Erinomaista.FO110K sanoi:FIA pohtii rangaistusta Michelinille
Kilpailukiellot on turhia, koska tällöin kärsivät M-tallit, mutta rahallisesti tuon fiaskon on tunnuttava Michelinin nahassa ja lujaa.
Erinomaista.FO110K sanoi:FIA pohtii rangaistusta Michelinille
njoo, parissa yheydessä on todellakin mainittu että Ferrari ja FIA eivät suostuneet noihin muutoksiin, eli viitannee tarvitsevan myös FIA:n hyväksynnän...Bobakki sanoi:Mitään oikeaa tietoahan mulla ei ole, mutta taas tämän jupakan yhteydessä tuosta oli jossain juttua.
samaa mieltä, mutta hieman on semmonen kutina takapuolessa että FIA (Mosley) saattaa langettaa kisakiellonkin, BAR:lle tuli kans "lajin maineen tahraamisesta" tjsp kuitenkin banniaTehomylly sanoi:Erinomaista.
Kilpailukiellot on turhia, koska tällöin kärsivät M-tallit, mutta rahallisesti tuon fiaskon on tunnuttava Michelinin nahassa ja lujaa.
Jos yhtään autoa ei olisi ollut lähtöruudukossa (tai että sellainen uhka olisi ollut ilmassa), niin luulenpa että Max/Bernie olisi ollut hymyssäsuin tekemässä diilejä....Bobakki sanoi:Mulla on sellainen käsitys, että siihen vaaditaan kaikkien Concorde-sopimuksen allekirjoittajien suostumus. Tallipäälliköiden lisäksi nimensä ovat alle pistäneet (yllätys yllätys) Max ja Bernie, joten kun Mosley vastusti, niin koko asia on ihan samantekevä.
However, according to the Scuderia's managing director, no one discussed the possibility with him. "We were never involved with those discussions," said Todt. "Never involved. We were never asked about that."
But even if Ferrari had been asked, that doesn't mean Todt would have said yes.
"To be sincere, we would not have agreed," he admitted, "but we were never asked about that. But is it serious to decide to put in a chicane half an hour without nobody testing it? It’s ridiculous."
He did conceed, however, that F1 supremo Bernie Ecclestone had approached him and mentioned the possibility of a chicane but according to Todt "it was up to the FIA to decide."
Kukakohan uskoo...Bobakki sanoi:Todt kertoo muuten tollasta omasta roolistaan:
Ja milläs perusteella FIA voisi rangaista Micheliniä?Tehomylly sanoi:Erinomaista.
Kilpailukiellot on turhia, koska tällöin kärsivät M-tallit, mutta rahallisesti tuon fiaskon on tunnuttava Michelinin nahassa ja lujaa.
Concorde-sopimuksen perusteella, josta emme tiedä sen enempää.Jippo sanoi:Ja milläs perusteella FIA voisi rangaista Micheliniä?
No älä sitten ruikuta vaan hykertele tyytyväisenä kun toiveesi on toteutumassa yhä varmemminMatxi sanoi:FIA:lla on vaan sellainen juttu, että jos se kovin alkaa Micheliniä rankaisemaan niin se saattaa samalla tappaa koko F1:sen samalla. Hyvinkin mahdollista silloin että sinne lähtöruudukkoon ei montaa autoa jää. Ja se taas merkkaisi GPWC:n alkua joka olisi enemmän kuin kaivattua.
Toivottavasti. Mulle on ihan yks hailee onko sarjan nimi F1 vai Y7. Ainakin nykyisellä johdolla ja politikoinnilla tuosta hommasta ei jää koskaan kuin paskanen maku suuhun. Olisi aika vaihtaa johtoa.General FUp sanoi:No älä sitten ruikuta vaan hykertele tyytyväisenä kun toiveesi on toteutumassa yhä varmemmin
Vai onko?
- Indianapolisissa Michelin kertoi meille, että heidän renkaansa eivät olisi turvallisia, ellei heidän autojensa vauhtia hidasteta viimeisessä mutkassa. Ymmärsimme tilanteen ja ehdotimme mm. sitä, että voisimme auttaa heitä valvomalla nopeuksia ja rankaisemalla nopeusrajoitusten ylittämisestä. Michelin-tallit kieltäytyivät kuitenkin ajamasta, ellei myös Bridgestonen renkaita käyttäviä talleja hidasteta samalla tavalla. He ehdottivat shikaania, tiedote kertoi.
Tota, sekö ei sitten aiheuta vaaratilannetta jos Michelin-autot matelee mutkan läpi samalla kun Bridgestone-kuljettajat ajavat lämä tiskissä?KnowHow sanoi:Maikkarin mukaan FIA oli esittänyt Michelineille valvottua nopeusrajoitusta ovaalille, mutta Michelin oli vaatinut sitä myös BS:lle- todella typerää ja ylimielistä käytöstä Micheliniltä.