Voihan olla, että se sallitaan nyt kun nähtiin kuinka paljon se vaikutti. Tekisi kauden lopusta jännemmän.. :thumbup:Observer sanoi:Kisa oli varsin hanurista kuten edellinenkin huolimatta Kimin loistosuorituksesta. FIA kieltämällä Renaultin jousitusratkaisun ojentaa nyt tittelin tarjottimella Sgumille. :thumbdown
Joo kieltämättä! Itse muistan vielä Monacon ja nämä naurettavat kiellot kesken kauden. On se nyt perkele jos on keksintö kerran hyväksytty. :nope: En voi kyllä mitenkään Schumin puolesta liputtaa.Observer sanoi:On muuten yllättävää miten tänne on putkahtanut uudestisyntyneitä Sgumi-faneja. :doubtful:
Kyllä ääni kohta taas muuttuu. Schumista tulee pian taas suuri saatana ja kaikki jotka sen voivat lyödä ovat hyviä prinssejäVJR sanoi:Näitä uusschufoseja ei näytä yhtään harmittavan se päätös? (nyt vasta ekan kerran kuulin moisesta, nii en tiedä mistä on kyse)
Vai onko se niin, että FIA saa suosia Ferraria, kunhan ei Kimin kustannuksella?
Safety Carista päättää joka kisassa sama mies: Charlie Whiting. Joten eiköhän linja ole jokseenkin samanlainen kisasta kisaan.patriot sanoi:No viime aikoina on ollut tapana vetää se turva-auto radalle aina kun joku ajaa pahan kolarin radan läheisyydessä. Nyt ei sitten vedetty. Toki ei mitään tarvetta ollut. Mutta onko muka ollut aikaisemmin. Mun mielestä aika heppoisesti on sitä korttia aikaisemmin käytetty.
Mikäs tässä jännitystä ajatellen hyvältä näyttää? Rellu notkahti ja Ferrari dominoi, osasyy saattaa olla renkaat. Tuskin tästä mitään kiivasta kamppailua enää syntyy, piste-ero on jo niin pieni. Schumi menee menojaan.Karpow sanoi:Mä en pidä peukkuja varsinaisesti Schumille, vaan sille, että saataisiin jännittävä mestaruustaisto ja nyt näyttää hyvältä. :alppu:
Mitäs ongelmia Jensonilla oli? -Mun mielestä Kimi pääsi helposti ohi koska oli kolmen stopin taktiikalla ja teki myöhään vimeisen stoppinsa. Tietty McLaren on pikkuisen parempi autokin.Matxi sanoi:Mietteitä kisasta ja vähän muustakin :
- Button. Jälleen yksi esimerkki miksi mies ei tule koskaan kisaa voittamaan. Puolessa välissä kisaa miehen nopeus tippuu alkukisaan nähden 1 - 1.5 sekuntia per kierros.
Tuli suht normaaliaikaan toiselle stopille, mutta jäi sinne. Uusissa SA:ssa näytti vauhti olevan selvästi parempaa kuin vanhassa, Midlanditkin olisivat voineet jäädä taakse.Tuomas_M sanoi:Mitä Satolle tapahtui? Sehän oli melkein 10 kiekkaa peräti 14:stoista.
No kiistaton fakta on, että linja on heitellyt. Hyvin on tiedossa kuka tosta päättää.WebSlave sanoi:Safety Carista päättää joka kisassa sama mies: Charlie Whiting. Joten eiköhän linja ole jokseenkin samanlainen kisasta kisaan.
Tuo on naurettavaa, että kisatuomariston mielestä systeemi on täysin sääntöjen mukainen, mutta FIA voisi sitten jälkikäteen antaa banneja .. Periaatteessa miksi moisia tuomaristoja on..aivan turhia..patriot sanoi:Joo kieltämättä! Itse muistan vielä Monacon ja nämä naurettavat kiellot kesken kauden. On se nyt perkele jos on keksintö kerran hyväksytty. :nope: En voi kyllä mitenkään Schumin puolesta liputtaa.
Sen varmaan kuuluukin heitellä. Heittelyyn vaikuttavat turva-alueiden koko, se paljonko romua jää radalle ja se nopeus jolla auton poistava nosturi saadaan paikalle. Hockenhaimissa tuon nosturin tulo ei kauaa kestänyt ja radalle ei ulosajoissa roinaa jäänyt.patriot sanoi:No kiistaton fakta on, että linja on heitellyt.
Niin eiköhän se jännittävin mestaruustaisto ollu nää 2-4 viimeistä kisaa.......siis ne kisat joiden aikana suurin osa tästä forumista haukotteli ja nukkui kisan ajan ja valitteli sit lopuks kun oli tylsä kisa. Tää kausi oli tässä. Hyvä että hämäläisetkin herää pikkuhiljaa toisaalta.Karpow sanoi:Mä en pidä peukkuja varsinaisesti Schumille, vaan sille, että saataisiin jännittävä mestaruustaisto ja nyt näyttää hyvältä. :alppu:
Sen jälkeen kun oli selvää, ettei Kimi kilpailun voitosta taistele (kenties se oli joillekin selvää jo ennen starttia?), toivoin voittoa Schumacherille. Täten kuvittelisin täyttäväni varsin hyvin Observerin "määritelmän" uudestisyntyneestä Sgumi-fanista. Ehdottaisin myös rinnakkaista termiä tälle kyseiselle fanitukselle, koska uskon sen vastaavan todellisuutta ehkä tuota Observerin ehdotusta paremmin. Ehdotukseni on: MM-taistelufani. Tästä termistä saa sitten olla mitä mieltä haluaa, totta kai!Observer sanoi:On muuten yllättävää miten tänne on putkahtanut uudestisyntyneitä Sgumi-faneja. :doubtful: