Jos Michelininllä olis ollut renkaat, jotka kestävät kisan rasitukset, olis niillä kierrosajat olleet huonompia kun nyt käytetyillä renkailla. Bridgestone tiimeillä oli tuollaiset renkaat, joten ne kärsi siinä mielessä nopeudessa michelin talleihin verrattuna. Mikäli shikaani olis rakennettu, ei bridgestone talleilla olis ollut kilpailuun parhaalla mahdollisella tavalla sopivia renkaita, vaan ne olis joutuneet ajamaan "ylikovilla" renkailla häviten suorityuskyvyssä väärin eväin liikkeelle lähteneille michelin talleille. Ja kuten tuossa FIAn vastineessa sanottiin, niin noille radoille ei noin vain bygata jotain ylimääräisiä shikaaneja. Aika moni asia voi muuttua sellaisen takia. Pientenkin ratamuutosten suunnittelu, tarkistus ja läpikäynti vie normaalisti aikaa reippaasti enemmän kuin yhden viikonlopun, ja mitä siihen nyt oli käytettävissä, vuorokausi? Autot olis ehkä vaatineet toisenlaisia säätöjä, ehkä osiakin, voimasuhteet olis muuttuneet joten aiak-ajoista lähtien olis kaikki pitänyt uusia, harjoitellakin varmaan olis pitänyt. Aika mahdoton yhtälö. Mä vähän luulen, että talleilla oli ehkä toivo, että jollain hokkuspokkus konstilla asiat ratkeais, mutta samalla myös eralismi siitä mitä tulee käymään, ja koko episodilal pelattiin myös mielikuva ja tulevaisuus peliä niiden puolelta. Talleille ja michelinille sitä parempi, mitä sekavammalta paletti näytää.