FERRARI F2007

tommii

Well-known member
On kyllä hienompi Mallun logoissa. :alppu: :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Vittu kun on Ferrari siisti ilman sitä ylimääräistä valkoista!:ahem:

Joni

Well-known member
Mickey sanoi:
On muuten nykyään tuo keula luonnottoman ylhäällä, suorastaan ruma!!
Tuo on oikeastan vanha 248-F1 tän kauden värityksessä joten ei hätää.

Beza

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Vittu kun on Ferrari siisti ilman sitä ylimääräistä valkoista!:ahem:
Todellakin :thumbup: Todella siisti pakkaus, ei yhtään ylimääräistä tai mitään sekasortoa logojen kanssa. Tämän kauden tähänasti esitellyistä autoista nätein. :ahem:

WebSlave

Trackman
Beza sanoi:
Todellakin :thumbup: Todella siisti pakkaus, ei yhtään ylimääräistä tai mitään sekasortoa logojen kanssa. Tämän kauden tähänasti esitellyistä autoista nätein. :ahem:
Minä en voi sille mitään, että uudessa Ferrarissa on minulle liikaa (ja väärää) punaista. Mustat siivet ja perinteinen tummempi punainen, niin tuokin näyttäisi joltakin.

Suuri osa Ferrarin legendaarisuudesta kuoli Enzon mukana ja nykyään siitä on vain rippeet jäljellä. Maailmanmestaruuksista huolimatta.

Lonso_567

guru experience
Sijainti
¿¿¿Salud???
WebSlave sanoi:
Minä en voi sille mitään, että uudessa Ferrarissa on minulle liikaa (ja väärää) punaista. Mustat siivet ja perinteinen tummempi punainen, niin tuokin näyttäisi joltakin.

Suuri osa Ferrarin legendaarisuudesta kuoli Enzon mukana ja nykyään siitä on vain rippeet jäljellä. Maailmanmestaruuksista huolimatta.
Kyllä tämä nykyinen Ferrarin punainenkin on se oikea, ja ennenpitkää myöskin legendaarinen. Voittihan muuan Schumacher sillä 5 mestaruutta peräjälkeen :eek!:

WebSlave

Trackman
Lonso_567 sanoi:
Kyllä tämä nykyinen Ferrarin punainenkin on se oikea, ja ennenpitkää myöskin legendaarinen. Voittihan muuan Schumacher sillä 5 mestaruutta peräjälkeen :eek!:
Epäilemättä, varsinkin niille, jotka eivät Enzon aikaa muistakaan. Minulle Todtin ja Schumin uudelleenluoma Ferrari ei edusta sitä samaa, mitä se oli 70- ja 80-luvuilla. Voitot eivät sitä minulle muuta. Enzokin kyllä hyväksyi tallimääräykset, mutta Itävallan tai Indyn kaltaisia farsseja hän ei olisi koskaan hyväksynyt.

Lonso_567

guru experience
Sijainti
¿¿¿Salud???
WebSlave sanoi:
Epäilemättä, varsinkin niille, jotka eivät Enzon aikaa muistakaan. Minulle Todtin ja Schumin uudelleenluoma Ferrari ei edusta sitä samaa, mitä se oli 70- ja 80-luvuilla. Voitot eivät sitä minulle muuta. Enzokin kyllä hyväksyi tallimääräykset, mutta Itävallan tai Indyn kaltaisia farsseja hän ei olisi koskaan hyväksynyt.
Sitä on vaikea sarvioida mitä Enzo olisi tehnyt ja puhua hänen puolestaan, kun en ainakaan itse Enzoa ole tuntenut tahi TV:n välityksellä nähnyt. Mutta ei varmastikaan tuollaiset TURHAT sijojen vaihdot maaliviivalla hyväksi formuloille ole.

L4z!

Well-known member
Voi teitä naisia kelle se auton väri on niin tärkeä.

Nyky Ferrari on verenpunainen. Vanha oli maksan värinen heh.

Kyllähän toi komealta näyttää. Etusiiven upotus kyllä näyttää rumalta, mut on se komee jos sillä pärjätään. Nykyään näissä autojen suunnittelussa kaikki missä on vähänkin erilaisuutta, näyttää mun mielestä hienolta. Nyky formulat näyttää liian haurailta. Tulee mieleen sulkapallo. Missä pisaranmuotoiset tykinkuulat, Heh Nascarissa.

Varmaankin on silleen, että jos aerodynamiikka on just se pisara, niin sit ei ole kontrollia.

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Sijainti
Kauhajoki
Väristä viis...

Toivottavasti sitä vauhtia vaan löytyy...

WebSlave

Trackman
L4z! sanoi:
Voi teitä naisia kelle se auton väri on niin tärkeä.
Kaikesta ei tarvitse pitää. En yksinkertaisesti pidä punaisesta (en siitä Ferrarin vanhastakaan, mutta ainakin silloinen väriyhdistelmä oli esteettisempi). Jos "naisia" oli tarkoitettu halventavaksi ilmaisuksi, niin se kertoo enemmän sinusta kuin niistä, joita yrität haukkua.
Nyky Ferrari on verenpunainen. Vanha oli maksan värinen heh.
Minun vereni ei kyllä ole koskaan ollut tuon väristä. Ehkä minulla on parempi hemoglobiini kuin Ferrarilla. ;)

L4z!

Well-known member
WebSlave sanoi:
Kaikesta ei tarvitse pitää. En yksinkertaisesti pidä punaisesta (en siitä Ferrarin vanhastakaan, mutta ainakin silloinen väriyhdistelmä oli esteettisempi). Jos "naisia" oli tarkoitettu halventavaksi ilmaisuksi, niin se kertoo enemmän sinusta kuin niistä, joita yrität haukkua.

Minun vereni ei kyllä ole koskaan ollut tuon väristä. Ehkä minulla on parempi hemoglobiini kuin Ferrarilla. ;)
Voi jessus mikä jeesus tää tyyppi on. Ehkä parempi kattoo nauhoitettuja lähetyksiä jos ei suoria kestä.

WebSlave

Trackman
L4z! sanoi:
Voi jessus mikä jeesus tää tyyppi on. Ehkä parempi kattoo nauhoitettuja lähetyksiä jos ei suoria kestä.
Miten niin en kestäisi suoria? Olen hankkinut Maikkarain kanavapaketin jo valmiiksi.

Lonso_567

guru experience
Sijainti
¿¿¿Salud???
Kyllä omasta mielestäni tämä kirkkaanpunainen auringonvalossa jopa oranssahtava Ferrari on näyttävämpi kuin tummanpunainen luumu.

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Beza sanoi:
Tuo on viime kauden 248 uusissa väreissä!