FO110K
Banned
- Liittynyt
- 3.1.2001
- Viestit
- 15345
Tarkoitin sitä että jos kaudesta o jäljellä 4-5 kisaa, ja tiimikaveri taistelee mestaruudesta niin silloin paneudutaan siihen kuskiin täysillä jotta talli saisi mestaruuden (kuskien mestaruus on kuitenkin tärkeä asia), tämä puolestaan mahdollistaa sen että molemmilla kuskeilla on aina kauden alussa näyttää vahvuutensa tasapäin... se että tallimääräys annetaan ja 2-4 ajetun kisan jälkeen on aika typerää kun jaossa on vielä 130-160pinnaa JOS voittaisi kaikki...Ilmari sanoi:Miksi ihmeessä se silloin on sallittua? Eikö ole melkoisen epäreilua ettei toisen kuljettajan anneta enään sen jälkeen reilusti taistella pisteistä ja sijoituksesta mm-sarjassa? Täysin perseestä.
Vain maailmanmestaruusko merkitsee jotain? Samalla periaatteella moni talli ja kuljettaja voisi jo nyt ajaa rataa vaikkapa päinvastaiseen suuntaan tai lähteä kesälomalle.
Itse en vastusta taktikointia, mutta minua ärsyttävät tekopyhät perustelut.
Mun mielestä tuo perustelu ei ole tekopyhää, tiimin etu tietty menee edelle jos 2 tittelistä taistelevaa on eri tiimistä ja kausi alkaa oleen lopussa...
Jos taas tittelistä taistelee saman tallin kuskit niin sit fair fight loppuun asti...
Melbournessa 98 DC:n olis pitänyt antaa voittaa, mutta selkeetä ajattelua McLareilta esitettiin mm. Spassa 99 kun DC voitti ja Mika ajoi perässä, ei tullut tallimääräystä vaikka kausi melkein loppu ja Irvine käytännössä pahin vastus... DC:llä oli vielä mahkut mestaruuteen...