Ja ainahan keulaa voi muuttaa ja muutakin aerodynamiikkaa, jos ei ole hyvä. Tietty kovin isoja muutoksia ei ruveta tekemään.odetus sanoi:Keula ei ehkä kaikkein hienoin, mutta muuten auto on hieno ja varmasti nopea, tällä taistellaan mestaruudesta ensi kaudella.
Toivoisin itse muutoksia kuitenkin jo Australiaan mennessä, joka on kuitenkin avauskisa.panche sanoi:Ja muuttuu vielä paljon Bahrainiin mennessä.
Itse toivoisin että kerkeisivät edes viimeisiin testeihin ennen kauden alkua, ettei ihan testaamatta tartte niillä kisata.äxä sanoi:Toivoisin itse muutoksia kuitenkin jo Australiaan mennessä, joka on kuitenkin avauskisa.
Porttilan Laki sanoi:Perkele kun pääsis noista viivakoodeista eroon.
Tais kuule tarkottaa Bahrainin testejä. Jotka on viimeset testit ennen kauden alkua. :frank:äxä sanoi:Toivoisin itse muutoksia kuitenkin jo Australiaan mennessä, joka on kuitenkin avauskisa.
No eipä taida olla asian laita näin tänä vuonna, Bahrainissa testataan viimeinen jakso 9.-11.2. ja sen jälkeen ajetaan testejä vielä ainakin Jerezissä 12.-14.2. ja Barcelonassa 25.-27.2.IceManFani sanoi:Tais kuule tarkottaa Bahrainin testejä. Jotka on viimeset testit ennen kauden alkua. :frank: