Ei kai, vain tämä FP1. Harmi, meni ihan hukkaan. Taisi myös olla eka moka ykkösellä tähän asti.Persiilleen meni Antonellin F1-uran alku, mutta sellasta sattuu. Onko hänen tarkoitus ajaa myös toisessa harjoituksessa?
Jotain uutta Sauberilla on. Low df osia ja etulattia uusi.
Onko Sauber tuonut uusia osia, vain onko uusittu asvaltti tasoittanut pakkaa. Bottas viides. Colapinto 17. Ero Alboniin 0,7s.
Italian Kimi veti jo AA-kierroksia, jotta tekisi hyvän ensivaikutelman Totoon. Kuten poikaystävä tavatessaan hh:nsa vanhemmat.
Jaahas. Eiköhän Antonellille annettu pehmeät renkaat ja kevyt auto vain siksi, että tämän olisi mahdollisimman helppoa saada ajamisensa sujumaan.Eihän Antonelli sentään itse saa päättää, että miten siellä ajaa, mutta se on outoa, että talli laittoi ajamaan nopeita likaiselle radalle. Liekö liittynyt eri lattiaversioihin, tai vastaavaan, muuten hyvin outoa.
Leclerc tuli siihen reilu 210 kmh. "Henkilöautolla" olisi 150 kmh kova.Vähän offtopic, mutta luottaisitko Mayländerina Astoniin Monzassa tuon tapahtuneen jälkeen? Pikkasen kuumottava paikka vetää Parabolicaan 250km/h ja huomata ettei pirssissä ole jarruja.
Älä nyt enempää puhu soopaa, Parabolican jarruihin tullaan formulalla 340km/hLeclerc tuli siihen reilu 210 kmh. "Henkilöautolla" olisi 150 kmh kova.
Niin suoralla, mutkassa kävi reilussa 200 kmh nopeus.Älä nyt enempää puhu soopaa, Parabolican jarruihin tullaan formulalla 340km/h
Mikäänhän tuossa jutussa ei tue tulkintaasi, että Antonellin riivattu kyyti olisi ollut tallin valitsema lähestyminen.Näyttää siltä, että Mese valinnut nimenomaa tämän lähestymisen. Antonelli paukuttanut sellaisia vauhtia mutkia läpi että kukaan muu ei kyennyt samaan koko session aikana
https://www.autosport.com/f1/news/the-astonishing-speed-data-that-explains-antonellis-crash/10649340/