Aika filosofinen kysymys loppujen lopuksi. Määritetäänkö auton kyvykkyys sen paremmin vai huonommin suoriutuvan kuskin mukaan. Jos tuota ajaisi kaksi Verstappenia niin autoa pidettäisiin huippuna ja jos tuota ajaisi kaksi Lawsonia niin tasan sama auto olisikin pohjasakkaa.Onko Red Bull huonoin auto? Ihmemies Verstappen vain taikoo kierroksen silläkin.
Arvioisin Astonin keräävän sen verran säännöllisesti pienempiä pisteitä alkukaudesta, jotta vakiinnuttavat asemansa keskikastissa. Heistä voisi potenttiaalisesti tulla ensimmäinen talli, joka lopettaisi tämän kauden auton kehittämisen kokonaan ja siirtäisivät kaikki resurssit uuden auton suunnitteluun.Ei ole Aston Martinista kärjen haastajaksi. Sen kuskit painivat samassa tiiviissä nipussa Williamsin, Sauberin ja Haasin kanssa.
Eikä se ole toisesta kuskista kiinni, vaan autosta. Tuskin RBn johto nyt olisi niin tyhmää porukkaa, että eivät osaisi valita kuskeja. Saati kun nämä ajavat ihan ok kaikilla muilla autoilla.Aika filosofinen kysymys loppujen lopuksi. Määritetäänkö auton kyvykkyys sen paremmin vai huonommin suoriutuvan kuskin mukaan. Jos tuota ajaisi kaksi Verstappenia niin autoa pidettäisiin huippuna ja jos tuota ajaisi kaksi Lawsonia niin tasan sama auto olisikin pohjasakkaa.
Summa summarum: auton hyvyyttä ei voi määritellä kuljettajan mukaan?Aika filosofinen kysymys loppujen lopuksi. Määritetäänkö auton kyvykkyys sen paremmin vai huonommin suoriutuvan kuskin mukaan. Jos tuota ajaisi kaksi Verstappenia niin autoa pidettäisiin huippuna ja jos tuota ajaisi kaksi Lawsonia niin tasan sama auto olisikin pohjasakkaa.
Ja Zhoun kehitystyö Ferrarilla!Yrjöltä mahtiveto! Alkaa Bottaksen kehitystyö näkyä auton setupissa!
Huh huh, Japanin GP on tällä kertaa kauden kolmas osakilpailu. Näin se maailma muuttuu.Luin facesta, että Juki olisi halukas hyppäämään Red Bullin rattiin jo Japanissa.
Toisaalta Australiassa se oli Piastri, joka töpeksi podiumin ja mahdollisuuden kamppailla voitosta. Kumpikaan kuski ei ainakaan viime kaudella ollut tarpeeksi tasainen mestaritason kuskiksi, mutta Norris jonkin verran edellä.Jos Lando Norris haluaa taistella mestaruudesta, täytyy nuo virheet kyllä karsia pois. Muutaman kisan päästä voi Piastrikin olla kokonaispisteissä uhkana.
Japanissa ajettiin jo kaudella 2024 kirsikankukkien kukkiessa. Sinänsä hieno ajankohta, mutta Suzuka kärsi mielestäni miljöönä muiden puiden ollessa vielä lähes lehdettöminä.Huh huh, Japanin GP on tällä kertaa kauden kolmas osakilpailu. Näin se maailma muuttuu.
Ferkku oli vissiin säätänyt autonsa juuri renkaita katsoen kisaan. Olisiko sama myös Mäkillä.Yrjöltä mahtiveto! Alkaa Bottaksen kehitystyö näkyä auton setupissa!
Noo, mitä Ykä sanoi haastattelussa, niin heillä oli suuria vaikeuksia keksiä miten valmistaa renkaat vetoon. Kokeili nopeata ja hidasta ja yhtä huonolle tuntui.
Tais Tsukillakin rengas kuumeta kesken kurvin, kun lähti pito täysin viimeisellä vedolla ja jäi Hadjarin taakse.
Lawson pihalla näitten renkaitten kanssa. Sprintissä nousi jonkun verran, mutta kyllä takaa startatessa kisa on kustu, jos on kuiva kisa. Ja Kiinassa on.
Edit. Lando sanoi että autoa muutettiin paljon sprintin jälkeen. Oli yllättävän hidas siinä.