FO110K
Banned
kiitoksia. katselen tänään tilitapahtumat läpi ja infoan maksujen tilanteesta enempiMaksettu, aika hieno kelikin saattaa tulla.
kiitoksia. katselen tänään tilitapahtumat läpi ja infoan maksujen tilanteesta enempiMaksettu, aika hieno kelikin saattaa tulla.
Tjaa, itse en voi kuvitella, että jos on ajamaan ilmoittautunut, että tyytyisi seisomaan radan varressa ajamatta ensin yhtään.no prkl kun siellä viittasin vielä ilmoittautumisiinkin, ja ku nimenomaan on haettu kuskeja tapahtumaan niin miten vielä voi slekeämmin ilmaista aiheesta prkl.
(ei, ei ole yhtään huumorintajua tänään paristakin syystä.....)
jos ON JO ilmoittautunut ajamaan ennen kuin ko. pvm. meni umpeen, niin sillon ei luonnollisestikaan tarvitse kököttää radan varressa.Tjaa, itse en voi kuvitella, että jos on ajamaan ilmoittautunut, että tyytyisi seisomaan radan varressa ajamatta ensin yhtään.
En tiedä, kyllä tästä vois jarnata vielä vähän.joko nyt on väännetty tarpeeksi rautalankaa?
Meinaakko yksin osallistua vai onko siellä erikseen joku Bouvet Cup?Riippuu siitä voitanko mä vai oonko toinen.
Asialliset tagit tässä toikissa.Asiahan on niin että ne, joilla ei kantti riitä osallistumaan kisaan, sulkevat leipäläpensä NYT :ahem:
Jotkut tekee, toiset vaan puhuu :ahem:Asialliset tagit tässä toikissa.
Minä voin ainakin tulla ruokailemaan kisan jälkeen, mutta ehkä mieluummin Hyvinkäällä, koska olen melko todennäköisesti fillarilla liikenteessä..Hei te, ketkä olette ilmoittautuneet:
Onko ajon jälkeen kokoontuminen joko Hyvinkäällä tai Helsingissä ruokailun ym. merkeissä?
Löytyykö siihen kiinnostusta vai menettekö suoraan kotiin?
Jeps, Hyvinkäällä kaffittelu/ruokailu voisi olla ihan jees, ja siitähän osa voi jatkaa hesaankin jos siltä tuntuu...Minä voin ainakin tulla ruokailemaan kisan jälkeen, mutta ehkä mieluummin Hyvinkäällä, koska olen melko todennäköisesti fillarilla liikenteessä..
Siitä tulikin mieleen, että jos jää aikaa ja ratahenkilökunnalle sopii, niin voisin kisan jälkeen hurauttaa pari kierrosta näytösluonteisesti kilpapyörälläni? Tulisi selvittyä lopullisesti olenko ihan oikeasti nopeampi fillarilla..
Syödään tuolla!tietty jälkipeleihin on lupa tulla, katsomaan kisaakin myös jos vain haluaa
72 laitahan tarkempaa tietoa paikasta niin ulkopaikkakuntalaisetkin osaa paikalle
Siis just laitoin tohon yläpuolelle: Medicine Man. Katso linkki.Hyvinkään ruokailu on ihan jees, oikeastaan oikein mukavaa! Mikä olisi sopiva mesta?
Me tosiaan hilppastaan FO:n kanssa takas Manseen sen jälkeen, koska mulla on silloin vika viikonloppu lomaa.