Oberfeldwebel
Ylivääpeli
Loppukaudesta tähän on pieni mahdollisuus kyllä..Misa1 sanoi:Force tulee Fisicon ohjastamana melko varmasti yllättämään muutamaan otteeseen, sekä japanilaistallit, että RedBullin tuotokset![]()
Loppukaudesta tähän on pieni mahdollisuus kyllä..Misa1 sanoi:Force tulee Fisicon ohjastamana melko varmasti yllättämään muutamaan otteeseen, sekä japanilaistallit, että RedBullin tuotokset![]()
Minä taas luulen, että alkukaudesta näin voi käydä. Loppukautta kohden sekä japanilaistalleilla, että RB:n talleilla on resurssien suhteen huomattavasti paremmat kehittymismahdollisuudet. Tosin SA tuskin tulee nousemaan Forcen tasolle missään vaiheessa.Oberfeldwebel sanoi:Loppukaudesta tähän on pieni mahdollisuus kyllä..
Niin.. Uuden suunnittelutiimin auto ei nähtävästi ole alkukaudesta käytössä, vai olenko väärässä? Siis tämä nykynen on toki Miken käsialaa, mutta ns. vanha (rahan puolesta tms).Misa1 sanoi:Minä taas luulen, että alkukaudesta näin voi käydä. Loppukautta kohden sekä japanilaistalleilla, että RB:n talleilla on resurssien suhteen huomattavasti paremmat kehittymismahdollisuudet. Tosin SA tuskin tulee nousemaan Forcen tasolle missään vaiheessa.
Vijay Mallya on Kingfisherin omistaja ja siis Force Indian osaomistaja as wellOberfeldwebel sanoi:Kingfisher on näämä panostanu sitte vähä enempiki tuohon talliin, kai..
Joo hoksasin just, mutta vähän myöhässä..Reef sanoi:Vijay Mallya on Kingfisherin omistaja ja siis Force Indian osaomistaja as well![]()
Tää on just se!fan1 sanoi:Jos macillä on hopeanuoli, niin onkos tämä sitten kultamuna?!?![]()
Ei, kyllä se Macci nyt on krominen eli ns. peilin paikka (viime kauden yritysten jälkeen)fan1 sanoi:Jos macillä on hopeanuoli, niin onkos tämä sitten kultamuna?!?
Ehta Jordan. Mike-boy se vaan vetaa lonkkaa duunissa.Sue_me sanoi:Minun mielestäni Forcen auto on tähän saakka julkistetuista tyylikkäin :thumbup:
![]()
formulastara sanoi:Ehta Jordan. Mike-boy se vaan vetaa lonkkaa duunissa.