Hmm.... Jäähdytys ilman poisto pakoputkien ympäriltä on kyllä joToni_V sanoi:Hmm, poistetaankos jäähdytysilmaa tuolta pakoputkien kohdalta? :doubtful:
Kyllä ihmetyttää tuo keula vieläkin, muillahan keulaa on lyhennetty ja siipi tuotu eteen, mutta vaikuttaa ferrarin nenä olevan varsin pitkällä.
Eipä noista f1-live.comin postimerkinkokoisista kuvista yleensäkään mitään näe..Ghost_Glove sanoi:Kokolailla on ferkunkin värit ja julkasun valaistus saatu sellaseks että mitään erikoista on vaikee kuvista löytää...
Moottorikatteesta on vain leikattu samanlainen pala pois kuin mäkillä eli on lähes luonnollista, että rengas näkyy. :eek!:Ghost_Glove sanoi:Siis näkyykö toisen renkaan teksti moottorikaatteen harjan ja "bar tyylisen" lisä siiven välistä??
Niinpä tietenkin; samaltahan ne formulat yleensä kaikki näyttävät noin suurinpiirtein:wink:Karpow sanoi:Nätiltä? Tuoltahan Ferrari on näyttänyt jo iät ja ajat. Eli toisin sanoen, TYLSÄLTÄ. :doubtful:
Mikäli mä oon koskaan mitään mistään ymmärtänyt, niin eiköhän sama määrä ilmaa pidä tulla sieltä konehuoneesta ulos mitä menee sisään.Ghost_Glove sanoi:
Ehkä ferkku ei tosiin käytä mitään "ylimääräsiä" aukkoja jäähdytykseen. Mikä kai sinänsä on aivan fiksua. Sitä en sit tiä, että kumpi on parempi isot ilmanotto aukot vai enemmän "reikiä" katteisiin.
Missä sopimuksessa olleelle 50 kilsan säännölle ? Oman käsitykseni mukaan Ferrari pelaa peliä aivan sääntöjen mukaan.berra67 sanoi:Ferrari näyttää antavan pitkät paskat jo vuosi soppimuksena olleelle säännölle että GrandPrix-viikolla ei testatat enempää kuin 50 kilsaa. Tuo Ferrari-tallin touhuhan on ihan naurettavaa kerrakseen. Ferrari saa siis touhuta ja tehdä ihan mitä niitä ikinä lystää. Toivon TODELLA että tuo uusi autotehtaitten kyhäämä sarja alkaa ja Ferrari vain ja ainoastaan otetaan mukaan jos susotuun tasavertaiseen ja tasapuoliseen toimintaan muitten kanssa.
Helppoahan se on dominoida ja voittaa vaikka 15 mestaruutta perakanaa jos saa ihan oman mielen mukaan touhuta, testata ja huijata!!!!
Mutta miksi sitten tehdä tuollaista sopimusta, kun Ferrari ei siihen liity mukaan.Bobakki sanoi:Niin, se ei tosiaan ollut mikään sääntö, vaan tallien keskinäinen sopimus.
Toki toki. Tai ainakin loogiselta tuntuis, että sisään menevä ilma tulee myös ulos. Mutta ainahan lisä aukot tehostavat virtausta, mutta jos on riittävät suuret syylärit tai muuten toimiva systeemi ei syylärien läpiSpam sanoi:Mikäli mä oon koskaan mitään mistään ymmärtänyt, niin eiköhän sama määrä ilmaa pidä tulla sieltä konehuoneesta ulos mitä menee sisään.
Suurin osa jäähdytysilmasta poistetaan yleensä tuolta aivan auton takaosasta
Sitä täytyy varmaan kysyä yhdeksältä muulta tallilta. Ferrarihan sanoutui irti kaikista testisopimuksista samalla kun muut päättivät rajoittaa testaamisen 24 testipäivään.Ayrton-Ana sanoi:Mutta miksi sitten tehdä tuollaista sopimusta, kun Ferrari ei siihen liity mukaan.
No niin niin, vaan kun yhdeksän muuta eivät suostuneet Ferrarin vastaehdotukseen tuohon nykyiseen sopimukseen liittyen (sisälsi kiintiöt sekä autoille että renkaille tehtävistä testeistä, Ferrari olisi saanyt testata yksin Bridgestonejaan 20000 km kun Michelin-tallit olisivat joutuneet tyytymään 3000 kilometriin per talli), julisti Ferrari testaavansa juuri silloin kun haluaa. Säännöthän eivät sitä mitenkään estä.Bleu sanoi:Tuo 50 kilometrin sääntö on ollut käytössä jo vuosia ja ainakin aikaisempina vuosina Ferrari on sitä noudattanut.