Foorumilaisten Karting-kokemukset??

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Sen verran tietoa kaikille tähän väliin että VM:llä ei tänä vuonna finaalikisaa nähdä.
Neuvottelut muualle käynnissä, toivottavasti ens viikolla saadaan topicci pystyyn...
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1124
Hei kaikille! Itse olen ajanut vuodesta -99. vm.ssä ja kartingclubissa ja kesäisin lahden ja hyvinkään ulkoradoilla vuokra-autoilla, enimmäkseen lahdessa. muutama kerta vihdissä ja tattarisuollakin on tullu oltua. ehdottomasta parhaat autot on lahdessa ja hyvinkäällä Haaparannan autot. Mitä Nastyboy sanoi noista vm.än työntekijöistä pitää hyvin paikkansa. ratahenkilöt kannustavia mutta pomo ei osaa käyttäytyä sitten ollenkaan.

Ps. Kiitos kaikille osallistujille 3.10 hyvinkäällä hienosta kisasta ja onnea kaikille forumilaisille turkuun. olen tulossa katsomaan kisaa ja täytyy varmaa ajaa siellä muutama kierroskin.
 
Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13738
Ps. Kiitos kaikille osallistujille 3.10 hyvinkäällä hienosta kisasta ja onnea kaikille forumilaisille turkuun. olen tulossa katsomaan kisaa ja täytyy varmaa ajaa siellä muutama kierroskin.
Hieno homma, tervetuloa. Jos sitten teen sen ohituksenkin, mikä Hyvinkäällä jäi tekemättä :)
 

Örfil

Guest
Ps. Kiitos kaikille osallistujille 3.10 hyvinkäällä hienosta kisasta ja onnea kaikille forumilaisille turkuun. olen tulossa katsomaan kisaa ja täytyy varmaa ajaa siellä muutama kierroskin.

-Heikki Joenkari
Jep, oli hyvät ajosessiot Hyvinkäällä!

Treen väki on 13:00 mennessä radalla ja ainakin itse aion ajaa yhden "alkuhiet pintaan" setin ennen varsinaista kisaa.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
........Toisaalta omistajan kommentit kisan päätyttyä ei sit ollutkaan enään mainitsemisen arvoisia...:yuck:
Mutta hyvää vääntöä sai kisassa aikaiseksi...
Sen verran tietoa kaikille tähän väliin että VM:llä ei tänä vuonna finaalikisaa nähdä.
Neuvottelut muualle käynnissä, toivottavasti ens viikolla saadaan topicci pystyyn...
Onko näillä jokin yhteys?:doubtful: Huono mainos...joo ei maksa mitään, mutta enpäs linkitäkään:D:D:D

Kiitos kaikille osallistujille 3.10 hyvinkäällä hienosta kisasta ja onnea kaikille forumilaisille turkuun. olen tulossa katsomaan kisaa ja täytyy varmaa ajaa siellä muutama kierroskin.
Kiitos myös minun puolesta. Kivaa oli muuten vaikka vähän vilpoinen. Tosiaan näillä näkymin tunnin väli missä kerkeis kokeilemaan 13-14. Kannattaa olla ajoissa sitten
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1124
Joo tosiaan täytyy tulla ajoissa että kerkeän ajaa ennen teidän kisaa. otan sen muuten videolle. Joo ollaan tulossa wopen kaa ajelee ennen kisaa, kiva jos muitakin on tulossa ennen kisaa ni pääsen ajaa teitä vastaa. Täytyy yrittää ettei Cmoney pääsis ohi:) Onko turku muidenkin kotirata kuin Digin ja Cmoney:n?
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13738
Ei vissiin ainakaan kenenkään paljon ajaneen. Silti jännittää, viihtyykö joku muukin täällä "kuin kotonaan".
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Joo tosiaan täytyy tulla ajoissa että kerkeän ajaa ennen teidän kisaa. otan sen muuten videolle. Joo ollaan tulossa wopen kaa ajelee ennen kisaa, kiva jos muitakin on tulossa ennen kisaa ni pääsen ajaa teitä vastaa. Täytyy yrittää ettei Cmoney pääsis ohi:) Onko turku muidenkin kotirata kuin Digin ja Cmoney:n?
Ilmeisesti Dompparin ja FW08:n? (ainakin kotipaikkakunnan perusteella)

Hienoa että tulet, tulee sitten pari uutta nimeä listalle, jos tmoikin tulee katselemaan.. :)

Itselleni tuo on sitten kauden viimeinen kilpailu. Päätöskisa (ja möötte) jää valitettavasti minulta väliin triathlon-leirin takia. :)
 

-Japé-

Well-known member
Liittynyt
18.11.2005
Viestit
1290
Tuusulassa Rusutjärven rata on edelleen paikallaan, mutta ajettuhan siellä ei oo ties koska viimeksi... Pinta on vielä yllättävän hyvässä vedossa, mutta turva-alueet on hävinny puiden vallatessa radan vierustat. Kivan oloinen rata on ollu...
Surffasin google mapsilla ja ihmettelin, että mikä itselle tuntematon karting rata sattui silmiin. Googlailu johti sitten lähinnä tänne tuohon yllä olevaan quoteen. Voisiko joku kertoo radan tarinasta ja historiasta hiukan tarkemmin?
 
Viimeksi muokattu:

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Raketilla ajoin nuorena tuolla pari kilpailuakin, kaatu aika nopeesti koko homma
 

-Japé-

Well-known member
Liittynyt
18.11.2005
Viestit
1290
WoPe: Tiedätkö tarkemmin miten tuon radan "nousu ja tuho" on tapahtunut?
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13738
Raketilla ajoin nuorena tuolla pari kilpailuakin, kaatu aika nopeesti
:D:thumbup: Ite olen vain lähes saanu auton kaatumaan. 1000krs kisassa Turussa kun pito oli jo aikamoinen muutaman tunnin kohdalla kisaa.
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
WoPe: Tiedätkö tarkemmin miten tuon radan "nousu ja tuho" on tapahtunut?
Tarina on aika surullinen. Käytännössä koko radan toiminnan sai kaadettua yksi asukas. Kesäasukas joka asui satunnaisesti radan läheisyydessä. Valitti radan melusta. Käytännössä Tuusulantieltä tuli saman verran melua. Siihen meni hukkaan uskomaton määrä talkootunteja seuran rahoja ja mitä lie. Olisiko rata ollut auki kahtena kesänä? Ihan uskomattoman paska juttu.
 
Ylös