Black Leopard
Pantera negra
Ellei tuo etusiiven lisätaso olisi jotain hyötyä testeissä osoittanut ei sitä oltaisi F2004M saati sitten uudessa F2005-mallissa nähty.Niin toivottavaa kuin lisäsiiven poisto visuaalisesti olisikin ollut.
Ferrarilta jotain uutta, saatikka hienoa? :nope:Mutta ite oon miettiny näin jälkeenpäin, että ehkä ne muuten vaan piti "vanhaa" etusiipeä esittelyssä. Ja tuovat sit myöhemmin jotain uudenpaa ja hienoa... No sen näkee ens viikolla. Luulis.
Oberfeldwebel sanoi:Ferrarilta jotain uutta, saatikka hienoa? :nope:
Olihan se uusi ja hieno, ja kyllä ainakin minun muisikuvan mukaan F2002 sai osakseen radikaalin ja kauniin auton leiman myös perivihollisilta, Mclarenisteilta -ainakin peräpään muotoilun osalta. Itse muistan sanoneeni autoa "pelottavan nopean" näköiseksi. Ja sitähän se tottavie olikin.MaranelloRed sanoi:Noh noh, noh noh. F2002 oli kyllä jotain todella uutta ja hieno kun se aikanaan esiteltiin. Sittemmin on ollut vähän vähemmän radikaaleja tekeleitä mutta ovat ne silti olleet mittapuina muille talleille. F2002 ristittiin tälläkin forumilla ylimieliseksi tekeleeksi mutta kuinkas kävikään................ja se on edelleen esimerkkinä tämänkin päivän autoille. Saattaahan olla että F2005 saa nenälleen vielä uuden siiven jota voi jopa radikaaliksikin kutsua. Pian sen näemme.
Badoer ajaa ilmeisesti ensitestin tällä viikollaGeneral FUp sanoi:Onko muuten tietoa milloin Ferrari alkaa testata uutta autoaan?
Ferrariltahan on sanottukin että jäähdytyssysteemit on pistetty uusiksi, ja se asettaa ehtonsa ponttooneille ja ilmanottoaukoillekin. Ehkäpä emme näekään tällä kaudella savupiippuja taikka kiduksiaZep sanoi:Jos jollakin on "ylimääräistä" aikaa ja innostusta, tässä tehtävä:
Laske kuvien perusteella ilmanottoaukkojen pinta-alat. Mittasuhteita voi varmaan katsoa esim. renkaista. Ensimulgaisun perusteella Ferrarilla yllättävän suuret pinta-alat...
Kiitän, oli mennyt uutinen sivu silmäinBlack Leopard sanoi:Badoer ajaa ilmeisesti ensitestin tällä viikolla
Luca Badoer to test F2005
http://f1.racing-live.com/en/index.html