Oberfeldwebel
Ylivääpeli
- Liittynyt
- 6.9.2003
- Viestit
- 4275
Hienoa kamaa, mutta valitettavasti kyseessä ei ole F2008, vaikka videon otsikko niin kertookin.Trone sanoi:
Tai "viikset".mmjj sanoi:Uuden keulan lempinimi voisi olla "Huulet".
Hienoa kamaa, mutta valitettavasti kyseessä ei ole F2008, vaikka videon otsikko niin kertookin.Trone sanoi:
Tai "viikset".mmjj sanoi:Uuden keulan lempinimi voisi olla "Huulet".
Tai F2005:sesta tuttu "juustohöylä"Oberfeldwebel sanoi:Tai "viikset".
Käsittääkseni tälle kaudelle on tosiaan tehty myös noihin törmäystestisääntöihin muutoksia, joten oletettavasti kaikissa tämän kauden autoissa on tuo ominaisuus. Eli nimenomaan on haluttu suojata kuskin päätä törmäyksiltä - johtuneekohan Coulthardin töppäilystä viime vuonna Melbournessa..?Zep sanoi:Onko sääntöihin tullut muutoksia tälle kaudelle suojauksen osalle (jokavuotisten törmäystestivaatimusten kirimisen lisäksi), vai onko kuskin näkyväisyyttä haluttu parantaa?
Hommahan siis menee niin, että Mclaren julkaisee auton päivää Ferraria myöhemmin, jotta ehtisi maalata Ferrarin omiin väreihinsä ja tehdä pari pientä kosmeettista muutostaJeeves sanoi:Kas, Azaikin herännyt talviunilta. Voit mennä vielä ottamaan lyhyet nokoset, McLaarenin uutuus esitellään vasta huomenna. Jokos siinä tiimissä on arvottu pääsuunnittelija ensi vuoden auton rakennustöihin?
Totta. :jaska:Oberfeldwebel sanoi:Hienoa kamaa, mutta valitettavasti kyseessä ei ole F2008, vaikka videon otsikko niin kertookin.
Ja jutun kääntäjä on suomalainen idiootti?Feretti sanoi:Julkaistu 4.1.2008 22:27:52 (Päivitetty 4.1.2008 22:49:39)
Kirjoittaja on italialainen F1-teknologian asiantuntija
Feretti sanoi:Julkaistu 4.1.2008 22:27:52 (Päivitetty 4.1.2008 22:49:39)
Tämä vakautti koko auton aerobalanssia.
Feretti sanoi:Julkaistu 4.1.2008 22:27:52 (Päivitetty 4.1.2008 22:49:39)
Traction - vetovoima
Ainakin NetMOTin tekniikan englanti-suomi -sanakirja tarjoaa tuon tractionin käännökseksi juurikin tuota vetovoimaa.mustavihannes sanoi:Traction - vetovoima
OkTrone sanoi:Ainakin NetMOTin tekniikan englanti-suomi -sanakirja tarjoaa tuon tractionin käännökseksi juurikin tuota vetovoimaa.
Wiktionarystä löytyy 6 eri merkitystä tractionille ja niiden suomenkieliset vastineet (vetovoima, veto, traktio, pito): http://en.wiktionary.org/wiki/traction
Mielestäni tuossa TS:n jutussa tuo traction viittaa juurikin tuohon määritelmän "the pulling power of an engine" mukaiseen merkitykseen eli vetovoimaan.
Verrattuna alkuperäiseen F2007:ään, totta puhut, mutta tuo uudistus tuli jo aeropakettiin, mitä Ferrari käytti viime vuoden Espanjan GP:stä lähtien. Kannattaa verrata tätä uutuutta Brasilian GP:ssä käytettyyn versioon F2007:stä.quartal sanoi:Kyllä tuossa joitain ihan silmiinpistäviä erojakin on. Suurimpana sivukuvasta erottuu pidempi keskiosan ilmanotto torni.
Siis käsittääkseni alkuperäinen on juurikin se tummempi Ferrarin punainen, ja se kirkkaamman punainen on Malboron punainen ei-alkuperäinen sävy.Device sanoi:Jos oikein katsoin niin nyt Ferrarilla on taas se alkuperäinen punainen käytössä, eikä sitä viimekauden lopulla ollutta tummemman punaista:alppu: väriä.
Tarkoitatko tuota mustaa vinoa viivaa? Ratti ei ilmeisesti ole täysin suorassa.pendellstock sanoi:Onkohan kabiinin verhoilija ollut kännissä kun Jeevesin kuvasarjan tokasta kuvasta(auto edestäpäin) huomaa selvää epäsymmetriaa tältä osin..Vai "tuulilasi"ko se on noin vinossa kun ei tosta saa selvää.
Itse pidin siitä tummemman (viinin)punaisesta sävystä viimekauden malliin, pääasia etteivät ottaneet sitä joulupukin punaista käyttöön. Härpäkkeitä on muille jakaa,mutta sitä se taitaa tänäpäivänä olla kaikkien kanssa. Hanaa sano häkkinen!
Mielenkiintoista olisi saada tietoa moottorien kehityksestä tehon/väännön/kierroslukukäyrien suhteen.
Epärealistinen kuva. :nope:kana-fin sanoi: