Hanaa Kimi hanaa! :eek!:Joni sanoi:
Tuo on oikeastan vanha 248-F1 tän kauden värityksessä joten ei hätää.Mickey sanoi:On muuten nykyään tuo keula luonnottoman ylhäällä, suorastaan ruma!!
Todellakin :thumbup: Todella siisti pakkaus, ei yhtään ylimääräistä tai mitään sekasortoa logojen kanssa. Tämän kauden tähänasti esitellyistä autoista nätein. :ahem:Moe Szyslak sanoi:Vittu kun on Ferrari siisti ilman sitä ylimääräistä valkoista!:ahem:
Minä en voi sille mitään, että uudessa Ferrarissa on minulle liikaa (ja väärää) punaista. Mustat siivet ja perinteinen tummempi punainen, niin tuokin näyttäisi joltakin.Beza sanoi:Todellakin :thumbup: Todella siisti pakkaus, ei yhtään ylimääräistä tai mitään sekasortoa logojen kanssa. Tämän kauden tähänasti esitellyistä autoista nätein. :ahem:
Vielä kun lähtis nuo valkoiset vauhtiraidat pois niin siinä olis :ahem:Moe Szyslak sanoi:Vittu kun on Ferrari siisti ilman sitä ylimääräistä valkoista!:ahem:
Kyllä tämä nykyinen Ferrarin punainenkin on se oikea, ja ennenpitkää myöskin legendaarinen. Voittihan muuan Schumacher sillä 5 mestaruutta peräjälkeen :eek!:WebSlave sanoi:Minä en voi sille mitään, että uudessa Ferrarissa on minulle liikaa (ja väärää) punaista. Mustat siivet ja perinteinen tummempi punainen, niin tuokin näyttäisi joltakin.
Suuri osa Ferrarin legendaarisuudesta kuoli Enzon mukana ja nykyään siitä on vain rippeet jäljellä. Maailmanmestaruuksista huolimatta.
Epäilemättä, varsinkin niille, jotka eivät Enzon aikaa muistakaan. Minulle Todtin ja Schumin uudelleenluoma Ferrari ei edusta sitä samaa, mitä se oli 70- ja 80-luvuilla. Voitot eivät sitä minulle muuta. Enzokin kyllä hyväksyi tallimääräykset, mutta Itävallan tai Indyn kaltaisia farsseja hän ei olisi koskaan hyväksynyt.Lonso_567 sanoi:Kyllä tämä nykyinen Ferrarin punainenkin on se oikea, ja ennenpitkää myöskin legendaarinen. Voittihan muuan Schumacher sillä 5 mestaruutta peräjälkeen :eek!:
Sitä on vaikea sarvioida mitä Enzo olisi tehnyt ja puhua hänen puolestaan, kun en ainakaan itse Enzoa ole tuntenut tahi TV:n välityksellä nähnyt. Mutta ei varmastikaan tuollaiset TURHAT sijojen vaihdot maaliviivalla hyväksi formuloille ole.WebSlave sanoi:Epäilemättä, varsinkin niille, jotka eivät Enzon aikaa muistakaan. Minulle Todtin ja Schumin uudelleenluoma Ferrari ei edusta sitä samaa, mitä se oli 70- ja 80-luvuilla. Voitot eivät sitä minulle muuta. Enzokin kyllä hyväksyi tallimääräykset, mutta Itävallan tai Indyn kaltaisia farsseja hän ei olisi koskaan hyväksynyt.
Kaikesta ei tarvitse pitää. En yksinkertaisesti pidä punaisesta (en siitä Ferrarin vanhastakaan, mutta ainakin silloinen väriyhdistelmä oli esteettisempi). Jos "naisia" oli tarkoitettu halventavaksi ilmaisuksi, niin se kertoo enemmän sinusta kuin niistä, joita yrität haukkua.L4z! sanoi:Voi teitä naisia kelle se auton väri on niin tärkeä.
Minun vereni ei kyllä ole koskaan ollut tuon väristä. Ehkä minulla on parempi hemoglobiini kuin Ferrarilla.Nyky Ferrari on verenpunainen. Vanha oli maksan värinen heh.
Voi jessus mikä jeesus tää tyyppi on. Ehkä parempi kattoo nauhoitettuja lähetyksiä jos ei suoria kestä.WebSlave sanoi:Kaikesta ei tarvitse pitää. En yksinkertaisesti pidä punaisesta (en siitä Ferrarin vanhastakaan, mutta ainakin silloinen väriyhdistelmä oli esteettisempi). Jos "naisia" oli tarkoitettu halventavaksi ilmaisuksi, niin se kertoo enemmän sinusta kuin niistä, joita yrität haukkua.
Minun vereni ei kyllä ole koskaan ollut tuon väristä. Ehkä minulla on parempi hemoglobiini kuin Ferrarilla.
Miten niin en kestäisi suoria? Olen hankkinut Maikkarain kanavapaketin jo valmiiksi.L4z! sanoi:Voi jessus mikä jeesus tää tyyppi on. Ehkä parempi kattoo nauhoitettuja lähetyksiä jos ei suoria kestä.
Tuo on viime kauden 248 uusissa väreissä!Beza sanoi:Todellakin :thumbup: Todella siisti pakkaus, ei yhtään ylimääräistä tai mitään sekasortoa logojen kanssa. Tämän kauden tähänasti esitellyistä autoista nätein. :ahem: