En minäkään ymmärrä miksi talleja tuosta pitäisi rankaista, veikkaan, että ei ykskään kilpailija aja kisaa jos joku osavalmistaja sanoo, ettei suht oleellisesti turvallisuuteen vaikuttava palikka kestä kuin kymmenen kierrosta. Samaten tuo avatimus mutkan hiljaa ajamisesta on käsittämätön; kuinka hiljaa ja mistä mihin, kuinka sitä vahditaan ja rajoitetaan. Ne äijät on kilpa-ajajia; potta päähän ja mennään varmasti täysiä muualla kun varikkosuoralla. FIA:n, saati sitten Ferrarin syyksi en kyllä tutoa veätisi, michelinin virhe on sen sijaan kiistaton. Mä en usko, että ykskään huipputalli olis ollut ylimäärästen shikaanien suhteen suosiollinen, jos itse ei sellasta tarvitse, ja omat renkaat on valittu myös tuo nopea mutka huomioon ottaen. Ja en todellakaan ole mikään ferrari tai schimacher fani.