Vikan mutkan ulostulossa nimenomaan ei kannata käyttää leveää linjaa. Sä et saa vauhtia merkittävästi enempää kuin kapeammallakaan linjalla, koska pääsuoralle tullessa auton saa pidettyä ihan sisävallia vasten ilman että auto on kovin lähellä pidon rajoja. Ajat vain ylimääräisiä metrejä ja menetät tuossa jo kymmenyskaupalla aikaa.
Noihin kahteen viimeiseen hairpinniin ei tarvitse tulla noin kaukaa ulkoa, kuten yllä sanottiinkin. Tärkeämpi noista mutkista on tietenkin jälkimmäinen, joten ota ensimmäinen sillä tavalla "iisisti" että pääset viimeiseen mutkaan sisään mahdollisimman ulkoa käsin. Se helpottaa myös auton kääntämistä sinne sisävallin viereen etusuoralle tullessa.
Muutenkin KiC:lla kannattaa varoa ylimääräisten metrien ajamista. Takasuoran päässä oleva tiukka oikea kannattaa pitää ulostulossa melko naftina, ei missään nimessä ajautua lähellekään ulostulon vallia. Näin olet nopeasti myös siinä seuraavassa oikeassa, josta pääset aivan ulkoa kääntämään valkokankaan ympäri tulevaan neulansilmään.