. Saa nähdä koska tj:ksi ylennetty fransmanni johtaa toimillaan lafkan selvitystilaan...
Ei minustakaan jos tarkkoja ollaan.miika sanoi:Itseasiassa nykyisistä autoista ei juuri mikään näytä oikein kauniilta, ainakaan omasta mielestäni.
Voi muuten olla, että "piiput" pysyvät kiinni kuten tässä esittelyautossa ja ponttooninen jäähdytysilma ohjataan tuolta pakoputkien ulostuloaukoista ulos. Ne kun ovat paljon pakoputkia isommat ja jotenkin noissa auton perästä otetuissa kuvissa se musta alue pakoputkesta keskilinjaan päin näyttää epämääräiseltä (ihan niinkuin siinä olisi jotain peitelty).Punainen sanoi:
Pakoputkisto ja jäähdytysilman ulostulot. Jos piiput avataan niin puhalletaanko ilmaa edelleen sivulle päin, samoin kuin viime aikaisissa ratkaisuissa. Piiput ovat kyllä yllättävän kapean malliset.
Samaa tolkutettiin viime vuonnakin. Mäkki oli silloinkin aivan vitun hyvän näköinen, kuten nytkin.Duunari sanoi:tää kyrvännuppi nokkainen on kyl ruma
Hohohohohohhoooo, tämä kommentti sai aikaan kunnon hirnumiset. Voiko enää paremmin sanoa?thInk sanoi:Näyttää laittomalta.
Tuskinpa sitä F2005:tä millään malesiaan saadaan,Black Leopard sanoi:Pakko heittää tähän väliin arvio: Jos muut ajavat Ferrarista Melbournessa kierroksella ohi (kyllä, erittäin epätodennäköistä) F2005 löytyy Schumilta jo Malesiassa :doubtful: