FO110K
Banned
no taas meni hieman huti tuo heitto, jos mä meen karting kisaan omalla autolla ja mut hylätään esmes renkaiden takia, niin tottakai vika on MUN, koska ITSE ostin ne renkaat kaupastaJuhis sanoi:Kyllä mä ymmärsin aiemmat tekstisi täysin.
Jos moottorinvalmistaja tuo koneen, jossa on vaikka sääntöjenvastainen, tehtaalla kokeiltu vanttiilikoneisto, ei talleilla ole mitään mahdollisuuksia tietää kyseisestä rikkeestä, elleivät ala mittailemaan kyseisiä osia. Sama pätee niin renkaiden, jarrujen, pulttien ja muttereiden kanssa. Ei selityksenä saa olla: "No ei me tiedetty, ettei tollasella saa/pysty ajamaan, syyttäkääpäs tota alihankkijaa, ei se oo meidän vika". Meneppä vaikka Karting kisaa ajamaan johonkin kilpailuun, jossa on säännöt määritelty vuokrakalustolla. Kun sut sitten hylätään sieltä vaikka juuri väärien renkaiden takia, sä menetät sen tulokset, ei se vuokraaja. Johan ne naurais siellä, jos sanoisit "ei se mun vika ollut, syyttäkää tota kaluston vuokraajaa".
kuten mainitsin jo edellisessä postauksessa, tiimit ei osta mitään valmista, yhtä tietyn tyyppistä rengasta kisaan, vaan Michelin hoitaa kehityksen ja tuo sopivimmat kumit paikalle...
(ostavat sian säkissä periaatteessa )
Michelin siis kehittää, rakentaa ja toimittaa renkaat kisapaikalle, jos mä menen kisaamaan kartingiin niin kylö mä tiedän mitä mä ostan etukäteen...