Kyllä mä Yrziä säälisin, sekotetaan mun kakkosnikkiin....arnold sanoi:Mä en tiedä kumpaa mä tossa RK:n jutussa säälisin![]()
Nähtävästi ei ota. Itseasiassa osassa vaunuista osa valoistakin sammui, että ilmeisesti oltiin täysin akkujen varassa.Observer sanoi:Sitä ihmettelin että miks siinä IC:ssä ei toiminu sähköt ja ilmastointi kun eikös se ota veturista sen tarvittavan virran vaikka oiskin dieselveturi...?
Tommostahan niissä IC:issä on käytettykin ei sähköistetyillä rataosilla...RK-62 sanoi:Nähtävästi ei ota. Itseasiassa osassa vaunuista osa valoistakin sammui, että ilmeisesti oltiin täysin akkujen varassa.
:dunno:
No nuohan on noita vanhoja vaunuja, joista saa muun muassa ikkunan auki, jos happi meinaa loppua. Nyt oli kuitenkin niitä uudempia vaunoja, joita käytetään vain sähköistetyillä osuuksilla.Observer sanoi:Tommostahan niissä IC:issä on käytettykin ei sähköistetyillä rataosilla...
Eiku toi on agregaattivaunu...jos oisit lukenu ne kommentit siitä kuvan alta niin ois selvinny. Modattu vanhasta vaunusta ja siinä on generaattori joka jauhaa sähköä niille pätkille kun ajetaan riisselillä.RK-62 sanoi:No nuohan on noita vanhoja vaunuja, joista saa muun muassa ikkunan auki, jos happi meinaa loppua. Nyt oli kuitenkin niitä uudempia vaunoja, joita käytetään vain sähköistetyillä osuuksilla.
Onko tuohon lauseeseen tiivistetty kaikki rallin tapahtumat?K.Yrjola sanoi:ƒyƒ‹ƒgƒjƒGƒ~�Eƒqƒ“ƒgƒŠ�[ƒN‚Ì‘’‘—�s�i‹È‚Ì�”‘Š
Ei suinkaanOrava sanoi:Onko tuohon lauseeseen tiivistetty kaikki rallin tapahtumat?:doubtful:
Aika julmasti sanottu.Cinderella007 sanoi:Sammupiru on Antti Tuisku![]()
Joo, kyllä minunkin mielestä Antilta pitäisi pyytää anteeksi!RK-62 sanoi:Aika julmasti sanottu.
Njoo... Niinpäs lukeekin. Mitenköhän noita mahtanee olla saatavilla, jos ihan yhtäkkiä joudutaan muuttamaan suunnitelmia. Tampereella ei tainnu ainakaan olla tai sitten katsottiin, että sille ei ole tarvetta.Observer sanoi:Eiku toi on agregaattivaunu...jos oisit lukenu ne kommentit siitä kuvan alta niin ois selvinny. Modattu vanhasta vaunusta ja siinä on generaattori joka jauhaa sähköä niille pätkille kun ajetaan riisselillä.