Vaihtoivat Crashjeanin etusiiven ekalla pysähdykselläNoin tehtiin Grosjeanin kanssa tänään. Joko kyseessä oli taktinen veto, jolloin pisteet Lotukselle, tai oli joku vika autossa ja Lotuksellä kävi hillitön munkki.
Vaihtoivat Crashjeanin etusiiven ekalla pysähdykselläNoin tehtiin Grosjeanin kanssa tänään. Joko kyseessä oli taktinen veto, jolloin pisteet Lotukselle, tai oli joku vika autossa ja Lotuksellä kävi hillitön munkki.
Red Bullin paita päällä RB:n varikkopilttuussa (tai sitten Red Bull on kloonannut hänet..pitää kahtoa uuestaan nauhalta)Missä?
Eli se siitä hyvästä taktiikasta... Toivottavasti oppivat jotain tästä.Vaihtoivat Crashjeanin etusiiven ekalla pysähdyksellä
Ei siinä kokonaisajassa ollu mun mielestä ku pari kymppiä eroa Ferrariin. Olikohan 25,3vs.25,5 Massan kans. Toisella stopilla sama. Ajoituksessa hävis ainakin ekalla stopilla.Ei Kimi hävinnyt yhtää sijaa taktiikan takia, vaan ainoastaan siksi, että stopit kestivät taas kerran sekunnin kauemmin kuin muilla kärkitalleilla ja lisäksi siinä vaiheessa kun Vettel kävi varikolla Kimi ajoi pari hitaampaa kierrosta ja menetti siinä 2-3 sekuntia lisää.
Jep. Tähän täytyy löytyä selitys autosta tai renkaista, en jaksa uskoa että kuski olis ollut noin unessa.Tämän päivän yksi suurin epäonnistuja oli Nico Rosberg.
Heikin asenne eilisessä haastattelussa taisi jo kertoa ettei näistä uusista päivityksistä ollut mitään käytännön hyötyä. Odotukset oli vissiin kuitenkin kovat.Caterhamin kilpailukyky oli todella vaisua. Liekö päivitykset auttaneet edespäin, ettei olisi tullut takapakkia?
Grosjeanille vaihdettiin etusiipi ekan stopin aikana. Ei tainnut olla suunniteltu stoppi. Yllättäen Saari ja Salo tän missasi ilmeisesti.Noin tehtiin Grosjeanin kanssa tänään. Joko kyseessä oli taktinen veto, jolloin pisteet Lotukselle, tai oli joku vika autossa ja Lotuksellä kävi hillitön munkki.
Sinänsä Grosjeanin stoppi toimi kun hieman vaikeammin ohitettavat menivät sopivasti varikolle hänen edestään samalla kun Kimi jumitti kärjen tuntumassa.Grosjeanille vaihdettiin etusiipi ekan stopin aikana. Ei tainnut olla suunniteltu stoppi. Yllättäen Saari ja Salo tän missasi ilmeisesti.
Sekoitat ilmeisesti Lootuksen ja Räikkösen UMPISURKEAAN MASSAAN. Herran jumala mikä kuski.Massalta ihan hyvä tulos kun ottaa huomioon, että suurin osa kisasta ajettiin noilla luokattomilla kovilla renkailla. Lotuksella taas oli selvästi nopein auto kisassa, mutta Räikkönen ei pääse ajoissa muista ohi ja Ranskiksella aina jotain hankaluuksia niin tulokset ovat auton vauhtiin verrattaen surkeita. Nopeimmalla autolla pitäisi ottaa voittoja eikä napata niitä sijoja 4-6.
Ferrari ylisuorittaa kun ottaa huomioon, että sillä on vasta kolmanneksi paras auto.
Niin ajoi, mutta olisko ajanut paria hitaampaa jos olis ollut uudet renkaat alla? Vettel veti nopeimpia kierrosaikoja. Itse asiassa tuossahan se pointti just on ja syy miksi venyttämällä varikkopysähdystä jää hitaampien taakse-Ei Kimi hävinnyt yhtää sijaa taktiikan takia, vaan ainoastaan siksi, että stopit kestivät taas kerran sekunnin kauemmin kuin muilla kärkitalleilla ja lisäksi siinä vaiheessa kun Vettel kävi varikolla Kimi ajoi pari hitaampaa kierrosta ja menetti siinä 2-3 sekuntia lisää.
En itsekään ymmärrä miksi Kimin stoppeja jälleen haukutaan. Mielestäni molemmat olivat ihan hyviä. Ei mitään maagisia, mutta ei mitään epäonnistumisiakaan.Ei siinä kokonaisajassa ollu mun mielestä ku pari kymppiä eroa Ferrariin. Olikohan 25,3vs.25,5 Massan kans. Toisella stopilla sama. Ajoituksessa hävis ainakin ekalla stopilla.
Toro Rossollekin tuli kohtuu iso päivityspaketti Silverstoneen. Taisi sanoa... Tost? SKY:lla.On tainnut Toro Rossokin vähän nopeutua...?
Kumma juttu kun eri kuskeihin käytetään erilaisia standardeja. Eräskin kuski haukuttiin lyttyyn viime kisan jälkeen 150 542 kertaa, vaikka tuolloin vika oli ollut selvästi autossa, turva-auton ajoituksessa ja erään Kamikazen touhuissa, että jokainen jolla on edes jonkinlaista älyä päässä olisivat noi syyt huomannut. Toisten kuskejen kanssa sitten turvaudutaan selittelyyn tyyliin, että "pakkohan sen hitauden syyn on löytyä autosta, en voi millään uskoa että kuski olisi noin unessa".Jep. Tähän täytyy löytyä selitys autosta tai renkaista, en jaksa uskoa että kuski olis ollut noin unessa.
Kimmeli oli kyl nopeimpia alun Shumi-junassaRomainille täytyy antaa kyllä tänään pisteet, että teki todella rohkeita ohituksia silloin kuin niitä tarvittiin. Kimi taas oli hidas ensimmäistä stoppia edeltävillä kierroksillä. Siinä hävisivät paljon.
Kukaan aikaisemmin tasonsa osoittanut ei ansaitse kenkää parin kisan esityksen perusteella. Eikä varsinkaan pelkän tulosliuskan perusteella, tai sitten se on "kumma juttu kun eri kuskeihin käytetään erilaisia standardeja".Pikku-keke ansaitsi kyllä kenkää. Sen yhden voiton jälkeen mies on ollut täysin surkea.
Siinä missä McLarenin stopit kestävät alle kolme sekuntia Lotuksen stopit kestävät yli neljä sekuntia ja ylipäänsä Lotuksen stopit ovat niin hitaita, että jopa Caterham onnistuu stopeissa Lotusta paremmin eli Lotuksen stopeissa ei ole mitään kehumisen aihetta.En itsekään ymmärrä miksi Kimin stoppeja jälleen haukutaan. Mielestäni molemmat olivat ihan hyviä. Ei mitään maagisia, mutta ei mitään epäonnistumisiakaan.
Taisi olla 3.7 molemmat tänään?Siinä missä McLarenin stopit kestävät alle kolme sekuntia Lotuksen stopit kestävät yli neljä sekuntia ja ylipäänsä Lotuksen stopit ovat niin hitaita, että jopa Caterham onnistuu stopeissa Lotusta paremmin eli Lotuksen stopeissa ei ole mitään kehumisen aihetta.
Toi viimenen juttu oli vain puhdas kärjistys miten täällä yleensä muiden kuin suomalaiskuskejen kanssa toimitaan. Vasta eilen joku taisi vaatia Buttonille kenkää kun miehellä oli mennyt muutama kisa huonosti. Miksei siis pikku-kekelle voi vaatia potkuja muutaman heikomman kisan jälkeen? Lisäksi finskejen ongelmat tai hitaus johtuvat lähes aina autosta, kun taas muut kuskit ovat vain paskoja kuskeja, kun heillä ei kulje. Vertaus siis edelleen tähän Buttonin potkuvaatimuksiin.Kukaan aikaisemmin tasonsa osoittanut ei ansaitse kenkää parin kisan esityksen perusteella. Eikä varsinkaan pelkän tulosliuskan perusteella, tai sitten se on "kumma juttu kun eri kuskeihin käytetään erilaisia standardeja".