Etkö sinä edes katso lähetyksiä vaan kirjoittelet lämpimiksesi? Vapaat harjoitukset EIVÄT ole käynnissä vaan session alkua on lykätty ainakin 20 minuutilla ratavallin korjausten vuoksi.
Harmittavasti tuossa viestini aikaan olin kirjoittanut tuon viestin ennakkoon ja sen alun perin piti olla laitettu tasalleen tasaminuuttina kun itse lähetys tai oletettavasti sessio olisi käynnistynyt.
Lähellä oli jäädä koko viestikin lähettämättä forumin muun nikottelun takia kun valitti jo muutenkin välillä selainruuhkaa laittohetkellä.
Myöskään en päässyt forumille enempää korjaamaan viestiäni kun valitteli muka ruuhkaa ja liikennettä sivustolla sillä kertaa näyttäen, että sivua ei muka voinut näyttää.
Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta forumin osalta sellaisenaan niinkään ja on tullut joskus näinä vuosina viikonloppujen ulkopuolellakin. Sitten huomattuani asian katsoinkin jo lähetystä enkä silloin enää todellakaan aikonut korjata asiaa. Aika-ajolle tullen meni myös lopulta sitä seuratessa ihan kokonaan varmuuden vuoksi alusta loppuun vailla mitään viestittelyä.
Toisaalta itse laitoit viestisi muutaman minuuttia tuon jälkeen ja jälkikäteen lähetyksestä päätellen punainen lippu loppui vain jonkun aikaa tuon jälkeen lopulta kaikkiaan.
Eli ehkä se vähän erikoisen oloisesti olisi vain jossain kohtaa muuta lähetystä lähetettynä voinut olla kelvollinen laitto ilman sanailutarvetta.
Lämpimikseni en tosiaan kirjoittele tai en ainakaan sinänsä lähtökohtaisesti yleisesti ottaen niin tee. Ja onhan siitä ennakkovaroituskin yleensä jos niin teen. Ainakin näin tälle aamuyölle tai tulevalle aamulle forum näyttäisi toimivan ilman reistailua, mutta eihän sitä koskaan tietysti tiedä.