Hieno homma, tervetuloa. Jos sitten teen sen ohituksenkin, mikä Hyvinkäällä jäi tekemättäPs. Kiitos kaikille osallistujille 3.10 hyvinkäällä hienosta kisasta ja onnea kaikille forumilaisille turkuun. olen tulossa katsomaan kisaa ja täytyy varmaa ajaa siellä muutama kierroskin.
Jep, oli hyvät ajosessiot Hyvinkäällä!Ps. Kiitos kaikille osallistujille 3.10 hyvinkäällä hienosta kisasta ja onnea kaikille forumilaisille turkuun. olen tulossa katsomaan kisaa ja täytyy varmaa ajaa siellä muutama kierroskin.
-Heikki Joenkari
........Toisaalta omistajan kommentit kisan päätyttyä ei sit ollutkaan enään mainitsemisen arvoisia...:yuck:
Mutta hyvää vääntöä sai kisassa aikaiseksi...
Onko näillä jokin yhteys?:doubtful: Huono mainos...joo ei maksa mitään, mutta enpäs linkitäkäänSen verran tietoa kaikille tähän väliin että VM:llä ei tänä vuonna finaalikisaa nähdä.
Neuvottelut muualle käynnissä, toivottavasti ens viikolla saadaan topicci pystyyn...
Kiitos myös minun puolesta. Kivaa oli muuten vaikka vähän vilpoinen. Tosiaan näillä näkymin tunnin väli missä kerkeis kokeilemaan 13-14. Kannattaa olla ajoissa sittenKiitos kaikille osallistujille 3.10 hyvinkäällä hienosta kisasta ja onnea kaikille forumilaisille turkuun. olen tulossa katsomaan kisaa ja täytyy varmaa ajaa siellä muutama kierroskin.
Ilmeisesti Dompparin ja FW08:n? (ainakin kotipaikkakunnan perusteella)Joo tosiaan täytyy tulla ajoissa että kerkeän ajaa ennen teidän kisaa. otan sen muuten videolle. Joo ollaan tulossa wopen kaa ajelee ennen kisaa, kiva jos muitakin on tulossa ennen kisaa ni pääsen ajaa teitä vastaa. Täytyy yrittää ettei Cmoney pääsis ohi Onko turku muidenkin kotirata kuin Digin ja Cmoney:n?
Ei vissiin ainakaan kenenkään paljon ajaneen. Silti jännittää, viihtyykö joku muukin täällä "kuin kotonaan".
Tuo syntymätodistus huomenna, niin katsotaan.Jos ja kun on syntynyt Turussa, saa siitä 10 m lähdössä hyvitystä muihin
Jep, mutta joutuu starttaamaan selkä menosuuntaan.Jos ja kun on syntynyt Turussa, saa siitä 10 m lähdössä hyvitystä muihin
No joo ja ei, en nyt mene tarkemmin mainitsemaanOnko näillä jokin yhteys?:doubtful: Huono mainos...joo ei maksa mitään, mutta enpäs linkitäkään
Surffasin google mapsilla ja ihmettelin, että mikä itselle tuntematon karting rata sattui silmiin. Googlailu johti sitten lähinnä tänne tuohon yllä olevaan quoteen. Voisiko joku kertoo radan tarinasta ja historiasta hiukan tarkemmin?Tuusulassa Rusutjärven rata on edelleen paikallaan, mutta ajettuhan siellä ei oo ties koska viimeksi... Pinta on vielä yllättävän hyvässä vedossa, mutta turva-alueet on hävinny puiden vallatessa radan vierustat. Kivan oloinen rata on ollu...
:thumbup: Ite olen vain lähes saanu auton kaatumaan. 1000krs kisassa Turussa kun pito oli jo aikamoinen muutaman tunnin kohdalla kisaa.Raketilla ajoin nuorena tuolla pari kilpailuakin, kaatu aika nopeesti
Nyt anteeksi, minä hieman . Näin.:thumbup: Ite olen vain lähes saanu auton kaatumaan. 1000krs kisassa Turussa kun pito oli jo aikamoinen muutaman tunnin kohdalla kisaa.
Solisluun katkonu vaan, mutta ei tapahtunut tuolla vaan toisaalla:thumbup: Ite olen vain lähes saanu auton kaatumaan. 1000krs kisassa Turussa kun pito oli jo aikamoinen muutaman tunnin kohdalla kisaa.
Ei ole mitään faktatietoa..WoPe: Tiedätkö tarkemmin miten tuon radan "nousu ja tuho" on tapahtunut?
Tarina on aika surullinen. Käytännössä koko radan toiminnan sai kaadettua yksi asukas. Kesäasukas joka asui satunnaisesti radan läheisyydessä. Valitti radan melusta. Käytännössä Tuusulantieltä tuli saman verran melua. Siihen meni hukkaan uskomaton määrä talkootunteja seuran rahoja ja mitä lie. Olisiko rata ollut auki kahtena kesänä? Ihan uskomattoman paska juttu.WoPe: Tiedätkö tarkemmin miten tuon radan "nousu ja tuho" on tapahtunut?