Foorumin "sankarit" suurajoissa, eiku siis Neste Rallissa!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Oli tosiaan loisto reissu.
Valitettavaa että sekoilun takia olimme eri porukassa, mutta mielestäni Yrjölä korvasi kyllä kaikki muut törpöt ehottomasti! Ja vielä kun seuraamme liittyi paljon muita hahmoja ja henki oli loistava, niin mikäpäs siinä.
Noh.. olisimme Yrtsin kanssa kyllä voineet ekan ounipätkän jälkeen kävellä 4 km päähän, missä muut törpöt olivat mutta jaska inisi vastaan, joten päätimme jäädä sinne missä olimme. Loppujen lopuksi täytyy myöntää, että ratkaisu oli kuitenkin oikea, koska nyt pääsimme aikas kitkatta lähtemään paikalta ek:n päätyttyä. Ja katselupaikkamme oli muutenkin loistava.

No ehkä ensi vuonna onnistumme sitten paremmin koordinoimaan kaikki samoille seuduille (no tuskin onnistuu mutta toivossa on hyvä elää). :)

Jaskan raportti oli sen verran kattava että eipä minulla ole siihen paljoa lisättävää. Noin kokonaisuudessaan löysimme kyllä hyvät katselupaikat jokaiselle pätkälle missä olimme ja kuten totesin, oli fiilis aivan mahtava.

Virolaisten katselijoiden äänekkyys ja röyhkeys toi välillä enemmänkin hilpeyttä. Paras oli tilanne, jossa järjestysmies radan varressa toimi ns. kapelimestarina ja jaskan mainitsemalle taimistolle menneet virolaiset alkoivat sitten järjestysmiehen käsiliikkeiden mukaisesti tekemään jumppaliikkeitä. Tämä luonnollisesti aiheutti tien oikealla puolella olleelle yleisömassalle (ei felipe) naurureaktion. Minulla tosin oli kameran patterit lopussa eikä jaska älynnyt valitettavasti kuvata tätä hauskaa välikohtausta. :(

Kuvia rallista tulee tämän illan kuluessa, kunhan saan leikattua ne ja siirrettyä web-palvelimelle.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Eräs Ouninpohjan sympaattisimmista hahmoista, hän ei kuitenkaan taida olla foorumin jäsen.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
TUli niitä autojakin kuvattua, kuvan on ottanut Ace17, Rk-62 tahi Sammypiru. Itse en muista sattuneesta syystä kuka hahmoista sen otti.